Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
1. Bir Afet Sigortası Ürünü Olan Zorunlu Deprem Sigortası Sunucusu DASK'ın Hibrit ÇKKV Modeli ile Performans Analizi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.14, sa.3, ss.1799-1828, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Dijital Dönüşüm Çağında Eğitim Hizmeti Sektöründe Çalışanların Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanma Alışkanlıkları
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.289-316, 2022 (Hakemli Dergi)
8. SOSYAL MEDYA KULLANAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SİBER İNSANİ DEĞERLER DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.25, ss.524-548, 2022 (Hakemli Dergi)
11. MARKA DEĞERİ VE TÜKETİCİNİN SİGORTA ŞİRKETİ SEÇİMİNE ETKİSİ, SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
International Journal of Disciplines In Economics and Administrative Sciences Studies (IDEAstudies)
, cilt.7, sa.25, ss.26-36, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Yoksulluğun Durumsal Boyutu: Araştırma Görevlilerine YönelikKeşifsel Bir Çalışma
MESLEKİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.84-97, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
4. Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi:sikayetvar.com Örneği
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.113-114, (Özet Bildiri)
5. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptininİncelenmesi”
1. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, 25 - 28 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)
6. Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler AçısındanKarşılaştırılması
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.99-100, (Özet Bildiri)
9. İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ
ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)
10. Sağlık Turizmi Kapsamında Alternatif Tıp Kaynağı Olarak Doktor Balıklar: Kangal Balıklı Kaplıca Örneği
VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
12. Kurumsal Sosyal Pazarlama: Emeklilikle Gelen Gelir Krizine Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ile İlkyardım
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
7. ŞEHİR PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE BİLİMSEL KONGRELERE KATILIM VE BLEISURE YAKLAŞIMI: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TURİZM SEKTÖRÜNDE GÜNCEL SORUNLAR VE YENİ TRENDLER, Tellioğlu Salih, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.187-218, 2021
9. Kent Markalaşması İçin Cittaslow Felsefesi Kapsamında Divriği’nin Potansiyeli
Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Nakiboğlu Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.29-50, 2020
12. ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ
AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3, YALÇIN AZMİ, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.253-265, 2018