SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.3, ss.1904-1923, 2023 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Okul Müdürleri Covıd-19 Salgınında Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönettiler?
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi (CEBED)
, cilt.1, sa.2, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
Inclusive Preschool Teachers: Their Attitudes and Knowledge about Inclusion
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.107-128, 2013 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SINIFINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUK BULUNAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MÜFREDAT DEĞİŞİKLİKLERİ TERCİHLERİ - CURRICULUM MODIFICATIONS PREFERENCES OF PRESCHOOL TEACHERS WHO HAVE CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN THEIR CLASSROOMS
2.INTERNATIONAL SELÇUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 21 - 22 Ekim 2023
Özel Eğitim Okul Yöneticileri Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönetiyorlar?
31. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kaynaştırma/Bütünleştirme Öğrencilerinin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Okul öncesi öğretmen eğitiminde performans geribildirimi
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Performans geribildiriminin okul öncesi öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi stratejileri ile özel gereksinimli çocuk çıktıları üzerindeki etkisi: Pilot çalışma sonuçları
III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
The effects of a training program on preschool teacher outcomes.
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014
The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey (FİPEPT).
International Congress on Early Childhood Intervention – ICECI, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
Okul öncesinde sınıf yönetimi ve kaynaştırma
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013
The needs of inclusive preschool teachers.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013
Okul öncesinde kaynaştırma: Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi. TÜBİTAK araştırma projesi ilk/ön sonuçları.
ELMIS-Effective leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013
Özel eğitim alanı mesleki etik ilkelerinin uzman görüşlerine göre belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Türkiye’de özel ve genel eğitim öğretmen ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimi ve sosyal beceri öğretimi bilgi düzeylerinin incelenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
Farklı ülkelerde özel eğitim öğretmeni yetiştirme politikaları.
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
İlköğretim ders kitaplarının ilköğretimin amaçlarına göre içerik çözümlemesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Çocuk gözüyle yaşlılık (6 yaş çocuklarının görüşlerine yönelik nitel bir çalışma)
V. Ulusal Yaşlılık Kongresi, Sivas, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009
İlköğretim öğretmenliği programlarının değerlendirilmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
Sınıf öğretmenlerinin sınıf ortamında meydana gelen istenmeyen davranışlara ilişkin gösterdikleri tepkilerin değerlendirilmesi
I. Şiddet ve Okul Sempozyumu: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler, Uluslararası Katılımlı Sempozyum, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken çocukluk eğitiminde eşitlik kapsayıcılık politikaları
Erken çocukluk eğitimi politikaları, Hilal Kahraman,Nevra Atış Akyol, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-219, 2022
Disiplin Modelleri ve Sınıfta Pozitif Disiplin İçin Öneriler
Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.157-174, 2021
Sınıfta Pozitif Disiplin
Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.137-156, 2021
Tüketici Bildirimleri - Okul Öncesi Çocukların Akran-İlişkili Sosyal Becerilerine Özgü Deneysel Alanyazının Gözden Geçirilmesi
Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayınlcılık, ss.179-200, 2018
Erken Çocukluk Müdahalesinde Personel Gelişimi Uygulamaları
Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaoloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.289-336, 2018
Temel Yapı Taşları Sisteminin Kullanımı
Özel Gereksinimli Okul Öncesi Çocukların Öğretiminde Temel Yapı Taşları, Hatice Bakkaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-50, 2014