TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ.


LEBLEBİCİ KOÇER L., ARSLAN KOÇKAYA F.

Journal of International Social Research, cilt.9, sa.43, ss.2052-2062, 2016 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 9 Sayı: 43
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: Journal of International Social Research
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.2052-2062
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet