Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. AI-Supported Language Learning in Middle school Students: A Review

VI. International Mediterranean Scientific Research Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 14 - 16 Mart 2025, ss.243-261, (Tam Metin Bildiri)

2. Reflective teacher and reflective student paradigms in the contemporary education system

ISSRIS'23 Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, Balıkesir, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.131-138, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. ’LİSE ÖĞRENCİLERİNDEKİ ŞİDDET EĞİLİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ ’

5. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.276, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre öğretmenlik uygulama derslerinin etkililiği

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 Mayıs 2018, ss.315-317, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmenlerin duygusal yaşantısının ders içi iletişim becerilerine etkisi

EYFOR 8, Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 Ekim 2017

6. Bilinçli Öğretmenler, Özel Öğrenciler

Topluma Hizmet Uygulamaları, Sivas, Türkiye, 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

7. Çocuğun Gelişimine Etki Eden Oyun Türleri ve Sanatsal Etkinlikler

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.641-652, (Tam Metin Bildiri)

8. Geçmişten Günümüze Öğretmen

Geçmişten Günümüze Öğretmen, Sivas, Türkiye, 24 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

10. Yansıtıcı Dil Sınıfları

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

11. Yaşlılık ve Dil Edinim Becerileri

V. ULUSAL YAŞLILIK KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

12. İlköğretim II.Kademe (6-7-8) Öğrencilerinin Kılık-Kıyafete İlişkin Görüşleri

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

13. Devlet Okulları İlköğretim 4. Sınıflarda En Uygun İngilizce Öğretme Yöntemi

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

14. NLP İlkelerinin Öğrenci Algısına ve Başarısına Etkisi

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

16. Testlerle Öğrenmenin Öğrenci Başarısına Etkisi

6th International Educational Technology Conference, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.3, ss.1494-1497, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Contemporary Practices in Pre-Service Professional Development of Candidate Teachers in Türkiye and the World

Innovative Research in Educational Sciences, Bayar Adem, Kayalar Filiz, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.21-43, 2023

2. Çağdaş Eğitimde Kullanılan Yenilikçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Eğitim Bilimlerinde Yenilikçi Çalışmalar, Bayar Adem, Kayalar Filiz, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.191-210, 2023

3. Comparison of micro-teaching and instructional skills workshop (ISW) in teacher training

International Research in Education Sciences, Özlem Tagay, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.30-44, 2023

4. TÜRKİYE’DE DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIĞI ÜZERİNE YAPILAN TEZ ÇALIŞMALARI

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, Dereli, Esra, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.91-102, 2023

5. DİJİTALLEŞMENİN DEĞERLER ÜZERİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, DOÇ.DR.FATMA ELİF KILINÇ, Editör, EĞİTİM YAYIN EVİ, Konya, ss.59-71, 2022

6. UZAKTAN ÖĞRETİM VE DİJİTAL ÖĞRENME

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, ERSOY MUSTAFA, KAYAHAN YÜKSEL DİDEM, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.1-24, 2022

9. HENRY TOZER SEYAHATNAMESİ

Seyyahların Gözüyle Sivas, Adnan Mahiroğulları, Editör, Boğaziçi Yayınları, İstanbul, ss.1-20, 2001

10. H.VAN LENNEP SEYAHATNAMESİ

Seyyahların Gözüyle Sivas, Adnan Mahiroğulları, Editör, Boğaziçi Yayınları, İstanbul, ss.38-73, 2001
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

1

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları