Akademik Unvanlar
-
2009 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1994 - 2009 Okutman
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, İngilizce Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2010 - 2013 Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 MYO Müdür Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - 2010 Erasmus Ders Verme
Huelva University
-
1994 - 1994 İngilizce Öğretmeni
Sivas Anadolu İletişim Lisesi
-
1993 - 1994 İngilizce Öğretmeni
Özel Can Okşaşoğlu İngilizce Dil Eğitim Kursu-Tarsus/Mersin
Verdiği Dersler
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Proje
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması - II
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Öğrenme Psikolojisi
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Program Geliştirme ve Değerlendirme - II
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Rehberlik
-
Yüksek Lisans Akademik Çeviri I
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Yüksek Lisans Seminer Dersi
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Seminer Dersi
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Yüksek Lisans Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Yüksek Lisans Program Geliştirme ve Değerlendirme - II
-
Lisans Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Öğretmenlik Meslek Etiği
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Eğitim Piskolojisi
-
Lisans Eğitim Piskolojisi
-
Lisans İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Eğitim Piskolojisi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Yüksek Lisans Karşılaştırmalı Eğitim
-
Lisans İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Yüksek Lisans Davranış Bilimlerinde İstatistik
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Program Geliştirme ve Öğretimi
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Türk Eğitim Tarihi
-
Lisans Gelişim Piskolojisi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Lisans Eğitim Psikolojisi
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Türk Eğitim Tarihi
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Lisans Gelişim ve Öğrenme
-
Lisans Gelişim ve Öğrenme
-
Lisans Türk Eğitim Sis. ve Okul Yönetimi
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Mat. Tasarımı
-
Ön Lisans İngilizce - II
-
Lisans İngilizce - IV
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans İngilizce - IV
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Ön Lisans İngilizce - II
-
Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Ön Lisans İngilizce - II
-
Lisans Mesleki İngilizce II
-
Ön Lisans İngilizce - I
-
Ön Lisans İngilizce - II
-
Lisans İngilizce - III
-
Lisans Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans Türk Eğitim Tarihi
-
Lisans İngilizce Okuma-Konuşma - II
-
Lisans Eğitim Felsefesi (Seçmeli)
-
Lisans İngilizce - II
-
Ön Lisans Meslek İngilizce - II
-
Lisans İngilizce - III
-
Lisans İngilizce - II
-
Lisans Mesleki İngilizce I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Ön Lisans İngilizce - I
-
Lisans İngilizce - II
-
Ön Lisans İngilizce - I
-
Lisans İngilizce - I
-
Lisans İngilizce - IV
-
Lisans İngilizce - I
-
Lisans İngilizce Okuma-Konuşma - II
-
Lisans İngilizce - I
-
Lisans İngilizce - IV
-
Ön Lisans Mesleki İngilizce - I
-
Lisans İngilizce Okuma-Konuşma - I
-
Lisans İngilizce - II
-
Lisans İngilizce - III
-
Lisans İngilizce - III
-
Lisans Mesleki İngilizce - II
-
Lisans Mesleki İngilizce - I
-
Lisans İngilizce - II
-
Lisans İngilizce - I
Yönetilen Tezler
-
Öğretmen adaylarının öğrenilmiş güçlülük düzeyleri ile akademik erteleme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNEY K. (Danışman)
H.EBRU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramı uygulamalarında karşılaştıkları güçlükler
GÜNEY K. (Danışman)
B.HERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2010 - 2010 ERASMUS-İSPANYA
Akademik Birimler - Eğitim