Kaynak: avesis.cumhuriyet.edu.tr

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Kent Akademisi (Online) , cilt.16, sa.Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı | Special Issue for the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, ss.284-308, 2023 (Hakemli Dergi) identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Dr.Öğr.Üyesi NİHAL ACAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.87-115, 2023
Disiplinlerarası Sosyal Ağ Çalışmaları, Acar Nihal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.59-86, 2023
Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.193-205, 2022
Sağlık Hizmetlerinde Yönetim Güncesi, Çağatay Altuğ, Tüzemen Adem, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-99, 2022
Pandemi Sonrası Pazarlama Strataejileri, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.97-115, 2022
Pazarlama Teorileri 2, Mehmet İsmail Yağcı,Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.193-212, 2021
Değişen Tüketiciyi Anlamak Güncel Araştırmalar, Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.83-105, 2021
İKTİSATTA VE İŞLETMEDE SEÇME KONULAR, PROF. DR. SALİH ÖZTÜRK, Editör, iKDİSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.99-142, 2021
Hile İşletme Bilimi Perspektifinden Genel Bir Bakış, Prof. Dr. Tansel HACIHASANOĞLU, Doç. Dr. Tunay ASLAN, Dr. Öğretim Üyesi Elçin DALKILIÇ, Editör, Paradigma Akdemi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.151-207, 2021
Tüketici psikolojisi, Volkan Doğan, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.195-220, 2021
Değişen tüketiciyi anlamak: Güncel araştırmalar, Cansu TOR-KADIOĞLU, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.83-105, 2021
HİLE: İşletme Bilimi Perspektifinden Genel Bir Bakış, Prof.Dr. Tansel HACIHASANOĞLU, Doç.Dr. Tunay ASLAN, Dr.Öğr. Üyesi Elçin DALKILIÇ, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.149-207, 2021
Modern Approaches, Recording Methods, and International Regulations on Public Accounting, Simon Grima ve Engin Boztepe, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.157-171, 2021
Karar Vericinin El Kitabı, TÜZEMEN ADEM, ASLAN EMRE, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.509-545, 2021
Sivas Atlası, Kaan Şevki Kavak, Editör, SVS Yayınları, Sivas, ss.391-399, 2020
MUHASEBE VE FİNANSTA GÜNCEL KONULAR, Doç. Dr. Cuma ERCAN, Editör, İKSAD YAYINEVİ, Ankara, ss.165-210, 2020
Consumer from a communication, marketing and advertising perspective, Sefer Darıcı, Editör, Walter de Gruyter, Inc. , Warszawa, ss.90-108, 2020
MUHASEBE VE FİNANSTA GÜNCEL KONULAR, DOÇ. DR. CUMA ERCAN, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.165-210, 2020
Current Perspectives on Consumer Psychology, Hatice Aydın, Aysel Kurnaz, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.89-100, 2020
Türkiye'nin Kış Turizm Merkezleri ve Potansiyeli, Prof. Dr. Erkan Sağlık, Prof. Dr. Muharrem Tuna, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.41-52, 2020
Contemporary Issues in Audit Management and Forensic Accounting, Dr. Simon Grima, Dr. Peter J. Baldacchino, Dr. Engin Boztepe, Editör, Emerald Publishing Limited, ss.203-218, 2020
Current perspectives on consumer psychology, Hatice Aydın,Aysel Kurnaz, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.113-124, 2020
CONTEMPORARY APPROACHES IN BUSINESSES, Süleyman UYAR, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.43-56, 2019
Muhasebe Araştırmaları, Turgu Çürük, Editör, Akedemisyen Kitabevi, Ankara, ss.67-85, 2019
Muhasebe Çalışmaları, Prof. Dr. Zafer GÖLEN, Doç. Dr. Sevilay ÖZER, Editör, IVPE Yayınevi, KARADAĞ, ss.305-318, 2019
Digital Marketing Applications, Hatice Aydın, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.77-89, 2019
Muhasebe ve Maliye Araştırmaları I, Turgut Çürük, Editör, Akedemisyen Kitabevi, Ankara, ss.135-148, 2019
Sivas Ekonomisi "Geçmişi, bugünü ve geleceği", Doç. Dr. İlkay Noyan Yalman, Editör, Sivas Vilayet Kitaplığı, Sivas, ss.269-288, 2019
Üretim Yönetimi, Mehmet Ali Mordoğan,Nalan Üstüntaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.105-116, 2017

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

II. Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.193-194
II. Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Ocak 2023, ss.201-202
8. International Aegean Conferences, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2023
Uluslararası Ekonomi Finans ve İşletme Kongresi, Sivas, Türkiye, 25 Mayıs 2023
Anadolu 13. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, ss.46
2. Uluslararası Korkut Ata Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.56-57
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2022, ss.611-624
1. Uluslararası Ulusal Dijital Dünya& Dijital Sağlık Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2022, ss.54-55
2. International Media and Society Symposium, İstanbul, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2022, ss.127-135
III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.249-261
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.5-25
International Symposium on Current Approaches and New Trends in Social Sciences, Mersin, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2021, ss.99-100
International Conference On Identity Crisis: World at a Cross Road, Anand, Hindistan, 4 - 05 Aralık 2021, ss.361-362
The International Academician Studies Congress 2021-Spring, Mersin, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2021, ss.131-139
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.1-4
TARAS SHEVCHENKO 5th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KİEV, Ukrayna, 8 - 10 Mayıs 2020, ss.26-34
3.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2020, ss.573-586
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.740-745
18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25
XIV. International Symposium on Econometrics, Operations Research and Statistics, Sarajevo, Bosna-Hersek, 24 - 28 Mayıs 2013, ss.100-101
I. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Mayıs 2010, ss.706-720