Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
TURKISH ADAPTATION OF THE QUALITY OF LIFE INVENTORY-DISABILITY (QI-DISABILITY): VALIDITY AND RELIABILITY STUDY
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.32, pp.805-822, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


Covid-19 Küresel Salgınında Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamalarına Yönelik Ebeveyn Görüşleri
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, vol.6, no.17, pp.490-512, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Mesleki Etik İlkeleri Professional Ethical Principles for Special Education Teachers
SDU International Journal of Educational Studies, vol.3, no.1, pp.27-44, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Inclusive Preschool Teachers: Their Attitudes and Knowledge about Inclusion
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION, vol.5, no.2, pp.107-128, 2013 (Scopus)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kaynaştırma/Bütünleştirme Öğrencilerinin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Turkey, 16 - 18 October 2020
Okul öncesi öğretmen eğitiminde performans geribildirimi
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015
Performans geribildiriminin okul öncesi öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi stratejileri ile özel gereksinimli çocuk çıktıları üzerindeki etkisi: Pilot çalışma sonuçları
III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2015
The effects of a training program on preschool teacher outcomes.
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portugal, 14 - 17 July 2014
The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey (FİPEPT).
International Congress on Early Childhood Intervention – ICECI, Antalya, Turkey, 3 - 06 April 2014
Okul öncesinde sınıf yönetimi ve kaynaştırma
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 31 October - 01 November 2013
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 31 October - 01 November 2013
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Russia, 1 - 03 July 2013
The needs of inclusive preschool teachers.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Russia, 1 - 03 July 2013
Okul öncesinde kaynaştırma: Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi. TÜBİTAK araştırma projesi ilk/ön sonuçları.
ELMIS-Effective leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Turkey, 19 - 21 June 2013
Özel eğitim alanı mesleki etik ilkelerinin uzman görüşlerine göre belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011

Türkiye’de özel ve genel eğitim öğretmen ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimi ve sosyal beceri öğretimi bilgi düzeylerinin incelenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011
Farklı ülkelerde özel eğitim öğretmeni yetiştirme politikaları.
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 21 - 23 October 2010

İlköğretim ders kitaplarının ilköğretimin amaçlarına göre içerik çözümlemesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Aydın, Turkey, 1 - 03 October 2009
Çocuk gözüyle yaşlılık (6 yaş çocuklarının görüşlerine yönelik nitel bir çalışma)
V. Ulusal Yaşlılık Kongresi, Sivas, Turkey, 7 - 08 May 2009
İlköğretim öğretmenliği programlarının değerlendirilmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaijan, 12 - 14 May 2007
Sınıf öğretmenlerinin sınıf ortamında meydana gelen istenmeyen davranışlara ilişkin gösterdikleri tepkilerin değerlendirilmesi
I. Şiddet ve Okul Sempozyumu: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler, Uluslararası Katılımlı Sempozyum, İstanbul, Turkey, 28 - 31 March 2006
Books & Book Chapters
Erken çocukluk eğitiminde eşitlik kapsayıcılık politikaları
in: Erken çocukluk eğitimi politikaları, Hilal Kahraman,Nevra Atış Akyol, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.189-219, 2022
Disiplin Modelleri ve Sınıfta Pozitif Disiplin İçin Öneriler
in: Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editor, Eğiten, Ankara, pp.157-174, 2021
Sınıfta Pozitif Disiplin
in: Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editor, Eğiten, Ankara, pp.137-156, 2021
Tüketici Bildirimleri - Okul Öncesi Çocukların Akran-İlişkili Sosyal Becerilerine Özgü Deneysel Alanyazının Gözden Geçirilmesi
in: Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaloğlu, Şeyda Demir, Editor, Anı Yayınlcılık, pp.179-200, 2018
Erken Çocukluk Müdahalesinde Personel Gelişimi Uygulamaları
in: Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaoloğlu, Şeyda Demir, Editor, Anı Yayıncılık, pp.289-336, 2018
Temel Yapı Taşları Sisteminin Kullanımı
in: Özel Gereksinimli Okul Öncesi Çocukların Öğretiminde Temel Yapı Taşları, Hatice Bakkaloğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.1-50, 2014