Doç. Dr. UĞUR UĞUR


Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Otel,Lokanta ve İkram Hizmetleri

Turizm ve Otel İşletmeciliği


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

98

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Yüksek Lisans

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

TÜKETİCİLER KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINI NASIL ALGILIYOR? TÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA

Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir uygulama

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

2005 - 2019

2005 - 2019

Öğretim Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Otel,Lokanta Ve İkram Hizmetleri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik

2022 - 2025

2022 - 2025

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık

2008 - 2012

2008 - 2012

Bölüm Başkanı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe Bölümü

2005 - 2008

2005 - 2008

MYO Müdür Yardımcısı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu

Akademi Dışı Deneyim

2003 - 2005

2003 - 2005

Müşteri Temsilcisi

Koç Allianz Sigorta, Müşteri Temsilcisi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler

Ön Lisans

Ön Lisans

Dış Ticaret İşlemleri Muhasebesi

Dış Ticaret İşlemleri - I

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Genel Muhasebe

Müşteri İlişkileri Yönetimi

ELEKTRONİK TİCARET

REKLAM KAMPANYALARI

BANKA VE SİGORTA PAZARLAMASI

HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI

KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI

PAZARLAMA İLKELERİ

FİNANSAL OKUR YAZARLIK

Kamu İdareleri Muhasebe Sistemi

Muhasebe Sistemi Ve Organizasyonu

MARKA YÖNETİMİ

Marka Yönetimi

MUHASEBE SİSTEMİ VE ORGANİZASYONU

HASAR İŞLEMLERİ

GENEL MUHASEBE

KAMU İDARELERİ MUHASEBE SİSTEMİ

Reklam Kampanyaları

Banka ve Sigorta Pazarlaması

Finansal Okur Yazarlık

MALİYE POLİTİKASI

Elektronik Ticaret

Pazarlama İlkeleri

Halkla İlişkiler Uygulamaları

Bilgisayarlı Muhasebe - II

Pazarlama İlkeleri

SOSYAL PSİKOLOJİ

HALKLA İLİŞKİLER VE SİYASET

MALİYET MUHASEBESİ

Sosyal Psikoloji

BÜRO YÖNETİMİ

Temel Bilgisayar Bilimleri

KARİYER YÖNETİMİ

BİLGİSAYARLI MUHASEBE

SPONSORLUK VE SOSYAL SORUMLULUK

Büro Yönetimi

TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ

BİLGİSAYARLI MUHASEBE II

Sponsorluk ve Sosyal Sorumluluk

Kentleşme ve Çevre Sorunları

Kariyer Yönetimi

İş Ve Sosyal Güvenlik Hukuku

Bilgisayarlı Muhasebe - I

Bilgisayarlı Muhasebe I

Bilgisayarlı Muhasebe

Marka Yönetimi

Kitle İletişim Kuramları

Genel Muhasebe

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

Reklam Kampanyaları

Kamu Yönetimi Güncel Sorunlar

Genel Muhasebe

Kamu Yönetimi Güncel Sorunları

Maliyet Muhasebesi

Maliyet Muhasebesi

Yönlendirilmiş Çalışma

Kent Plan ve İmar Uygulamaları

Pazarlama İlkeleri

Halkla İlişkiler ve Siyaset

Etkili İletişim Teknikleri

Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri

Bilgisayarlı Muhasebe - II

Bilgisayarlı Muhasebe - I

Reklam Kampanyaları

Halkla İlişkiler Yazarlığı

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri

Kamuoyu ve Etkili İletişim

Bilgisayarlı Muhasebe

Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri

Bilgisayarlı Muhasebe Uygulaması

Pazarlama İlkeleri

Şirketler Muhasebesi

Yönlendirilmiş Çalışma

Yönetim Muhasebesi

Reklam Metin Yazarlığı

Genel Muhasebe

Hasar İşlemleri

Enflasyon Muhasebesi

Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri

Genel Muhasebe

Enflasyon Muhasebesi

Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi - I

Sekreterlik Bilgisi

Bilgisayarlı Muhasebe Uygulamaları

Vergi Hukuku

Banka Muhasebesi

Şirketler Muhasebesi

Muhasebe Uygulamaları ve Ticari Belgeler

Yönetim Muhasebesi

İstatistik

Mali Tablolar Analizi

Bilgisayar Uygulamaları - II

Türkiye Ekonomisi

Banka İşlemleri - II

Sermaye Piyasaları

Banka İşlemleri - I

Bilgisayar Uygulamaları - I

Finansal Yönetim

Temel Kredi Bilgileri

Para ve Banka

Halkla İlişkiler

Bilgisayar Büro Programları

Konaklama Muhasebesi

Yönetim Organizasyon

Muhasebe Denetimi

Ticari Matematik

Seçmeli Ders (Beden Eğitimi)

Matematik

Makaleler

Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Çevre Dostu Ürünlere Yönelik Bilgi, Güven ve Davranış İlişkisi

UĞUR U.

ITEC’ 24 INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, CULTURE AND ECONOMY, Üsküp, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.185-189, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. AMBALAJ VE MARKA KİŞİLİĞİ İLİŞKİSİNDE ŞEKLİ VE RENK ETKİSİ

UĞUR U.

11th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Mart 2024, ss.79-82, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. TURİZM TÜRÜ TERCİHLERİNİN ANALİTİK HİYERARŞİ YÖNTEMİNE GÖRE SIRALANMASI

UĞUR U.

BALKAN 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2023, ss.1-1078, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ

UĞUR U.

II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Batumi, Gürcistan, 26 Temmuz 2022, cilt.1, ss.592-605, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. “YENİ NORMAL” SÜREÇTE KAMU YÖNETİCİLERİNİN KAYGI DÜZEYLERİ VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.

International Conference On Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2021, ss.328-336

2021

2021

6. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE ANXIETY LEVELS AND BUSINESS PERFORMANCES OF PUBLIC MANAGERS IN THE “NEW NORMAL” PROCESS

UĞUR U., UĞUR S.

V. INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey

UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.

4th Economics, Business And Organizatıon Research Conference, Polonya, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.133-147, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

8. Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey

UĞUR U., UĞUR S.

4th ECONOMICS, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, Polonya, 21 Mayıs 2021, ss.133-147, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. FİRMALARİN GİRİŞİMCİ PAZARLAMA BOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ

UĞUR U., AKKAYA M. A.

4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

11. Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi

UĞUR U., UĞUR S.

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.2683-2690, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

14. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma

UĞUR U., UĞUR S.

Business Organization Research (BOR) Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

15. Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı

UĞUR U., UĞUR S.

2. Uluslararası EMI Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma

UĞUR U., UĞUR S.

7th International Conference on Business Administration (ICBA), 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

17. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Algıları: Şüphecilik ve Marka Bağlılığı Üzerine Bir Profil Araştırması

UĞUR U., KILIÇER T.

4. International Congress on Politic, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, ss.180-181, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

18. Kurumsal Vatandaşlık ile Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma

UĞUR S., UĞUR U.

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Kişilik Özelliklerinin Marka Değiştirme Davranışı Üzerine Etkisi: Bir Araştırma

UĞUR S., UĞUR U.

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Şüphecilik Eğilimleri

UĞUR U., KILIÇER T.

3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-535, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Karşı Tüketicilerin Tutumu: Cumhuriyet Üniversitesi’nde Bir Araştırma

UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.

ASEAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

22. İyi Bir Yönetim Mi? İyi Bir Yönetici Mi? İşte Bütün Mesele Bu: Deneyimsel Bir Çalışma

UĞUR S., UĞUR U., SOBA M.

ASEAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Tüketicilerin Özsaygı Algılamaları ve Otomobil Tercihleri Arasındaki İlişki: Bir Araştırma

UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

24. ÇALIŞAN KADINLARIN EĞİTİM DÜZEYLERİ VE İLLERİN YAŞAM ENDEKSLERİ İLİŞKİSİ

UĞUR U., SARAÇ H.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

25. MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ

UĞUR U.

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1106-1114, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

26. GENÇLERİN FAST FOOD TÜKETİMLERİNİN SEMBOLİK TÜKETİM KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ BİR ARAŞTIRMA

UĞUR U.

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1136-1142, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. LİDERLİK TARZLARI İLE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

UĞUR S., UĞUR U., ÖZDEMİR L., DEMİRCİ G.

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.2475-2482, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

28. Liderlik Tarzları ile Kurumsal Sosyal Sorumluluk İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U., ÖZDEMİR L., DEMİRCİ G.

1. International Academic Research Congress 2016, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

29. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL AĞLARI KULLANIM ALIŞKANLIKLARININVİRAL PAZARLAMA KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ CUMHURİYETÜNİVERSİTESİ NDE BİR ARAŞTIRMA

UĞUR U., SAYILI M.

1.ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, ss.24-25, (Özet Bildiri)

2013

2013

31. Yöneticilik ve Liderlik Ayrımında Kişisel Farklılıkların Rolü

SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U.

Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

32. YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSELFARKLILIKLARIN ROLÜ

UĞUR S., UĞUR U.

YÖNETİM VE EKONOMİ BİLİMLERİ KONFERANSI, Türkiye, 05 Ekim 2013

2013

2013

33. YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN HALKLAİLİŞKİLER ALANINDA KULLANIMI BİR UYGULAMA

UĞUR U., UĞUR S.

SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONFERANSI, Türkiye, 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

34. Yeni İletişim Teknolojilerinden İnternetin Halkla İlişkiler Alanında Kullanımı Bir Uygulama

UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.

3.Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2013, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

35. Suşehri Meslek Yüksekokulu’nun İlçeye Sağladığı Ekonomik Katkılar Bir Araştırma

SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U.

2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

36. SUSEHRİ MESLEK YÜKSEKOKULU NUN İLÇEYE SAĞLADIĞI EKONOMİKKATKILAR BİR ARASTIRMA

UĞUR S., UĞUR U.

2. ULUSLARARASI 6. ULUSAL MESLEK YÜKSEKOKULLARI SEMPOZYUMU, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE EKOTURİZM

UĞUR U.

TURIZM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, , Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.77-87, 2024

2023

2023

2. COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI

UĞUR U.

GÜNCEL GELİŞMELER IŞIĞINDA İŞLETME ALANINDA YENİ KAVRAMLAR, Uğur Uğur, Derya Fatma Biçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.114-125, 2023

2022

2022

3. DİJİTAL ÇAĞDA ETİK PAZARLAMA

UĞUR U.

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IX, Kaya Ağın, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.59-73, 2022

2022

2022

4. DİJİTAL PAZARLAMANIN VAZGEÇİLMEZİ: İÇERİK PAZARLAMASI

UĞUR U.

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Davut Karaman, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.29-44, 2022

2022

2022

5. “YENİ NORMAL” SÜREÇTE KAMU YÖNETİCİLERİNİN KAYGI DÜZEYLERİ VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Bülent Darıcı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-262, 2022

2020

2020

6. ÖDÜL MÜ, CEZA MI?TÜKETİCİLERİN ETİK ALGILARININ VE TEPKİLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

UĞUR U.

ÇALIŞMA HAYATININ BİLİMSEL PENCERESİ, K. HAKAN DERİN, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.149-174, 2020

2019

2019

8. Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi

UĞUR U.

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Zafer Gölen, Sevilay Özer, Editör, İVPE, ss.355-368, 2019

2019

2019

9. DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMAYA YÖN VEREN YENİ AKIMLAR

UĞUR U.

İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN YANSIMALARI, Erhan AYDIN, Uğur UĞUR, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-165, 2019

2018

2018

11. Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı

UĞUR U., UĞUR S.

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar, Bayram POLAT, Mehmet GÜLER, K. Hakan DERİN, Editör, İKSAD, Gaziantep, ss.31-49, 2018


Jüri Üyelikleri

Ocak-2020

Ocak 2020

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Öğretim Üyesi Yeniden Atama Jüri Üyeliği - Sivas Cumhuriyet Üniversitesi