Otel İşletmelerinde Yöneticilerin CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Algılamaları İstanbul da Faaliyet Gösteren 5 Yıldızlı Otellere Yönelik Ampirik Bir Araştırma


ÖZTÜRK İ., YEŞİLTAŞ M., ÖZEL G.

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, cilt.6, sa.2, ss.40-48, 2009 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 6 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2009
  • Dergi Adı: Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.40-48
  • Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli: Evet