Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Halkla İlişkiler
İletişim Bilimleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - 2024
2018 - 2024Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2013 - 2018
2013 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2010 - 2013
2010 - 2013Öğretim Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Divriği Nuri Demirağ Meslek Yüksek Okulu, Divriği Myo
Yönetimsel Görevler
2016 - 2022
2016 - 2022Senato Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2019 - 2020
2019 - 2020Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2017 - 2020
2017 - 2020Bölüm Başkanı
2016 - 2020
2016 - 2020Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2017 - 2019
2017 - 2019Dekan Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Understanding twitter in crisis: a roadmap for public sector decision makers with multi-criteria decision making
TAMER Z., DEMİR G., DARICI S., Pamučar D.
Environment, Development and Sustainability
, 2025 (SCI-Expanded)
2024
2024How will I break AI? Post-Luddism in the AI age: Fuzzy MCDM synergy
DARICI S., Riaz M., DEMİR G., TAMER GENCER Z., Pamucar D.
Technological Forecasting and Social Change
, cilt.202, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Series Review Yaratilan (Creature, Çağan Irmak, Netflix, TR 2023)
DARICI S., TAMER Z.
JOURNAL FOR RELIGION, FILM AND MEDIA , cilt.10, sa.2, ss.145-149, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Series Review. YARATİLAN (CREATURE, Çağan Irmak, Netflix, TR 2023): The Ottoman Frankenstein
Darıcı S., Tamer Z.
Journal for Religion, Film and Media (JRFM) , cilt.10, sa.2, ss.145-148, 2024 (Scopus)
2021
2021Traveling The World Freely? The Role of Pandemic Panic on Traveler Behavior in Global Destination Marketing: The Case of Turkey
TAMER GENCER Z.
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ELEKTRONİK DERGİSİ
, cilt.12, sa.2, ss.570-585, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Let Me Buy Before I Die! A Study on Consumers’ Panic Buying Behaviours During the Covid-19 Pandemic
Aydınlıoğlu Ö., Tamer Gencer Z.
Turkish Studies (Elektronik)
, cilt.15, sa.6, ss.139-154, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020SOSYAL SORUMLU MU SOSYAL GİRİŞİMCİ Mİ? KAVRAMSAL BOYUTUYLA SOSYAL GİRİŞİMCİLİĞİN DÖNÜŞÜMÜ
TAMER GENCER Z., AYDINLIOĞLU Ö.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1057-1080, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sağlık İletişiminde Yeni Yaklaşımlar: Dijital Medya Kullanımı
Tamer Gencer Z., Daşlı Y., Biçer E. B.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MYO DERGİSİ
, cilt.22, sa.1, ss.42-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sağlık İletişiminde Yeni Yaklaşımlar: Dijital Medya Kullanımı
TAMER GENCER Z., DAŞLI Y., BİÇER E. B.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.42-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sağlık İletişiminde Yeni Yaklaşımlar: Dijital Medya Kullanımı
Tamer Gencer Z., Daşlı Y., Biçer E. B.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.42-52, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019A Study on Acne Patients’ Levels ofObtaining Information Through SocialMedia and Applying These Information
TAMER GENCER Z., BERKSOY HAYTA S.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.527-538, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017ANALYSIS OF VALIDITY AND RELIABILITY OF NORMAN AND SKINNER'S E-HEALTH SCALE LITERACY FOR CULTURAL ADAPTATION
TAMER GENCER Z.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.52, ss.131-145, 2017 (ESCI)
Kitaplar
2023
2023İKLİM İLETİŞİMİ
TAMER GENCER Z., RENÇBER H., AYDINLIOĞLU Ö., YAZICI B., ARSLAN Ş., AKSU S., et al.
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
2023
2023Ethics in Communication
ARVAS N., ALICI B., BOZKURT G., BOZKURT AVCI İ., ÇETİN D., TEPE N., et al.
PEERETLANG, Berlin, 2023
2022
2022ACQUIRING 21st CENTURY SKILLS THROUGH DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC
TAMER E., TAMER GENCER Z.
COVID COMMUNICATION III, ERSİN DİKER, Editör, SRA Academic Publishing, LİTVANYA, ss.79-97, 2022
2022
2022SOCIAL MARKETING AS A SUSTAINABLE ALTERNATIVE TO SOCIAL RESPONSIBILITY PRACTICES
İNCİR UÇAR E., TAMER GENCER Z.
COVID COMMUNICATION I, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, SRA Academic Publishing, LİTVANYA, ss.51-71, 2022
2022
2022EXAMINATION OF THE DIGITALIZATION IN THE HEALTH COMMUNICATION THROUGH THE PANDEMIC PERIOD VIA E-NABIZ APPLICATION ...
TAMER GENCER Z.
COVID COMMUNICATION II, ÖMER AYDINLIOĞLU, Editör, SRA Academic Publishing, LİTVANYA, ss.77-97, 2022
2021
2021SAĞLIK İLETİŞİMİ VE YOKSULLUK YOKSULSAN YOKSUN…
TAMER GENCER Z.
Nobel Yayınevi, İstanbul, 2021
2021
2021Communication Studies in the Pandemic: The Turkish Panorama
AHAT K., ZERENLER M., ERGEN IŞIKLAR Z., TOKSARI M., NARCI M., KONUK DEMİR N., et al.
PETER LANG, Berlin, 2021
2021
2021İKNA VE İKNA EDİCİ HALKLA İLİŞKİLER
TAMER GENCER Z.
STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ: KAVRAM, KURAM VE UYGULAMALAR, GEÇKLİ, Fatma, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.155-186, 2021
2021
2021ÇALIŞAN KADINLARIN COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE DEĞİŞEN ROLLERİNİN AİLE İÇİ İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
TAMER GENCER Z., AYDINLIOĞLU Ö.
COVID-19 SÜRECİNDE İLETİŞİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ, DİKER, ERSİN, ÇALIŞIR, GÜLSÜM", Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.257-272, 2021
2021
2021Sağlık Alanında Kurumsal İletişimin Önemi
TAMER GENCER Z.
KURUMSAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI, Özkoçak, Levent, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.299-320, 2021
2021
2021An Analysis of Covid- 19 Pandemic Process in the Context of Digitalization of Mass Communication
TAMER GENCER Z.
Communication Studies in Pandemic: The Panorama of Turkey, TAMER GENCER, ZEKİYE, Editör, PETER LANG, Berlin, ss.183-210, 2021
2020
2020KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ
akyol a., ARKLAN Ü., DİKER E., AKYOL M., EKE E., ÇALIŞIR G., et al.
KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, Zekiye Tamer Gencer, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.239-258, 2020
2019
2019University Students’ Motivations for Watching Social Media Advertisements: A Study in the Context of Uses and Gratifications Theory
DİKER E., TAMER GENCER Z.
Differing Outlook of Contemporary Advertising, AYDINLIOĞLU ÖMER, Editör, PETERLANG, Berlin, ss.41-64, 2019
2017
2017The Importance of Event Marketing in Public Relations in Turkey �����������
TAMER GENCER Z.
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, ARKLAN Ümit, Editör, Deutsche Nationalbibliothek, Frankfurt, ss.293-308, 2017
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
02 Aralık 2019 - 03 Aralık 2019
02 Aralık 2019 - 03 Aralık 2019TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ
Davetli Konuşmacı
Sivas-Türkiye
28 Kasım 2019 - 29 Kasım 2019
28 Kasım 2019 - 29 Kasım 2019TÜBİTAK BİLİM SÖYLEŞİLERİ
Davetli Konuşmacı
Giresun-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Aralık 2019
Aralık 2019SOSYAL GİRŞİMCİLİK
Seminer
SİVAS TSO-Türkiye
Kasım 2019
Kasım 2019ETKİLİ İLETİŞİM
Konferans
POMEM-Türkiye
Kasım 2019
Kasım 2019