Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Davranış Bilimlerinde İstatistik
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer Dersi
Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Lisans
Lisans
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Psikolojisi
Öğretmenlik Uygulaması
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme v Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
İstatistik - ll
Ölçme ve Değerlendirme
İstatistik - ll
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
İstatistik - l
İstatistik - l
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Psikometri Tarihi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme Teknikleri
Ölçme ve Değerlendirme
Cinsel Sağlık Eğitimi
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Psikometri Tarihi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme v Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Ölçme ve Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (19)
2019
20191. Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
UĞURLU C. T., USTA H. G., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20182. PISA 2012 MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÜZERİNE ULUSLARARASI BİR KARŞILAŞTIRMA: TÜRKİYE VE FİNLANDİYA.
USTA H. G., DEMİRTAŞLI R. N.
Turkish Studies , cilt.13, sa.11, ss.1389-1420, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20183. Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimi:Lojistik Yordayıcılık
UĞURLU C. T., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.26, ss.345-354, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. Sınıfiçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ve Denetlenmesi: Öğretmen ve Denetmen Görüşü
USTA H. G., UĞURLU C. T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.67, ss.969-989, 2018 (TRDizin)
2017
20175. A Scale on Attitudes of Preservice Teachers Towards Violence againstWomen: Validity and Reliability Testing
USTA H. G., KELEŞOĞLU S., ESEN Y.
International Online Journal of Eduational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.959-968, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20176. THE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING DIFFICULTIES SCALE
MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20177. İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.1, ss.21-37, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Examination of the Relationship Between TEOG Score Transitionfrom Basic to Secondary Education), Self-Confidence,Self-Efficacy and Motivation Level
USTA H. G.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.6, ss.36-47, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. SUNUM YAPMA BECERİLERİNİN ÇOK YÜZEYLİ RASCHANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A.
Abant izzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.1853-1864, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Absenteeism Attitudes of University Students Logistic Prediction Between Variables
USTA H. G., UĞURLU C. T., ŞİMŞEK A. S.
The Journal of Academiz Social Science Studies , sa.50, ss.169-182, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Öğretim Elemanların Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Öğrenci Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi
BOZPOLAT E., USTA H. G., UĞURLU C. T., ŞİMŞEK A. S.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.8, sa.49, ss.129-145, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Analysis of Student and School Level Variables Related to Mathematics Self-Efficacy Level Based on PISA 2012 Results for China-Shanghai, Turkey, and Greece
USTA H. G.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.16, sa.4, ss.1297-1323, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201614. VIEWS OF INSTRUCTORS AND STUDENTS REGARDING ONLINEMEASUREMENT AND EVALUATION APPLICATIONS
USTA H. G., GÜNAL Y., ULUMAN M.
Humaniora Language, People, Art and Communication Studies , cilt.7, sa.3, ss.307-314, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Development Study for Absenteeism Attitude Scale
USTA H. G., UĞURLU C. T., ŞİMŞEK A. S.
mERSİN üNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.504-515, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının Öğretim Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
BOZPOLAT E., UĞURLU C. T., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.27, ss.83-95, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Demografik özellikler ve tutumun tükenmişlik üzerine yordayıcılık etkisi
UĞURLU C. T., USTA H. G.
ABANT İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.305-308, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201618. İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER
UĞURLU C. T., MEHDİYEV E., USTA H. G.
Turkish Studies , cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetim Modellerine İlişkin Görüşleri: Nitel bir araştırma
BOZPOLAT E., USTA H. G., UĞURLU C. T.
ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201620. Öğrenci ve öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
BOZPOLAT E., USTA H. G., UĞURLU C. T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, , cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Development study for absenteesim attitude scale
USTA H. G., UĞURLU C. T.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.504-511, 2016 (TRDizin)
2016
201622. Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (TRDizin)
2016
201623. Denetim tutum ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
UĞURLU C. T., USTA H. G.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Öğretim elemanlarının kullandıkları öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin öğrenci algısı ölçeğinin geliştirilmesi
BOZPOLAT E., USTA H. G., UĞURLU C. T., ŞİMŞEK A. S.
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, , cilt.49, ss.129-144, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
UĞURLU C. T., USTA H. G.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. İNGİLİZCE DİL ÖĞRETİMİNDE MOTİVASYON
MEHDİYEV E., USTA H. G., UĞURLU C. T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201627. Öğrenci ve öğretim elemanlarının öğretim yöntem ve tekniklerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
BOZPOLAT E., UĞURLU C. T., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.27, ss.83-95, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. İngilizce dil öğreniminde motivasyon
MEHDİYEV E., USTA H. G., UĞURLU C. T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201629. Üniversite öğrencilerinin devamsızlık eğilimlerinin belirlenmesi Ölçek geliştirme çalışması
ŞİMŞEK A. S., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, , cilt.17, sa.1, ss.299-313, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. İngilizce dil öğreniminde güçlükler
UĞURLU C. T., MEHDİYEV E., USTA H. G.
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (TRDizin)
2015
201531. VIEWS OF UNIVERSITY ACADEMIC MEMBERS ANDSTUDENTS ON THE ABSENTEEISM CASE AND CAUSES
UĞURLU C. T., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Turkish Studies , cilt.10, sa.3, ss.1009-1030, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201432. DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİKÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
UĞURLU C. T., USTA H. G.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.305-318, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201433. PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
USTA H. G., DEMİRTAŞLI R. N.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.93-107, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201434. An assessment of education faculty students’ views on their self-regulated learning skills.
USTA H. G., BOZPOLAT E.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.116, sa.2014, ss.1620-1625, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201435. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
ŞİMŞEK A. S., USTA H. G., KOÇ C., UĞURLU C. T.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.136, sa.2014, ss.527-531, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201436. Üniversite öğrencilerinde devamsızlık davranışları Nedenler ve tutum düzeyleri
USTA H. G., ŞİMŞEK A. S., UĞURLU C. T.
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi , cilt.4, sa.3, ss.182-190, 2014 (TRDizin)
2013
201337. Problems Experienced By Pre School Teachers While Applying Assessment and Evaluation Methods
Furat E., USTA H. G., ULUMAN M.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201238. Faculty of Education Students’xx views on absence Attitudes.
UĞURLU C. T., KOÇ C., USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
Procedia Social Behaviour , cilt.46, ss.3401-3408, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK EĞİLİMLERİNİN GRUPLAR ARASINDA ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
USTA H. G., UĞURLU C. T.
13. Uluslararası Yönetim Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Güç KAynaklarına İlişkin Algıları: Fenomenolojik Analiz
Yıldız S., UĞURLU C. T., USTA H. G.
13. Ulıslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
2018
20183. Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
USTA H. G., OFLAZ G.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Öğretmen Yapımı Test Sonuçlarının Klasik Test Kuramı Ve Madde Tepki Kuramına Göre Karşılaştırılması
USTA H. G., KÖSE İ. A., SÜNBÜL Ö., ÖMÜR SÜNBÜL S.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Tutumlarının Gruplar arasında Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
USTA H. G., ÖMÜR SÜNBÜL S., SÜNBÜL Ö., KÖSE İ. A.
17. Ulıslararasu Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20186. PISA 2015 (Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı) Fen Bilimleri Alt Testinin Çok Boyutluluğunun Analizi
USTA H. G., SÜNBÜL Ö., ÖMÜR SÜNBÜL S., KÖSE İ. A.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
2018
20188. Determination of MEB Exam Anxiety ScaleAccording to Gender and School Type by Using Ordered Logistic Regression Analysis Method
USTA H. G., BİÇER M.
11th International AGP Conference of Humanities and Social Science, 26 - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
2017
20179. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE İNTERNET BAĞIMLILIĞI VE SİBERZORBALIK DAVRANIŞLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
USTA H. G., Gencer H.
INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. A MATCHING MODEL TO MEASURE COMPLIANCE BETWEEN DEPARTMENT ANDSTUDENT
TAKCI H., GÜRKAHRAMAN K., USTA H. G., ÜNSAL E., YELKUVAN A. F.
3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 15 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
2017
201712. FARKLI ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİ İNCELEME YÖNTEMİ SONUÇLARININÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMU VERİLERİ ÜZERİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
KÖSE İ. A., SÜNBÜL Ö., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ DEĞİŞEN MADDEFONKSİYONLARININ MADDE TEPKİ KURAMI YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ
KÖSE İ. A., ÖMÜR SÜNBÜL S., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201716. PISA 2015 TÜRKİYE, FİNLANDİYA VE SİNGAPUR FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI SONUÇLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
2017
201717. VARIABLES RELATED TO TEACHERS' ASSESSMENT QUALIFICATIONS AND ATTITUDES
USTA H. G.
8th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY), Porto, Portekiz, 11 - 14 Ekim 2017, cilt.31, ss.609-620, (Tam Metin Bildiri)
2016
201618. The University Student s Motivation Level on Learning English
MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201619. The Universty students motivation level on learning English
MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201620. Universty students level of motivation in English languages learning
MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. The Effect of Mediator Variants on the Relation Between Teacher Moral and Student Achievement PISA 2012 Turkey
USTA H. G., ULUMAN M.
The 10th Conference of The International Test Commission, 1 - 04 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. İlkokuldaki Öğrenci Velilerinin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Görüşleri
BOZPOLAT E., USTA H. G.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Sunum Yapma Becerilerinin Çok Yüzeyli Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A.
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
201624. Students Perceptions Concerning the Assessment and Evaluation and Teaching Methods Used by Instructors
USTA H. G., UĞURLU C. T., BOZPOLAT E., ŞİMŞEK A. S.
The WEI International Academic Conference on Education and Humanities in Prague, 30 - 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
BOZPOLAT E., USTA H. G.
Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201526. İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri
MEHDİYEV E., USTA H. G., UĞURLU C. T.
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201527. İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri
USTA H. G., MEHDİYEV E., UĞURLU C. T.
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201528. Kadına Yönelik Şiddet Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
USTA H. G., KELEŞOĞLU S., ESEN Y.
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015
2014
201429. Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Aracı Değişkenlerin Etkisi PISA 2012 Türkiye
USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201330. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
Simsek A. S., USTA H. G., KOÇ C., UĞURLU C. T.
Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)
2013
201331. PISA 2003 Türkiye Matematik Okuryazarlığını etkileyen Duyuşsal Faktörler
USTA H. G., ULUMAN M.
IMPS 2013, 23 - 26 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
2013
201332. Online Ölçme Uygulamalarına İlişkin Akademisyen Ve Öğrenci Görüşleri
ULUMAN M., GÜNAL Y., USTA H. G.
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2012
201233. Faculty of education students' views on absence attitudes
UĞURLU C. T., KOÇ C., USTA H. G., Simsek A. S.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3401-3408
2011
201134. PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler
USTA H. G.
I.International Congress on Curriculum Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
USTA H. G., DEMİRTAŞLI R. N.
11th Europan Conference on Psychological Assessment, 31 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Test SonuçlarınınYorumlanması ve Not verme
Avşar A. Ş., Karakoç Alatlı B., Polat Demir B., USTA H. G., Karaman P.
Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans, ss.285-302, 2019
2019
20192. Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme
Otrar M., Kaya M., USTA H. G., ESER M. T., AKSU G., TUNÇ E. B., et al.
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019
2019
20193. Yayın Etiği ve Yayın Sürecindeki Etik dışı Davranışlardan Aşırma
ŞİMŞEK A. S., KOÇAK D., GÜR R., ÖZBAŞ M., USTA H. G., Yılmaz M. B.
Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, ss.79-91, 2019
2015
20154. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
USTA H. G., UĞURLU C. T., KOÇ C.
Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015