Sosyal Medyada Viral Pazarlama (Elektronik Ağızdan Ağıza)Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alım Niyetine Etkileri


BİÇER D. F., ERCİŞ A.

Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.24, sa.3, ss.1555-1575, 2020 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 24 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2020
  • Dergi Adı: Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Academic Search Premier, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1555-1575
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet