Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. SAĞLIK TURİZMİ KAPSAMINDA YEREL HALKIN KAPLICALARA YÖNELİK ALGI VE BEKLENTİLERİ. SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

EGE 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 21 Mayıs 2022, cilt.1, ss.78-79, (Özet Bildiri)

2. Sürdürülebilir Turizm Bağlamında Coğrafi İşaretli Ürünlerin Önemi. Divriği Pilavı Örneği

III. ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, Ordu Bingöl, Türkiye, 12 Kasım 2021, ss.279-289, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Rekabetçi Kimlik Altıgeni Bağlamında Şehir Markası Oluşturma Süreci. Sivas’ın Zara İlçesinin Değerlendirilmesi

2.ULUSLARARASI GÖBEKLİTEPE BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 20 Mart 2021, ss.110-121, (Tam Metin Bildiri)

8. Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ

ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Sağlık Turizmi Kapsamında Alternatif Tıp Kaynağı Olarak Doktor Balıklar: Kangal Balıklı Kaplıca Örneği

VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. Divriği Ulu Camii Ve Darüşşifasının Kültürel Miras Açısından Önemi VeUNESCO’nun Divriği Kültür Turizmine Katkısı

6. Ulusal 2. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Kongresi, 14 - 15 Nisan 2017, ss.419-431, (Tam Metin Bildiri)

12. Kurumsal Sosyal Pazarlama: Emeklilikle Gelen Gelir Krizine Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ile İlkyardım

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)

13. Turizmde Ürün Çeşitlendirme Ve Wellness Turizmi:2004-2014 Yılları Arasındaki Değişimin Alman Tur Operatörleri Katalogları Kapsamında İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Kuşadası, Türkiye, 01 Mayıs 2015, ss.593-608, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Pazarlama

Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, 2024

2. Sigortacılıkta Pazarlama Kavramı: Türk Sigorta Sektörü Üzerine Bir İnceleme

Pazarlama, KUTLU DERYA, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.32-52, 2024

3. YÖRESEL ÜRÜN TEMALI GASTRONOMİ FESTİVALLERİ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar V, MEHMET YÜCENURŞEN, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.165-184, 2022 Creative Commons License

4. İŞ TURİZMİ KAPSAMINDA AKADEMİSYENLERDE BLEİSURE YAKLAŞIMI VE BİLİMSEL TOPLANTILARA KATILIM TERCİHİNDE DESTİNASYONUN ÖNEMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Sosyal & Beşerî Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler - I Aralık 2022, ÖZOMAY Zafer, İNAN Uğur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.297-320, 2022

5. TURİZMDE GÜVENLİK ALGISININ DESTİNASYON İMAJI AÇISINDAN ÖNEMİ. YERLİ TURİSTLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

İktisadi ve İdari Bilimlerde Güncel Araştırmalar Haziran 2022, METE Mustafa, TOPTAŞ Aytaç, KATI Yahya, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.61-92, 2022

6. YERELDEN ULUSALA BİR MARKA. DERMOKİL ÖRNEĞİ

TÜRKİYE EKONOMİSİ ÜZERİNE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, YILDIRIM DURMUŞ ÇAĞRI, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.269-298, 2021

7. ŞEHİR PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE BİLİMSEL KONGRELERE KATILIM VE BLEISURE YAKLAŞIMI: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

TURİZM SEKTÖRÜNDE GÜNCEL SORUNLAR VE YENİ TRENDLER, Tellioğlu Salih, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.187-218, 2021

8. GELENEKSEL GİYİM KÜLTÜRÜNÜN TURİSTİK ÜRÜNE DÖNÜŞTÜRÜLEREK PAZARLANMASINDA YEREL İDARELERİN ROLÜ. ZARA BEBEKLERİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, METE MUSTAFA, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.491-509, 2021

9. Kent Markalaşması İçin Cittaslow Felsefesi Kapsamında Divriği’nin Potansiyeli

Güncel Pazarlama Araştırmaları II, Nakiboğlu Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.29-50, 2020

10. Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi: sikayetvar.com Örneği

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.113-114, 2018

11. Aile İçi İletişimde Çocuk-Ebeveyn Mücadelesi: Dijital Oyunların Ebeveyn Satın AlmaDavranışına Etkisi

İletişim Çalışmaları 2017, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖzgürProf. Dr. Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi, ss.149-165, 2018

12. ORGANİK ZEYTİNYAĞININ PAZARLANMASINDA MARKALAŞMANIN ÖNEMİ

AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER CİLT 3, YALÇIN AZMİ, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.253-265, 2018

13. Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler Açısından Karşılaştırılması

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.99-100, 2018

14. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptinin İncelenmesi

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.65-68, 2018
Metrikler

Yayın

42

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları