Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Yüksek Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
TÜKETİCİLER KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINI NASIL ALGILIYOR? TÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir uygulama
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
2005 - 2019
2005 - 2019Öğretim Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe ve Vergi
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Otel,Lokanta Ve İkram Hizmetleri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik
2022 - 2025
2022 - 2025Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Cumhuriyet Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık
2008 - 2012
2008 - 2012Bölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu, Muhasebe Bölümü
2005 - 2008
2005 - 2008MYO Müdür Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Gemerek Meslek Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
2003 - 2005
2003 - 2005Müşteri Temsilcisi
Koç Allianz Sigorta, Müşteri Temsilcisi
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Dış Ticaret İşlemleri Muhasebesi
Dış Ticaret İşlemleri - I
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Genel Muhasebe
Müşteri İlişkileri Yönetimi
ELEKTRONİK TİCARET
REKLAM KAMPANYALARI
BANKA VE SİGORTA PAZARLAMASI
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
KİTLE İLETİŞİM KURAMLARI
PAZARLAMA İLKELERİ
FİNANSAL OKUR YAZARLIK
Kamu İdareleri Muhasebe Sistemi
Muhasebe Sistemi Ve Organizasyonu
MARKA YÖNETİMİ
Marka Yönetimi
MUHASEBE SİSTEMİ VE ORGANİZASYONU
HASAR İŞLEMLERİ
GENEL MUHASEBE
KAMU İDARELERİ MUHASEBE SİSTEMİ
Reklam Kampanyaları
Banka ve Sigorta Pazarlaması
Finansal Okur Yazarlık
MALİYE POLİTİKASI
Elektronik Ticaret
Pazarlama İlkeleri
Halkla İlişkiler Uygulamaları
Bilgisayarlı Muhasebe - II
Pazarlama İlkeleri
SOSYAL PSİKOLOJİ
HALKLA İLİŞKİLER VE SİYASET
MALİYET MUHASEBESİ
Sosyal Psikoloji
BÜRO YÖNETİMİ
Temel Bilgisayar Bilimleri
KARİYER YÖNETİMİ
BİLGİSAYARLI MUHASEBE
SPONSORLUK VE SOSYAL SORUMLULUK
Büro Yönetimi
TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
BİLGİSAYARLI MUHASEBE II
Sponsorluk ve Sosyal Sorumluluk
Kentleşme ve Çevre Sorunları
Kariyer Yönetimi
İş Ve Sosyal Güvenlik Hukuku
Bilgisayarlı Muhasebe - I
Bilgisayarlı Muhasebe I
Bilgisayarlı Muhasebe
Marka Yönetimi
Kitle İletişim Kuramları
Genel Muhasebe
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku
Reklam Kampanyaları
Kamu Yönetimi Güncel Sorunlar
Genel Muhasebe
Kamu Yönetimi Güncel Sorunları
Maliyet Muhasebesi
Maliyet Muhasebesi
Yönlendirilmiş Çalışma
Kent Plan ve İmar Uygulamaları
Pazarlama İlkeleri
Halkla İlişkiler ve Siyaset
Etkili İletişim Teknikleri
Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri
Bilgisayarlı Muhasebe - II
Bilgisayarlı Muhasebe - I
Reklam Kampanyaları
Halkla İlişkiler Yazarlığı
Pazarlama İlkeleri
Pazarlama İlkeleri
Kamuoyu ve Etkili İletişim
Bilgisayarlı Muhasebe
Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri
Bilgisayarlı Muhasebe Uygulaması
Pazarlama İlkeleri
Şirketler Muhasebesi
Yönlendirilmiş Çalışma
Yönetim Muhasebesi
Reklam Metin Yazarlığı
Genel Muhasebe
Hasar İşlemleri
Enflasyon Muhasebesi
Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri
Genel Muhasebe
Enflasyon Muhasebesi
Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi - I
Sekreterlik Bilgisi
Bilgisayarlı Muhasebe Uygulamaları
Vergi Hukuku
Banka Muhasebesi
Şirketler Muhasebesi
Muhasebe Uygulamaları ve Ticari Belgeler
Yönetim Muhasebesi
İstatistik
Mali Tablolar Analizi
Bilgisayar Uygulamaları - II
Türkiye Ekonomisi
Banka İşlemleri - II
Sermaye Piyasaları
Banka İşlemleri - I
Bilgisayar Uygulamaları - I
Finansal Yönetim
Temel Kredi Bilgileri
Para ve Banka
Halkla İlişkiler
Bilgisayar Büro Programları
Konaklama Muhasebesi
Yönetim Organizasyon
Muhasebe Denetimi
Ticari Matematik
Seçmeli Ders (Beden Eğitimi)
Matematik
Makaleler
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
2024
20241. Consumer Interest and Its Effect on Purchase Intention for Plant-Based Milk Substitutes
Tavmaşat T., Göksel Saraç M., Uğur U., Can Ö. P.
AKADEMIK GIDA
, cilt.22, sa.4, ss.282-287, 2024 (Scopus)
2023
20232. Online Alışverişte Etkileyici Unsurlar, Algılanan Fayda ve Algılanan Risk Boyutları Arasındaki İlişki
UĞUR U., BİÇER D. F.
Kesit Akademi Dergisi , cilt.9, sa.37, ss.53-70, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20213. TÜKETİCİLERİN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARINA YÖNELİK ALGILARI: ŞÜPHECİLİK VE MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNE BİR PROFİL ARAŞTIRMASI
UĞUR U., KILIÇER T.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.48, ss.341-363, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. COVID-19 AND THE "NEW NORMAL" CONSUMER The Moderator Effect of Fatalism on the Relationship between Consumer Skepticism and Purchase Intention
UĞUR U., UĞUR S.
International Journal of Multidisciplinary and Current Educational Research
, cilt.3, sa.3, ss.253-261, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Kurumsal Vatandaşlık ve Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, ss.263-272, 2021 (TRDizin)
2021
20216. Covıd-19 And The "New Normal" Consumer The Moderator Effect of Fatalism on the Relationship between Consumer Skepticism and Purchase Intention
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
International Journal of Multidisciplinary and Current Educational Research , cilt.3, sa.3, ss.253-261, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma
UĞUR S., ERGÜN ÇELEBİ R., UĞUR U., ÇELEBİ O.
Atlas Journal , cilt.6, sa.32, ss.687-695, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. Kişilik Özelliklerinin Marka Değiştirme Davranışı Üzerine Etkisi: Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.160-170, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Tüketicilerin Özsaygı Algılamaları ve Otomobil Tercihleri Arasındaki İlişki: Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.2762-2771, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. Tüketicilerin Özsaygı Algılamaları ve Otomobil Tercihleri Arasındaki İlişki: Bir Araştırma
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S., SOBA M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.2762-2771, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201911. ÇALIŞAN KADINLARIN EĞİTİM DÜZEYLERİ VE İLLERİN YAŞAMENDEKSLERİ İLİŞKİSİ
UĞUR U., Saraç H.
Economics Business and Organization Research , cilt.1, sa.1, ss.6-19, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki Ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi
UĞUR U., AYDIN E., UĞUR S.
TURKISH STUDIES
, cilt.14, sa.3, ss.1071-1091, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201913. Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri
UĞUR U.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.1178-1193, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Uygulama Araştırması
UĞUR U., UĞUR S.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, ss.197-210, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi
UĞUR U., UĞUR S.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.3, ss.1-13, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Tatilde Nereye Gitsek?Turizmde Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Destinasyon Seçimi
UĞUR U., UĞUR S.
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.261-270, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.3, ss.216-227, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201818. Gençlerin Fast Food Tüketimlerinin Sembolik Tüketim Kapsamında Değerlendirilmesi: Sivas İlinde Bir Araştırma
UĞUR U.
Akademik Bakış , sa.67, ss.1-9, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201819. ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA
UĞUR U.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, sa.56, ss.864-868, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201720. İyi Bir Yönetim Mi? İyi Bir Yönetici Mi? İşte Bütün Mesele Bu: Deneyimsel Bir Çalışma
UĞUR S., UĞUR U., SOBA M.
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics , cilt.4, sa.12, ss.711-720, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Karşı Tüketicilerin Tutumu: Cumhuriyet Üniversitesi’nde Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics
, cilt.4, sa.11, ss.234-242, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. TÜKETİM İLETİŞİMİNİN ÇOCUKLARINYİYECEK TERCİHLERİNDEKİ ROLÜ:EBEVEYNLERİN BAKIŞ AÇILARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KILIÇER T., UĞUR U.
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.417-442, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201723. MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ, TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ: SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ
UĞUR U.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.40, ss.332-343, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201624. WEB SİTESİ NİTELİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞİLGİLENİM DÜZEYİNE ETKİLERİ BİR ARAŞTIRMA
UĞUR U.
Kesit Akademi , sa.6, ss.242-256, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201625. İNTERNET KULLANICILARININ ONLİNE ALIŞVERİŞ İLGİLENİMDÜZEYLERİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
UĞUR U.
Akademik Bakış , sa.58, ss.392-403, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL AĞLARI KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ VİRALPAZARLAMA KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ NDE BİRARAŞTIRMA
UĞUR U., SAYILI M.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.44, ss.1241-1249, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201627. ÇALIŞANLARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUKALGILARININ CARROLL UN SOSYAL SORUMLULUKBOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ SİVASBELEDİYESİ NDE BİR UYGULAMA
UĞUR U., SAYILI M.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.46, ss.359-372, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201528. YÖNETİCİLERİN KİŞİSEL İMAJ VE KURUMSAL İMAJ ALGILAMALARI BİR ARAŞTIRMA
UĞUR S., UĞUR U.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.41, ss.1286-1295, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201529. Yöneticilerin Kişisel İmaj ve Kurumsal İmaj Algılamaları Bir Araştırma
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.8, sa.41, ss.1286-1295, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201430. YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSELFARKLILIKLARIN ROLÜ
UĞUR S., UĞUR U.
ORGANİZASYON VE YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.6, sa.1, ss.122-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201431. Yöneticilik ve Liderlik Ayrımında Kişisel Farklılıkların Rolü
SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U.
Organizasyon ve Yönetim Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.122-136, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201332. Yeni İletişim Teknolojilerinden İnternetin Halkla İlişkiler Alanında Kullanımı Bir Uygulama
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.502-511, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201333. YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN HALKLAİLİŞKİLER ALANINDA KULLANIMI BİR UYGULAMA
UĞUR U., UĞUR S.
SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , cilt.5, sa.1, ss.502-511, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Çevre Dostu Ürünlere Yönelik Bilgi, Güven ve Davranış İlişkisi
UĞUR U.
ITEC’ 24 INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, CULTURE AND ECONOMY, Üsküp, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.185-189, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. AMBALAJ VE MARKA KİŞİLİĞİ İLİŞKİSİNDE ŞEKLİ VE RENK ETKİSİ
UĞUR U.
11th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Mart 2024, ss.79-82, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. TURİZM TÜRÜ TERCİHLERİNİN ANALİTİK HİYERARŞİ YÖNTEMİNE GÖRE SIRALANMASI
UĞUR U.
BALKAN 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2023, ss.1-1078, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ
UĞUR U.
II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Batumi, Gürcistan, 26 Temmuz 2022, cilt.1, ss.592-605, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. “YENİ NORMAL” SÜREÇTE KAMU YÖNETİCİLERİNİN KAYGI DÜZEYLERİ VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
International Conference On Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 24 - 25 Eylül 2021, ss.328-336
2021
20216. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE ANXIETY LEVELS AND BUSINESS PERFORMANCES OF PUBLIC MANAGERS IN THE “NEW NORMAL” PROCESS
UĞUR U., UĞUR S.
V. INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.328-336, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
4th Economics, Business And Organizatıon Research Conference, Polonya, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.133-147, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey
UĞUR U., UĞUR S.
4th ECONOMICS, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, Polonya, 21 Mayıs 2021, ss.133-147, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. FİRMALARİN GİRİŞİMCİ PAZARLAMA BOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ
UĞUR U., AKKAYA M. A.
4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Girişimci Pazarlama Boyutları ile Firma Performansı Arasındaki İlişki ve Etik Liderlik Tarzlarının Moderatör Etkisi
UĞUR U., AYDIN E., UĞUR S.
II. Business Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
2019
201911. Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi
UĞUR U., UĞUR S.
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.2683-2690, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Sosyal Medya Kullanımının Satın Alma Davranışlarına Etkisi: Uşak Üniversitesi’nde Bir Araştırma
UĞUR S., SOBA M., UĞUR U., ERGÜN R.
7th SCF International Conference, Uşak, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2019
2019
201913. Türkiye’de İşletmelerin Gerçekleştirdiği Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Sınıflandırılması: Sektörler Arası Bir Karşılaştırma
Birinci E. M., SOBA M., UĞUR U.
7TH SCF INTERNATIONAL CONFERENCE, 11 - 13 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S.
Business Organization Research (BOR) Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı
UĞUR U., UĞUR S.
2. Uluslararası EMI Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına İlişkin Tüketici Algılamaları ve Marka Tutumu İlişkisi: Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S.
7th International Conference on Business Administration (ICBA), 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Algıları: Şüphecilik ve Marka Bağlılığı Üzerine Bir Profil Araştırması
UĞUR U., KILIÇER T.
4. International Congress on Politic, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, ss.180-181, (Özet Bildiri)
2018
201818. Kurumsal Vatandaşlık ile Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma
UĞUR S., UĞUR U.
International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Kişilik Özelliklerinin Marka Değiştirme Davranışı Üzerine Etkisi: Bir Araştırma
UĞUR S., UĞUR U.
International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Şüphecilik Eğilimleri
UĞUR U., KILIÇER T.
3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-535, (Özet Bildiri)
2017
201721. İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Karşı Tüketicilerin Tutumu: Cumhuriyet Üniversitesi’nde Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.
ASEAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. İyi Bir Yönetim Mi? İyi Bir Yönetici Mi? İşte Bütün Mesele Bu: Deneyimsel Bir Çalışma
UĞUR S., UĞUR U., SOBA M.
ASEAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Tüketicilerin Özsaygı Algılamaları ve Otomobil Tercihleri Arasındaki İlişki: Bir Araştırma
UĞUR U., UĞUR S., SOBA M.
International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201724. ÇALIŞAN KADINLARIN EĞİTİM DÜZEYLERİ VE İLLERİN YAŞAM ENDEKSLERİ İLİŞKİSİ
UĞUR U., SARAÇ H.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2016
201625. MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ
UĞUR U.
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1106-1114, (Tam Metin Bildiri)
2016
201626. GENÇLERİN FAST FOOD TÜKETİMLERİNİN SEMBOLİK TÜKETİM KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ BİR ARAŞTIRMA
UĞUR U.
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1136-1142, (Tam Metin Bildiri)
2016
201627. LİDERLİK TARZLARI İLE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
UĞUR S., UĞUR U., ÖZDEMİR L., DEMİRCİ G.
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.2475-2482, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. Liderlik Tarzları ile Kurumsal Sosyal Sorumluluk İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U., ÖZDEMİR L., DEMİRCİ G.
1. International Academic Research Congress 2016, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201529. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL AĞLARI KULLANIM ALIŞKANLIKLARININVİRAL PAZARLAMA KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ CUMHURİYETÜNİVERSİTESİ NDE BİR ARAŞTIRMA
UĞUR U., SAYILI M.
1.ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2015, ss.24-25, (Özet Bildiri)
2015
201530. ÇALIŞANLARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGILARININ DÖRT TEMEL KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BOYUTUNA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ SİVAS BELEDİYESİ NDE BİR UYGULAMA
UĞUR U., SAYILI M.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.219-232, (Tam Metin Bildiri)
2013
201331. Yöneticilik ve Liderlik Ayrımında Kişisel Farklılıkların Rolü
SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U.
Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201332. YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSELFARKLILIKLARIN ROLÜ
UĞUR S., UĞUR U.
YÖNETİM VE EKONOMİ BİLİMLERİ KONFERANSI, Türkiye, 05 Ekim 2013
2013
201333. YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN HALKLAİLİŞKİLER ALANINDA KULLANIMI BİR UYGULAMA
UĞUR U., UĞUR S.
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONFERANSI, Türkiye, 27 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201334. Yeni İletişim Teknolojilerinden İnternetin Halkla İlişkiler Alanında Kullanımı Bir Uygulama
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
3.Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2013, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. Suşehri Meslek Yüksekokulu’nun İlçeye Sağladığı Ekonomik Katkılar Bir Araştırma
SARIOĞLU UĞUR S., UĞUR U.
2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2011
201136. SUSEHRİ MESLEK YÜKSEKOKULU NUN İLÇEYE SAĞLADIĞI EKONOMİKKATKILAR BİR ARASTIRMA
UĞUR S., UĞUR U.
2. ULUSLARARASI 6. ULUSAL MESLEK YÜKSEKOKULLARI SEMPOZYUMU, 25 - 27 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE EKOTURİZM
UĞUR U.
TURIZM ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR –II, , Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.77-87, 2024
2023
20232. COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI
UĞUR U.
GÜNCEL GELİŞMELER IŞIĞINDA İŞLETME ALANINDA YENİ KAVRAMLAR, Uğur Uğur, Derya Fatma Biçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.114-125, 2023
2022
20223. DİJİTAL ÇAĞDA ETİK PAZARLAMA
UĞUR U.
SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IX, Kaya Ağın, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.59-73, 2022
2022
20224. DİJİTAL PAZARLAMANIN VAZGEÇİLMEZİ: İÇERİK PAZARLAMASI
UĞUR U.
SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Davut Karaman, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.29-44, 2022
2022
20225. “YENİ NORMAL” SÜREÇTE KAMU YÖNETİCİLERİNİN KAYGI DÜZEYLERİ VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
UĞUR U., SARIOĞLU UĞUR S.
SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Bülent Darıcı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-262, 2022
2020
20206. ÖDÜL MÜ, CEZA MI?TÜKETİCİLERİN ETİK ALGILARININ VE TEPKİLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ
UĞUR U.
ÇALIŞMA HAYATININ BİLİMSEL PENCERESİ, K. HAKAN DERİN, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.149-174, 2020
2019
20197. Tüketici Şüpheciliği Perspektifinden KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI
UĞUR U.
Eğitim Yayınevi, Konya, 2019
2019
20198. Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi
UĞUR U.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Zafer Gölen, Sevilay Özer, Editör, İVPE, ss.355-368, 2019
2019
20199. DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMAYA YÖN VEREN YENİ AKIMLAR
UĞUR U.
İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN YANSIMALARI, Erhan AYDIN, Uğur UĞUR, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-165, 2019
2018
201810. Marka: Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, Bağlılığı
UĞUR U.
Eğitim Yayınevi, Konya, 2018
2018
201811. Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı
UĞUR U., UĞUR S.
Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar, Bayram POLAT, Mehmet GÜLER, K. Hakan DERİN, Editör, İKSAD, Gaziantep, ss.31-49, 2018
Jüri Üyelikleri
Ocak-2020
Ocak 2020