Senaryo Temelli Öğretimin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Alışkanlıklarına, Fen Bilimleri Dersi Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi


Creative Commons License

Öztürk S., Karakaş H.

YAŞADIKÇA EĞITIM, cilt.37, sa.3, ss.764-779, 2023 (Hakemli Dergi) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 37 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2023
  • Doi Numarası: 10.33308/26674874.2023373630
  • Dergi Adı: YAŞADIKÇA EĞITIM
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Directory of Open Access Journals, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.764-779
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet