Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Algıları ve Matematik Öğretim Programında Yer Alan Alana Özgü Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Atıf İçin Kopyala
YILDIZ H., CEYLAN M.
Kastamonu Eğitim Dergisi, cilt.28, sa.2, ss.777-792, 2020 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
28
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2020
-
Dergi Adı:
Kastamonu Eğitim Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.777-792
-
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli:
Evet