Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (19)
1. Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarının İncelenmesi
Uluslararasi Kibris Universitesi Fen-Edebiyat Fakultesi
, cilt.25, ss.726-738, 2019 (Scopus, TRDizin)
5. Ortaokul 8.Sınıf Öğrencilerinin Olumlu ve Olumsuz Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin İncelenmesi
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.12, ss.1002-1008, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Science Teachers’ Level of Technological Pedagogical Content Knowledge and Research of Their Attitudes Toward to the Technology
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.13, ss.1536-1546, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Benlik Saygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.5, sa.4, ss.31-40, 2016 (TRDizin)
11. Review of teacher self efficacy notions of science undergraduates receiving pedagogical formation
International Journal of Academik Research
, cilt.7, sa.3, ss.45-48, 2015 (Hakemli Dergi)
12. The Correlatin between the scientific process and creative thinking skills of the preservice teachers
International Journal of Academic Research Part B
, sa.5, ss.238-244, 2013 (Hakemli Dergi)
13. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.75-88, 2009 (Hakemli Dergi)
14. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin problem çözme becerisine etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.55-72, 2009 (Hakemli Dergi)
15. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Tutumları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.354, ss.11-18, 2008 (Hakemli Dergi)
16. Turkish Pupils understanding of some science concept
World Applied Science Journal
, cilt.3, sa.1, ss.45-50, 2008 (Hakemli Dergi)
17. A Research on the effects of computer assisted science teaching
World Applied Science Journal
, cilt.4, sa.2, ss.199-205, 2008 (Hakemli Dergi)
19. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin bilgisayara yönelik tutuma etkisi
K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.549-560, 2007 (Hakemli Dergi)
21. Fen eğitiminde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenmenin kavram yanılgıları üzerine etkisi
C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.69-81, 2007 (Hakemli Dergi)
22. Enhancing learning though constructivist approach in science education
Journal of Environmental and Science Education
, cilt.1, sa.2, ss.181-188, 2006 (Hakemli Dergi)
23. Fizik dersinin lise programları ve ÖSS soruları açısından değerlendirilmesi
K.Ü Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.431-440, 2006 (Hakemli Dergi)
24. İlköğretim fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının deprem hakkındaki bilgi düzeylerinin bazı değişkenlere göre karşılaştırılması
A.İ.B.Ü Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.35-47, 2005 (Hakemli Dergi)
25. İlköğretim öğrencilerinin 6 7 ve 8 sınıflar fotosentez konusundaki yanlış kavramlarının tespiti üzerine bir araştırma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.166, ss.213-223, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi Sivas Örneği
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ PROFiLLERiNiN BELiRLENMESi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.182-186, (Tam Metin Bildiri)
5. SINIF ÖĞRETMENi ADAYLARININ GÖRSEL DERSLiKLER HAKKINDAKi GÖRÜŞLERİ
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.187-190, (Tam Metin Bildiri)
6. Sınıf öğretmeni adaylarının görsel derslikler hakkındaki görüşleri
10.Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
7. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ profillerinin belirlenmesi
10.Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
8. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALANBİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ BSB KAZANIMLARININA YÖNELİKÖĞRETMENLER TARAFINDAN YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
International Conferance on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.681-691
9. Fen Bilgisi Öğretim programında yer alan bilimsel süreç becerileri BSB kazanımlarına yönelik öğretmenler tarafından yapılan çalışmaların incelenmesi
2.International Conference on New Trends in Education and Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.681-691, (Tam Metin Bildiri)
10. Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının fen ve teknolojiye yönelik tutumları ve başarı durumlarının karşılaştırılması
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
12. İlköğretim 6 sınıflarda bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin fen bilgisi dersine ve bilgisayara yönelik tutumlarına etkisi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
13. Fizik dersinin lise programları ve ÖSS soruları açısından değerlendirilmesi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)