Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Öğretmenlerin Eğitimde Çokkültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları

SADAB 3rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2. Beşinci sınıf Türkçe dersi öğretim programının (2017) öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

II. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

3. Bilişim Teknolojilerinin Çocukların Sosyo-kültürel Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. A Comparative Analysis of Philosophy Course Currica in Terms of Purpose and Content

International Conference on Social Sciences and Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

5. Türkiye de öğretmen eğitiminde model arayışı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

6. EĞİTİM YOLUYLA TANIŞ OLMAK

Symposium of Turkish World Education, Cultur, Identity and Togetherness, Türkiye, 31 Temmuz - 03 Ağustos 2015

7. TÜRKÇE VE TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ1

Üçüncü Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.72-74, (Özet Bildiri)

8. Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

2. Uluslarası Avarsya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.3-7

9. Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

2. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

10. Matematiksel Modelleme Yaklaşımı

EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Öğrencilerinde İstenmeyen Davranışların Çözümüne Yönelik Öğretmen Görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.34-35, (Özet Bildiri)

12. Değerlendirme Boyutuyla İlkokul Matematik Programı

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.135, (Özet Bildiri)

13. Trafik Çocuk Kulübü Projesi ve Çocuk Trafik Eğitiminde Yeni Bir Uygulama

Karayolu Trafik Güvenliği, Ankara, Türkiye, 1 - 06 Mayıs 2013, ss.93-98

14. Kuantum Öğrenmenin Öğrenem Öğretme Sürecine Etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.127-129, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

2. Birleştirilmiş Sınıflarda Matematik Öğretimi

Teoriden Pratiğe Birleştirilmiş Sınıf Uygulamaları, Dilci, Tuncay, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.131-166, 2014
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları