Eğitim Bilgileri
2013 - 2021
2013 - 2021Doktora
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2010 - 2013
2010 - 2013Yüksek Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Dil Öğretimi Bağlamında Kâmûs-ı Fransevîdeki Didaktik Terimler Üzerine Tematik Bir İnceleme
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
2013
2013Yüksek Lisans
L'utilisation de la Chanson et de la Poésie dans L'enseignement de FLE aux Enfants
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Dil ve Edebiyat
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Fransızca Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Araştırma Görevlisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021HOMMAIRE’İN SAMSUN SAHİL ŞERİDİNE (ALAÇAM’DAN ÇARŞAMBA’YA) YÖNELİK GÖZLEMLERİNE DAİR ELEŞTİREL BİR DEĞERLENDİRME
Atmaca H., Kuş A.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.47, ss.19-32, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Tematik Sözlükler ve Yabancı Dil Öğretiminde Sözlük Kullanımı
Atmaca H., Saraç F.
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET) , cilt.9, sa.3, ss.81-92, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
2018Kültür Sosyolojisi Çerçevesinde Fransa’nın Dil, Kültür ve Azınlık Politikası
ÇAKIR F., ATMACA H.
Researcher: Social Sciences Studies (RSSS) Journal , cilt.6, sa.4, ss.446-463, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017QUELLE DEMARCHE SUIVRE EN DIDACTIQUE DE LANGUE ETRANGERE: LA GRAMMAIRE IMPLICITE OU LA GRAMMAIRE EXPLICITE ?
GÜNDAY R., ÇAKIR F., ATMACA H.
Humanitas Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.10, ss.247-262, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017LA METHODE TRADITIONNELLE ET LA METHODE DIRECTE DANS L’ENSEIGNEMENT DE FLE
ATMACA E., ATMACA H.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.8, ss.264-271, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Etre Une Femme Libre Et Battre Pour La Liberte En Algerie Dans L amour La Fantasia
ATMACA H.
Journal of Turkish Studies , cilt.11, ss.605-616, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016UTILISATION DES TEXTES LITTERAIRES DANS ENSEIGNEMENT DE FLE
ATMACA H.
International Journal of Languages' Education , cilt.1, ss.158-166, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015LA CHANSON EST EN TANT QU UN OUTIL DIDACTIQUE EN CLASSE DE LANGUE ETRANGERE
ATMACA H.
International Journal of Languages Education and Teaching , cilt.3, ss.2835-2842, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Yabancı Dil Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
ATMACA H.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.28, ss.401-411, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2018
2018Yabancı Dil Fransızca Hazırlık Sınıfında Kullanılan Ders Kitabı Edito A1’in Kelime öğretimi Açısından İncelenmesi
ATMACA E., ATMACA H.
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, 12 - 14 Nisan 2018
2017
2017Yabancı Dil Sınıfında Eğitsel ve Kültürel Araç Olarak Deyimler
ATMACA H., AYCAN A.
1st International Black Sea Conference on Language and Language Education, 22 - 23 Eylül 2017
2017
2017Öğrenme Stratejileri ve Eylem Odaklı Yaklaşım
GÜNDAY R., ATMACA H.
1ST INTERNATIONALBLACK SEA CONFERENCEONLANGUAGE AND LANGUAGE EDUCATION, 22 - 23 Eylül 2017
2017
2017Cannibales Romanında Kaçak Göçmenler ve Sessizlik Sorunu
ATMACA H., ÇAKIR F.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017
2017
2017Diplomaside Çeviri ve Kültür Birlikteliği
ÇAKIR F., ATMACA H.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017
2016
2016Using Literary Texts to Teach Grammar in Foreign Language Classroom
ATMACA H., GÜNDAY R.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.4, ss.127-133
2016
2016Vocabulary Teaching in Action Oriented Approach
GÜNDAY R., ATMACA H.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.4, ss.112-121
2012
2012