Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. The Impact of Attitude-Based Routing on Test Performance in TIMSS 2023
ALPAYAR Ç., DOĞAN C. D.
11th IEA INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE (IEA IRC), Roma, İtalya, 23 - 27 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. Üniversite Öğrencilerinin Gözünden Dizilerde Ve Filmlerde Sigara Tüketimi
Caymaz S., Arslan B., Şişman H., Gümüş S., Arslan N., Alpayar Ç.
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (ICER), Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2025
20253. TIMSS 2023 Türkiye Bağlamında Okul İklimi ve Öğretim Algılarının Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi
DOĞAN S., ALPAYAR Ç., KARAOĞLAN Ç.
1𝑠𝑡 INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2024
20244. Farklı Bireyselleştirme Yaklaşımları ile Yapılandırılan Bireyselleştirilmiş Testlerin Performanslarının Karşılaştırılması
DOĞAN C. D., ALPAYAR Ç.
9. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi., Eskişehir, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20245. Examining The Performance of Hybrid and Traditional Multistage Tests Under Different Conditions,
Alpayar Ç., Doğan C. D., Yan D.
International Meeting of Psychometric Society, Praha, Çek Cumhuriyeti, 15 - 19 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. Çok Aşamalı Testlerin Lineer Testlerle Birlikte Kullanımının Farklı Koşullar Altında İncelenmes
ALPAYAR Ç., DOĞAN C. D.
1. BİREYE UYARLANMIŞ TEST ARAŞTIRMALARI ULUSAL SEMPOZYUMU, 14 - 15 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20227. Comparison of the Performance of Hybrid and Traditional Multi-Stage Tests
ALPAYAR Ç., DOĞAN C. D.
8th Conference of the International Association for Computerized Adaptive Testing, Frankfurt, Almanya, 20 - 22 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2021
20218. Efficient Abbreviation of Lengthy Scales Using Genetic Algorithms
BULUT H. Ç., DOĞAN LAÇİN B. G., ALPAYAR Ç.
7. EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ (EPOD), Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. PISA 2018 Özyeterlik Ölçeği Maddelerine Verilen Tepkiler ile Okuma Performansı ve Başarısızlık Kaygısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KUTLU Ö., ALPAYAR Ç.
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
202110. COVİD Salgını Döneminde Türkiye’de Eğitimde Ölçme Alanında Yapılan Makalelerin İçerik Analizi
TAVŞANCIL E., YALÇIN S., ALPAYAR Ç.
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2020
202011. TIMSS 2015 Akran Zorbalığı Ölçeğinin Kategori Dağılımlarının İncelenmesi
KUTLU Ö., ALPAYAR Ç.
VII. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
201912. Are They Really Aware of What They Are Doing?
ALPAYAR Ç.
European Council of Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019
2019
201913. Bilişsel Düzeyleri Farklı Maddelerdeki Yanıtlama Davranışlarının İncelenmesi
KUTLU Ö., ALPAYAR Ç.
VI. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1780-1783, (Özet Bildiri)
2018
201814. Çeşitli Öğrenci Özellikleriyle PISA 2015 Okuma Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALPAYAR Ç., ALTUNTAŞ İ.
3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Oswiecim, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2017
201715. Matematik Test Maddelerinde Yer Verilen Görsel Unsurlara İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
ALPAYAR Ç., GÜLLEROĞLU H. D.
IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2019
2019