Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Dr), Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1996 - 2001
1996 - 2001Lisans
Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Batı Dilleri Ve Edebiyatları Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
AN INVESTIGATION INTO TURKISH ENGLISH LANGUAGE TEACHERS' PERCEIVED PROFESSIONAL DEVELOPMENT NEEDS, PRACTICES AND CHALLENGES
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
How does blogging enhance pre-service English language teachers' reflectivity in practicum?
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Öğretimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
B1 Orta
B1 OrtaFransızca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017Eğitimde Teknoloji Kullanımı Semineri
Bilişim
Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2012
2012Critical Thinking for English Language Teaching (EFL) Curriculum, part of the E-Teacher Scholarship Program for the Summer 2012 online teacher training course
Diğer
University of Oregon
2009
2009Columbia University Teachers College Summer Institute
Diğer
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2016 - 2024
2016 - 2024Dr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2005 - 2016
2005 - 2016Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Araştırmacı
North Carolina State University, Faculty Of Education, Curriculum, Instruction And Counselor Education
Yönetimsel Görevler
2022 - 2025
2022 - 2025Fakülte Kurulu Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2022 - 2025
2022 - 2025Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2022 - 2025
2022 - 2025Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2022 - 2025
2022 - 2025Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2016 - 2022
2016 - 2022Bölüm Başkan Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2014
2013 - 2014Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)
North Carolina State University College of Education, Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)
2001 - 2004
2001 - 2004İngilizce Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, İngilizce Öğretmeni
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım
Eleştirel Okuma ve Yazma
Bağlamsal Dilbilgisi - II
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi - II
Bağlamsal Dilbilgisi - I
Öğretmenlik Uygulaması - II
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi - I
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Özel Öğretim Yöntemleri
İleri Konuşma Becerileri
Yabancı dil Öğretiminde Materyal İnc.ve Geliştirme
İngilizcenin Yapısı
Eğitim Bilimine Giriş
İDÖ3001_ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ I (TEACHİNG ENGLİSH TO YOUNG LEARNERS I)
Yazılı Metinden Sözlü Çeviri - II (Türkçe - İngilizce)
Yazılı Metinden Sözlü Çeviri - II (Türkçe - İngilizce)
İngilizce Dil Bilgisi - II
İDÖ1001_BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ I (CONTEXTUAL GRAMMAR I)
İDÖ4005 Okul Deneyimi
Okul Deneyimi
İDÖ3002_ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ II (TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS II)
İDÖ1002_BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ II (CONTEXTUAL GRAMMAR II)
İDÖ4018_İLERİ KONUŞMA BECERİLERİ (ADVANCED SPEAKİNG SKİLLS)
Öğretmenlik Meslek Etiği
Makaleler
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (6)
2023
20231. Investigating EFL teachers’ coursebook dependency: a convergent mixed-methods study
KORKMAZGİL S.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.776-787, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Eliciting Pre-Service EFL Teachers’ Views on Coursebooks Through Metaphorical Language
KORKMAZGİL S.
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.474-491, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Exploring pre-service EFL teachers' reflections on viewing guided and unguided videos of expert teachers online
ÇEKİÇ A., KORKMAZGİL S.
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.346-370, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERININ İNGİLİZCE DERSİ EĞİTİM PROGRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
YILDIZ H., KORKMAZGİL S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.60, ss.302-330, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Teacher professionalism: insights from Turkish teachers of English into the motives that drive and sustain their professional practices
KORKMAZGİL S., Seferoglu G.
JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING
, cilt.47, sa.3, ss.366-378, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
20206. Digital literacy practices of Turkish pre-service EFL teachers
AKAYOĞLU S., Satar H. M., DİKİLİTAŞ K., Cirit N. C., KORKMAZGİL S.
AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.36, sa.1, ss.85-97, 2020 (SSCI, Scopus)
2018
20187. HOW CAN BLOGGING SUPPORT CRITICAL REFLECTIVITY IN FOREIGN LANGUAGE TEACHER EDUCATION?
KORKMAZGİL S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.47, ss.85-104, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Qualities and Qualifications of EFL Professionals: What Do Intensive English Program Administrators Think?
AKCAN S., AYDIN B., Karaman A. C., SEFEROĞLU G., KORKMAZGİL S., Ozbilgin A., et al.
TESOL JOURNAL
, cilt.8, sa.3, ss.675-699, 2017 (ESCI)
2013
20139. Exploring non native English language teachers professional development practices
KORKMAZGİL S., SEFEROĞLU G.
Boğaziçi University Journal of Education , cilt.30, sa.1, ss.77-85, 2013 (Hakemli Dergi)
2009
200910. Gaining insights into teachers' ways of thinking via metaphors
Seferoglu G., Korkmazgil S., Olcu Z.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.35, sa.3, ss.323-335, 2009 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Discursive construction of social justice issues in telecollaboration
Yazan B., Üzüm B., AKAYOĞLU S., EREN Ö., KORKMAZGİL S.
TESOL 2022 International Convention & English Language Expo, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 22 Mart 2022, ss.218, (Özet Bildiri)
2018
20182. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Özerkliklerine İlişkin Görüşleri
KORKMAZGİL S., YILDIZ H.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (The 13th International Congress on Educational Administration), Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.897-899, (Özet Bildiri)
2018
20183. A closer look at the in-service training programs for EFL teachers in Turkey
KORKMAZGİL S.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (The 13th International Congress on Educational Administration), Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.604-606, (Özet Bildiri)
2017
20174. Using Blogs to Promote Critical Reflection in Language Teacher Education
KORKMAZGİL S.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.157, (Özet Bildiri)
2017
20175. How can teacher training programs prepare pre-service teachers of English for the 21st century classrooms? Digital Literacy and Digital Literacy Practices of Turkish Pre-service EFL Teachers
KORKMAZGİL S.
SCOFOLA17, 8 - 10 Eylül 2017
2016
20166. What do EFL teachers need to grow professionally
KORKMAZGİL S., SEFEROĞLU G.
the 9th International ELT Research Conference, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
20157. Expectations of Stateholders in Higher Education Sector from ELT Job Applicants
AKCAN S., AYDIN B., KARAMAN A. C., KORKMAZGİL S., ÖZBİLGİN GEZGİN A., SEFEROĞLU G., et al.
the Association for Teacher Education in Europe (ATEE) 40th Annual Conference 2015: Teacher Education through Partnerships and Collaborative Learning Communities, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 26 Ağustos 2015
2015
20158. Teachers Perceptions on Being a Professional EFL Teacher
KORKMAZGİL S., SEFEROĞLU G.
the 12th ODTÜ International ELT Convention “Celebrating Diversity”, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2015
2015
20159. What Makes Language Teacher Professional Development Effective
KORKMAZGİL S.
the 4th International Conference on Language, Literature, and Culture – B/Orders Unbound: Transgressing the Limit in Arts and Humanities, Isparta, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015
2014
201410. What supports Teacher Development
KORKMAZGİL S.
the 11th Annual TALGS Conference, Cullowhee, NC, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Şubat 2014
2014
201411. Language Testing A Conservative Field in Applied Linguistics
KORKMAZGİL S.
the 11th Annual TALGS Conference, Cullowhee, NC, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Şubat 2014
2013
201312. Teaching Language Communicatively using Literary Texts
KORKMAZGİL S.
1st International Week on Language Studies, Karabük, Türkiye, 27 - 31 Mayıs 2013
2012
201213. Exploring Non Native English Speaking Teachers Professional Development Practices
KORKMAZGİL S., SEFEROĞLU G.
the Fifth International Conference of English as a Lingua Franca, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2011
201114. A Case Study on the Effectiveness of ELT Methodology Component of the METU FLE Program in Preparing Pre service Teachers for Practicum
KORKMAZGİL S.
he European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011
2011
201115. Blogs As a New Pathway for Reflective Practice
KORKMAZGİL S.
TESOL 45th Annual Convention, New Orleans, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Mart 2011
2007
200716. Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Sınıflarında Öğretmenin Rolü Üzerine İnançları
KORKMAZGİL S., ÖLÇÜ DİNÇER Z.
Türkiye’xxde Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.639-644, (Tam Metin Bildiri)
2007
200717. İngilizce Becerilerine İlişkin Bileşenlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma ODTÜ İngilizce Yeterlik Sınavının Ocak 2005 Yapı Geçerliği Analizi
KORKMAZGİL S.
Türkiye’xxde Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, ss.631-638, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Technology-Enhanced Genre-Based Writing
KORKMAZGİL S.
New Directions in Technology for Writing Instruction, Yangın-Ekşi, Gonca; Akayoğlu, Sedat; Anyango, Leonora, Editör, Springer, Cham, Cham, ss.3-16, 2022
2020
20202. Teaching English to Young Learners Through Literature
KORKMAZGİL S.
Literature in Language Teaching, Çakır İsmail, Demiröz Hakan, Editör, Nobel, Ankara, ss.223-248, 2020
2018
20183. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Özerkliklerine İlişkin Görüşleri
KORKMAZGİL S., YILDIZ H.
Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Uğurlu, Celal Teyyar Beycioğlu, Kadir Koşar, Serkan Kahraman, Hilal Köybaşı Şemin, Fatma, Editör, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, ss.452-463, 2018
2017
20174. EFL teachers’ perceived professional development needs: A study of nonnative EFL teachers in Turkey
KORKMAZGİL S., SEFEROĞLU G.
Updating Perspectives on English Language Teaching and Teacher Education, Zübeyde Sinem Genç, Editör, Peter Lang, ss.53-78, 2017