Dr. Öğr. Üyesi HATİCE GONCA USTA


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Abd

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Davranış Bilimlerinde İstatistik

Uzmanlık Alan Dersi

Seminer Dersi

Davranış Bilimlerinde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Psikolojisi

Öğretmenlik Uygulaması

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme v Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

İstatistik - ll

Ölçme ve Değerlendirme

İstatistik - ll

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

İstatistik - l

İstatistik - l

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Psikometri Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme Teknikleri

Ölçme ve Değerlendirme

Cinsel Sağlık Eğitimi

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Psikometri Tarihi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme v Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

Ölçme ve Değerlendirme

Ölçme ve Değerlendirme

Özel Öğretim Yöntemleri - I

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Ölçme ve Değerlendirme

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Özel Öğretim Yöntemleri - I

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Makaleler

Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (19)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

3. Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi

USTA H. G., OFLAZ G.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

7. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.

11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018

2018

2018

8. Determination of MEB Exam Anxiety ScaleAccording to Gender and School Type by Using Ordered Logistic Regression Analysis Method

USTA H. G., BİÇER M.

11th International AGP Conference of Humanities and Social Science, 26 - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. A MATCHING MODEL TO MEASURE COMPLIANCE BETWEEN DEPARTMENT ANDSTUDENT

TAKCI H., GÜRKAHRAMAN K., USTA H. G., ÜNSAL E., YELKUVAN A. F.

3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 15 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ

KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

2017

2017

13. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI

KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI

KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ DEĞİŞEN MADDEFONKSİYONLARININ MADDE TEPKİ KURAMI YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ

KÖSE İ. A., ÖMÜR SÜNBÜL S., USTA H. G., YANDI A., OĞUL V. G.

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. VARIABLES RELATED TO TEACHERS' ASSESSMENT QUALIFICATIONS AND ATTITUDES

USTA H. G.

8th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY), Porto, Portekiz, 11 - 14 Ekim 2017, cilt.31, ss.609-620, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

2016

2016

18. The University Student s Motivation Level on Learning English

MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.

10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

19. The Universty students motivation level on learning English

MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Universty students level of motivation in English languages learning

MEHDİYEV E., UĞURLU C. T., USTA H. G.

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

21. The Effect of Mediator Variants on the Relation Between Teacher Moral and Student Achievement PISA 2012 Turkey

USTA H. G., ULUMAN M.

The 10th Conference of The International Test Commission, 1 - 04 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

22. İlkokuldaki Öğrenci Velilerinin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Görüşleri

BOZPOLAT E., USTA H. G.

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Sunum Yapma Becerilerinin Çok Yüzeyli Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi

KÖSE İ. A., USTA H. G., YANDI A.

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2016

2016

24. Students Perceptions Concerning the Assessment and Evaluation and Teaching Methods Used by Instructors

USTA H. G., UĞURLU C. T., BOZPOLAT E., ŞİMŞEK A. S.

The WEI International Academic Conference on Education and Humanities in Prague, 30 - 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

BOZPOLAT E., USTA H. G.

Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

26. İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri

MEHDİYEV E., USTA H. G., UĞURLU C. T.

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri

USTA H. G., MEHDİYEV E., UĞURLU C. T.

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. Kadına Yönelik Şiddet Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik çalışması

USTA H. G., KELEŞOĞLU S., ESEN Y.

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015

2014

2014

29. Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Aracı Değişkenlerin Etkisi PISA 2012 Türkiye

USTA H. G., ŞİMŞEK A. S.

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

30. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism

Simsek A. S., USTA H. G., KOÇ C., UĞURLU C. T.

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2013

2013

32. Online Ölçme Uygulamalarına İlişkin Akademisyen Ve Öğrenci Görüşleri

ULUMAN M., GÜNAL Y., USTA H. G.

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

33. Faculty of education students' views on absence attitudes

UĞURLU C. T., KOÇ C., USTA H. G., Simsek A. S.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3401-3408 identifier

2011

2011

35. PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler

USTA H. G., DEMİRTAŞLI R. N.

11th Europan Conference on Psychological Assessment, 31 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. Test SonuçlarınınYorumlanması ve Not verme

Avşar A. Ş., Karakoç Alatlı B., Polat Demir B., USTA H. G., Karaman P.

Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans, ss.285-302, 2019

2019

2019

2. Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme

Otrar M., Kaya M., USTA H. G., ESER M. T., AKSU G., TUNÇ E. B., et al.

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019

2019

2019

3. Yayın Etiği ve Yayın Sürecindeki Etik dışı Davranışlardan Aşırma

ŞİMŞEK A. S., KOÇAK D., GÜR R., ÖZBAŞ M., USTA H. G., Yılmaz M. B.

Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, ss.79-91, 2019

2015

2015

4. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

USTA H. G., UĞURLU C. T., KOÇ C.

Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1