Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sürdürülebilir Turizm Bağlamında Coğrafi İşaretli Ürünlerin Önemi. Divriği Pilavı Örneği

III. ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, Ordu Bingöl, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.279-289 Sürdürülebilir Kalkınma

Rekabetçi Kimlik Altıgeni Bağlamında Şehir Markası Oluşturma Süreci. Sivas’ın Zara İlçesinin Değerlendirilmesi

2.ULUSLARARASI GÖBEKLİTEPE BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.110-121

Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018

Sağlık Turizmi Kapsamında Alternatif Tıp Kaynağı Olarak Doktor Balıklar: Kangal Balıklı Kaplıca Örneği

VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

YÖRESEL ÜRÜN TEMALI GASTRONOMİ FESTİVALLERİ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar V, Kutlu, Derya, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.165-184, 2022 Creative Commons License

İŞ TURİZMİ KAPSAMINDA AKADEMİSYENLERDE BLEİSURE YAKLAŞIMI VE BİLİMSEL TOPLANTILARA KATILIM TERCİHİNDE DESTİNASYONUN ÖNEMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Sosyal & Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler - I Aralık 2022, ÖZOMAY Zafer, İNAN Uğur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.297-320, 2022

TURİZMDE GÜVENLİK ALGISININ DESTİNASYON İMAJI AÇISINDAN ÖNEMİ. YERLİ TURİSTLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar Haziran 2022, METE Mustafa, TOPTAŞ Aytaç, KATI Yahya, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.61-92, 2022

YERELDEN ULUSALA BİR MARKA. DERMOKİL ÖRNEĞİ

TÜRKİYE EKONOMİSİ ÜZERİNE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, YILDIRIM DURMUŞ ÇAĞRI, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.269-298, 2021

ŞEHİR PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE BİLİMSEL KONGRELERE KATILIM VE BLEISURE YAKLAŞIMI: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

TURİZM SEKTÖRÜNDE GÜNCEL SORUNLAR VE YENİ TRENDLER, Tellioğlu Salih, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.187-218, 2021

GELENEKSEL GİYİM KÜLTÜRÜNÜN TURİSTİK ÜRÜNE DÖNÜŞTÜRÜLEREK PAZARLANMASINDA YEREL İDARELERİN ROLÜ. ZARA BEBEKLERİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, METE MUSTAFA, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.491-509, 2021

Kent Markalaşması İçin Cittaslow Felsefesi Kapsamında Divriği’nin Potansiyeli

Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Nakiboğlu Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.29-50, 2020

ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ

AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3, YALÇIN AZMİ, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.253-265, 2018

Aile İçi İletişimde Çocuk-Ebeveyn Mücadelesi: Dijital Oyunların Ebeveyn Satın AlmaDavranışına Etkisi

İletişim Çalışmaları 2017, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖzgürProf. Dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi, ss.149-165, 2018

Metrikler

Yayın

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları