Academic Titles
-
2009 - Continues Assistant Professor
Sivas Cumhuriyet University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1994 - 2009 Instructor
Sivas Cumhuriyet University, Yabancı Diller Yüksekokulu, İngilizce Bölümü
Managerial Experience
-
2010 - 2013 Head of Department
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2012 Assistant Director of Vocational School
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Courses
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Postgraduate Proje
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması - II
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Öğrenme Psikolojisi
-
Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Postgraduate Program Geliştirme ve Değerlendirme - II
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Öğretimde Yeni Yaklaşımlar
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Rehberlik
-
Postgraduate Akademik Çeviri I
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Uzmanlık Alan Dersi
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Seminer
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Postgraduate Seminer Dersi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Seminer Dersi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Postgraduate Program ve Öğretimde Güncel Sorunlar
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Postgraduate Program Geliştirme ve Değerlendirme - II
-
Undergraduate Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Öğretim Teknojileri ve Materyal Tasarımı
-
Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Undergraduate Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
-
Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Öğretmenlik Meslek Etiği
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Undergraduate Eğitim Piskolojisi
-
Undergraduate Eğitim Piskolojisi
-
Undergraduate İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Undergraduate Rehberlik
-
Undergraduate Eğitim Piskolojisi
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Postgraduate Karşılaştırmalı Eğitim
-
Undergraduate İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Postgraduate Davranış Bilimlerinde İstatistik
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Öğretim Teknolojisi ve Metaryal Tasarımı
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Program Geliştirme ve Öğretimi
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Undergraduate Gelişim Piskolojisi
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Undergraduate Eğitim Psikolojisi
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımlar
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri - I
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Undergraduate Gelişim ve Öğrenme
-
Undergraduate Gelişim ve Öğrenme
-
Undergraduate Türk Eğitim Sis. ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
-
Undergraduate Sınıf Yönetimi
-
Undergraduate Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Mat. Tasarımı
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri
-
Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate Mesleki İngilizce II
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Associate Degree İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Undergraduate Türk Eğitim Tarihi
-
Undergraduate İngilizce Okuma-Konuşma - II
-
Undergraduate Eğitim Felsefesi (Seçmeli)
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Associate Degree Meslek İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate Mesleki İngilizce I
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Associate Degree İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce Okuma-Konuşma - II
-
Undergraduate İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - IV
-
Associate Degree Mesleki İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce Okuma-Konuşma - I
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate İngilizce - III
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - II
-
Undergraduate Mesleki İngilizce - I
-
Undergraduate İngilizce - II
-
Undergraduate İngilizce - I
Advising Theses
-
Öğretmen adaylarının öğrenilmiş güçlülük düzeyleri ile akademik erteleme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GÜNEY K. (Consultant)
H.EBRU(Student), Postgraduate, 2016 -
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramı uygulamalarında karşılaştıkları güçlükler
GÜNEY K. (Consultant)
B.HERDEM(Student), Postgraduate, 2015
Taught Courses And Trainings
-
2010 - 2010 ERASMUS-İSPANYA
Academic Units - Training