SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİMDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞE İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.1, ss.857-873, 2021 (Scopus)
Ortaöğretim Türk Edebiyatı Dersi Öğretim Programı Amaçlarının Gerçekleşme Durumununİncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.131-146, 2017 (Hakemli Dergi)
The Contribution of Learning Outcomes for Listening to CreativeThinking Skills
Journal of Education and Learning
, cilt.6, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖZ YETERLİLİK BİR KAVRAM ANALİZİ
Turkish Studies
, cilt.11, sa.19, ss.63-80, 2016 (Hakemli Dergi)
COĞRAFYA DERSİ YAZILI SINAV SORULARININYENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ NE GÖRE ANALİZİ
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.243-258, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.151-168, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE VE TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ1
IJOESS
, cilt.6, sa.21, ss.48-66, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.4, sa.2, ss.29-40, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim 9 10 ve 11 Sınıf Öğrencilerinin Tarihe İlişkin Algıları Ve Tarih Bilinci Oluşumlarının İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.4, sa.1, ss.65-82, 2015 (Hakemli Dergi)
Tarih Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.32, ss.171-185, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Programının Değerlendirme Boyutuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.658-677, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematik Programının Değerlendirme Öğesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.18, ss.657-677, 2014 (Hakemli Dergi)
İstikbalini Göklerde Arayan Ülke ve Türk Havacılık Sahasında Alman Menfaatleri Işığında Bir Ortaklık TOMTAŞ
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.3, sa.3, ss.68-82, 2014 (Hakemli Dergi)
GELENEKSEL YAKLAŞIMDAN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA GEÇİŞTE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞ VE DEĞERLENDİRMELERİ BİR SÖYLEM ANALİZİ
Dergi Karadeniz
, cilt.5, sa.18, ss.124-135, 2013 (Hakemli Dergi)
The Theoretical Structure of Realistics Mathematics Education
Middle-East Journal of Scientific Research
, cilt.6, sa.6, ss.664-666, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin Eğitimde Çokkültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları
SADAB 3rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019
Beşinci sınıf Türkçe dersi öğretim programının (2017) öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
II. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018
Bilişim Teknolojilerinin Çocukların Sosyo-kültürel Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi
Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018
A Comparative Analysis of Philosophy Course Currica in Terms of Purpose and Content
International Conference on Social Sciences and Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017
Türkiye de öğretmen eğitiminde model arayışı
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri
2. Uluslarası Avarsya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.3-7
Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri
2. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
İlkokul Öğrencilerinde İstenmeyen Davranışların Çözümüne Yönelik Öğretmen Görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.34-35
Değerlendirme Boyutuyla İlkokul Matematik Programı
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.135
Trafik Çocuk Kulübü Projesi ve Çocuk Trafik Eğitiminde Yeni Bir Uygulama
Karayolu Trafik Güvenliği, Ankara, Türkiye, 1 - 06 Mayıs 2013, ss.93-98
Kuantum Öğrenmenin Öğrenem Öğretme Sürecine Etkisi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.127-129
Kitap & Kitap Bölümleri
Birleştirilmiş Sınıflarda Matematik Öğretimi
Teoriden Pratiğe Birleştirilmiş Sınıf Uygulamaları, Dilci, Tuncay, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.131-166, 2014