ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA
Atıf İçin Kopyala
UĞUR U.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.11, sa.56, ss.864-868, 2018 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
11
Sayı:
56
-
Basım Tarihi:
2018
-
Dergi Adı:
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
-
Sayfa Sayıları:
ss.864-868
-
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Adresli:
Evet