Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
ÇOKLU ORTAMLAR İLE DESTEKLENEN ÇEVRE EĞİTİMİ PROGRAMININ ÇOCUKLARIN ÇEVREYE YÖNELİK TUUTM VE FARKINDALIKLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi
2014
2014Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik öz yeterlikleri başarı amaç oryantasyonları ve öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2013
2010 - 2013ÖĞRETMEN
BAHÇEŞEHİR KOLEJİ, ÖĞRETMEN
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE BİLİM
okul öncesi eğitimde program
Okul Öncesi Eğitimde Program
Lisans
Lisans
Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Erken Çıcuklukta Fen Eğitimi
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Öğretmenlik Uygulaması - II
Materyal Geliştirme
Aile Eğitimi ve Katılımı
Anne-Çocuk Sağlığı ve İlkyardım
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Öğretmenlik Uygulaması - I
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Öğretmenlik Uygulaması
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Öğretmenlik Uygulaması - I
Yaratıcılık ve Geliştirilmesi
Yaratıcılık ve Geliştirilmesi
ÇEVRE EĞİTİMİ
Erken Çocukluk Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması - II
OKUL DENEYİMİ
Çevre ve Eğitim
Çevre ve Eğitim
Çevre Eğitimi
YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ
Öğretmenlik Uygulaması - II
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ
ÖĞRETMNELİK UYGULAMASI
Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Okul Deneyimi
Çocukta Oyun Gelişimi
Çocukta Oyun Gelişimi
Fen Eğitimi
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. Exploring the Relationship Between Preschool Teachers’ Pedagogical Content Knowledge and Their Self-Efficacy Beliefs in Mathematics Education
Dağlı H., BULDUR A.
Australasian Journal of Early Childhood
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeyleri ile Çevreye Yönelik Materyalist Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SUNDUVAÇ H., BULDUR A.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.43, ss.2363-2394, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Öğretmen Adaylarının 21.yy Yeterlik Algıları ile STEM Eğitimi Tutumları Arasındaki Kanonik İlişki
BULDUR A., SARI N.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.58, ss.486-514, 2023 (TRDizin)
2021
20214. Investigation of the Effects of Environmental Education Program Supported by Multimedia on Children's Environmental Attitudes and Awareness
BULDUR A., ÖMEROĞLU E.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.2, ss.239-251, 2021 (ESCI)
2019
20195. Montessori Eğitim Programına Devam Eden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerindeki Değişimin İncelenmesi
BULDUR A.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.4, ss.1172-1186, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20186. An examination of therelationship between preschool children’s and their teachers’ attitudes and awareness towards the environment
BULDUR A., ÖMEROĞLU E.
Journal of Educationand Learning , cilt.7, sa.2, ss.221-229, 2018 (Hakemli Dergi)
2014
20147. An investigation of pre-service preschool teachers resilience skills.
ÖZBEY S., TÜRKOĞLU D., BULDUR A.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.116, sa.2014, ss.4040-4046, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
20148. Analysis of the life satisfaction of preschool prospective teachers according to some variables
TÜRKOĞLU D., BULDUR A., ÖZBEY S.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.116, sa.2014, ss.4175-4181, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
20149. Okul öncesi öğretmenlerinin karakter eğitimi yetkinlik inançlarının öğretmenlerin çocuk sevme düzeyleri ve bazı değişkenler ile ilişkisinin incelenmesi.
ÖZBEY S., TÜRKOĞLU D., BULDUR A.
Değerler Eğitimi Dergisi , cilt.12, sa.27, ss.323-344, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
2016
20162. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20163. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20164. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20165. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20167. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
BULDUR A.
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2013
201313. Okul öncesi öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
ÖZBEY S., BULDUR A., TÜRKOĞLU D., KESİCİOĞLU O. S.
incelenmesiEuropean Conference of SocialScienceResearch, 23 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
2013
201314. Okul öncesi öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarını tercih etme düzeylerinin snıf düzeyi, cinsiyet ve akademik başarıya göre incelenmesi.
BULDUR A., ALİSİNANOĞLU F.
. European Conference of SocialScienceResearch, 21 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. ÇEVRE EĞİTİMİ
Buldur A.
ÇEVRE EĞİTİMİ, H GAMZE YALVAÇ HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.345-369, 2019
2019
20192. SUSTAİNABLE ENVİROMENTAL EDUCATİON İN PRESCHOOL EDUCATİON AND ACTİVİTY EXAMPLES
Buldur A.
NEW HORİZONS İN EARLY CHİLDHOOD EDUCATİON, FATMA ALİSİNANOĞLU VEDAT BAYRAKTAR ALİ İBRAHİM CAN GÖZÜN, Editör, Professional Resource Press , Ohio, ss.15-31, 2019