Academic Titles
-
2014 - Continues Assistant Professor
Sivas Cumhuriyet University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2001 - 2014 Instructor
Sivas Cumhuriyet University, Yabancı Diller Yüksekokulu
Non Academic Experience
-
1994 - 2001 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Courses
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Postgraduate Seminer Dersi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Postgraduate Türkiye ve AB Eğitim Sistemleri
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Karşılaştırmalı Eğitim
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Türk Eğitim sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi
-
Postgraduate Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
-
Postgraduate Türkiye ve AB Eğitim Sistemleri
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması - II
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Postgraduate Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
-
Postgraduate Proje
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Karşılaştırmalı Eğitim
-
Postgraduate Kuram ve Uygulamada Eğitim Denetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Eğitim Yönetimi
-
Postgraduate Kuram ve Uygulamada Eğitim Denetimi
-
Postgraduate Kuram ve Uygulamada Eğitim Denetimi
-
Postgraduate YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönet.
-
Postgraduate Yönetimde Yeni Yaklaşımlar
-
Postgraduate Okul Kültürü ve İklimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sis. ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Karşılaştırmalı Eğitim
-
Undergraduate Eğitim Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Seminer Dersi
-
Postgraduate Okul Kültürü ve İklimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Undergraduate Bilim Tarihi
-
Undergraduate Bilim Tarihi
-
Postgraduate Seminer Dersi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönet.
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Postgraduate Eğitim Yönetimi ve Denetimine Giriş
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate Temel İngilizce - IV
-
Undergraduate Temel İngilizce - I
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate Temel İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate Temel İngilizce - III
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce I
-
Undergraduate Temel İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate İngilizce Okuma-Konuşma - II
-
Undergraduate Temel İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate Temel İngilizce - IV
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Associate Degree Mesleki İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce Okuma-Konuşma - I
-
Undergraduate İngilizce IV
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate Temel İngilizce - II
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - IV
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Associate Degree Mesleki İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - VI
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Associate Degree Mesleki İngilizce - I
-
Associate Degree Mesleki İngilizce
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate Türk Dili - I
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - III
Supervised Theses
-
Okul müdürlerinin etkin dinleme becerilerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi( Sivas ili örneği)
TOPCU İ. (Advisor)
H.ÖZTÜRK(Student), Postgraduate, 2017 -
Öğretmenlerin okulda karşılaştıkları yıldırma davranışları ile örgütsel bağlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
TOPCU İ. (Advisor)
B.KARAKOÇ(Student), Postgraduate, 2016 -
İlkokul ve Ortaokul Yöneticilerin Sahip Oldukları Güç Kaynakları ve Kullanma Düzeyleri
TOPCU İ. (Advisor)
D.DEMİR(Student), Postgraduate, 2016 -
EĞİTİMDE SEVGİ DİLİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
TOPCU İ. (Advisor)
M.DİLCİ(Student), Postgraduate, 2015 -
Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi ve Seçimi: Bir Model Önerisi
TOPCU İ. (Advisor)
S.YURTTAŞ(Student), Postgraduate, 2014