Film, Radyo, Televizyon, teknik alanın aksine, bu alanların yaratıcı yönleri ile ilgili kaynakları içerir. İncelemeler, tarih ve kültürel yorumlarla ilgili kaynaklar gibi bu kategoride ele alınmaktadır.
İletişim, sözel ve sözel olmayan fikir ve bilgi alışverişi çalışmalarının kaynaklarını kapsamaktadır. İletişim teorisi, pratiği ve politikası, medya çalışmaları (gazetecilik, yayıncılık, reklamcılık vb.), Kitle iletişimi, kamuoyu, konuşma, iş ve teknik yazının yanı sıra halkla ilişkiler de buna dahildir.
Ekonomi, hem teorik hem de uygulamalı olarak mal ve hizmetlerin üretimi, dağıtımı ve tüketimi ile ilgili her türlü kaynağı kapsar. Bunlar arasında, politik ekonomi, tarım ekonomisi, makroekonomi, mikroekonomi, ekonometri, ticaret ve planlama gibi uzmanların yanı sıra uzman kaynaklar bulunmaktadır.
Yönetim, yönetim bilimi, organizasyon çalışmaları, stratejik planlama ve karar verme yöntemleri, liderlik çalışmaları ve toplam kalite yönetimi ile ilgili kaynakları kapsamaktadır.
Bu kategori iş ve iş dünyasının tüm yönleriyle ilgili kaynakları kapsamaktadır. Bunlar pazarlama ve reklam, tahmin, planlama, yönetim, organizasyonel çalışmalar, tazminat, strateji, perakendecilik, tüketici araştırması ve yönetimi içerebilir. Ayrıca iş tarihi ve iş etiği ile ilgili kaynaklar da kapsanmaktadır.