Dr. Öğr. Üyesi ARİF BAKLA


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

İngiliz Dili Eğitimi Abd

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

7

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Dil Becerilerinin Öğretimi - II

Dinleme ve Sesletim -- II

Dilbilim - II

Dinleme ve Sesletim - II

Öğretmenlik Uygulaması

Dil Becerilerinin Öğretimi - I

Yoğun İngilizce - II

Dinleme ve Sesletim - I

Dilbilim - I

Dinleme ve Sesletim  -- I

Eğitimde Teknoloji Kullanımı

Yoğun İngilizce - I

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Eğitimde Teknoloji Kullanımı

Öğretmenlik Uygulaması

Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme

İngilizce Fonetik ve Konuşma I

İngilizce Metin Okuma ve Yazma - I

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Yazılı Metinden Sözlü Çeviri - I(İngilizce-Türkçe)

Sözcük Bilgisi

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması

İngilizce - II

İngilizce - II

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

İngilizce - I

Anlatım Becerileri

Eğitim Bilimine Giriş

İngilizce - III

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Makaleler

Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (2)

2020

2020

1. A Guide to Qualitative Meta-Synthesis

BAKLA A.

QUALITATIVE RESEARCH , cilt.20, sa.1, ss.119-121, 2020 (SSCI) identifier

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. Collaborative Digital Tools for L2 Writing: Guidelines for Selection and Use

ÇEKİÇ A., BAKLA A.

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. Formative Assessment through Digital Tools in EFLListening Comprehension: Stories from a Turkish Context

BAKLA A., DEMİRÖZ H.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.77, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 6

h-indeksi (WOS): 1