Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (9)

7. ÖZ YETERLİLİK BİR KAVRAM ANALİZİ

Turkish Studies , cilt.11, sa.19, ss.63-80, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Öğretmenlerin Eğitimde Çokkültürlülüğe İlişkin Yeterlik Algıları

SADAB 3rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Sarajevo, Bosna-Hersek, 20 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2. Beşinci sınıf Türkçe dersi öğretim programının (2017) öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

II. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

3. Bilişim Teknolojilerinin Çocukların Sosyo-kültürel Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. A Comparative Analysis of Philosophy Course Currica in Terms of Purpose and Content

International Conference on Social Sciences and Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

5. Türkiye de öğretmen eğitiminde model arayışı

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

6. EĞİTİM YOLUYLA TANIŞ OLMAK

Symposium of Turkish World Education, Cultur, Identity and Togetherness, Türkiye, 31 Temmuz - 03 Ağustos 2015

7. TÜRKÇE VE TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ1

Üçüncü Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.72-74, (Özet Bildiri)

8. Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

2. Uluslarası Avarsya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.3-7

9. Matematiğe ve Matematik Öğrenimine Değer Verme Konusuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

2. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

10. Matematiksel Modelleme Yaklaşımı

EJER Congress 2014, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

11. İlkokul Öğrencilerinde İstenmeyen Davranışların Çözümüne Yönelik Öğretmen Görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.34-35, (Özet Bildiri)

12. Değerlendirme Boyutuyla İlkokul Matematik Programı

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.135, (Özet Bildiri)

13. Trafik Çocuk Kulübü Projesi ve Çocuk Trafik Eğitiminde Yeni Bir Uygulama

Karayolu Trafik Güvenliği, Ankara, Türkiye, 1 - 06 Mayıs 2013, ss.93-98

14. Kuantum Öğrenmenin Öğrenem Öğretme Sürecine Etkisi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Ankara, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.127-129, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

2. Birleştirilmiş Sınıflarda Matematik Öğretimi

Teoriden Pratiğe Birleştirilmiş Sınıf Uygulamaları, Dilci, Tuncay, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.131-166, 2014
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları