Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma


SÖNMEZ KARAPINAR E., KARACA Ş.

Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, cilt.18, sa.2, ss.771-796, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 18 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.771-796
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet