Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Foreign language curriculum and European Language Portfolio compatibility on the basis of foreign language education policies
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.15, sa.2, ss.928-953, 2023 (Hakemli Dergi)
TEACHERS PERCEPTION OF EDUCATION AND TEACHING IN THE CONTEXT OF THE RELATIONSHIP AND DIFFERENCE BETWEEN THESE CONCEPTS
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.20, ss.186-234, 2023 (Hakemli Dergi)
Millî Eğitim Bakanlığı’nın 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.184-196, 2022 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Okul Müdürleri Covıd-19 Salgınında Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönettiler?
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi (CEBED)
, cilt.1, sa.2, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Ödül ve Ceza Kullanımı: "Beni Ödülle Cezalandırma" Kitabının Öğretmen Görüşlerine Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.46, sa.1, ss.103-117, 2022 (Hakemli Dergi)
School Security: Reflected to the Press in Turkey
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.392-408, 2019 (Hakemli Dergi)
Assessment of the Law of Local Education Authorities According to the Aspects of Leadership Behavior and the Extent of Their Practice
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.15, sa.58, ss.299-319, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
MEB’in Temel Eğitimde 10 Bin Okul Projesi Kapsamında 40 Bin Yeni Anasınıfı Açma Projesinin Etkililiği Hakkında Okul Yöneticileri ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2022
Öğretmenlik Meslek Kanunu’na Yönetici ve Öğretmenlerin Bakış Açısı
10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Sivas, Türkiye, 18 - 19 Temmuz 2022
Özel Eğitim Okul Yöneticileri Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönetiyorlar?
31. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021
Pansiyonda Kalan Öğrencilerin Yatılılık Durumlarının Öğrencilerin Okul Yaşantılarına Etkileri
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran - 25 Mayıs 2022
Öğretim Elemanlarının Eğitime İlişkin Sosyal Adalet Algılarının İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019
Eğitim Politikalarının Sosyal Adalet Bağlamında İncelenmesi
14. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Öğretim Elemanlarının Psikolojik Sermayelerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Bakış Açıları
V. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
Üniversitelerde İnsan Kaynaklarının Seçimi ve Yerleştirilmesi Süreci
VI. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Eylem Kimliklemeleri
VI. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yöneticilerin Yeterlilikleri
V. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010
Öğretmen Denetiminin İhmal Edilen Boyutu Olarak Eğitsel Denetim
Uluslar arası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2009
Türkiye’nin Yükseköğretim Stratejik Planı (YÖK) ile Üniversitelerin Stratejik Planlarının Uyumluluğu
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.2, ss.29-37
Kitap & Kitap Bölümleri
Vizyoner Liderlik
Kuramdan Uygulamaya Liderlik, Cemaloğlu Necati, Gökyer Necmi, Editör, Eğiten Kitap, ss.151-182, 2022
Türk Eğitim Sistemi ve Okulla İlgili Politika Belgeleri Kapsamında Güncel Tartışmalar
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Tabak Hasan, Şahin Fatih, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, ss.352-376, 2022