Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (5)
2. Yeni Davranış Kazandırma Stratejilerini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.3, ss.1904-1923, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Özel Eğitim Okul Müdürleri Covıd-19 Salgınında Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönettiler?
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi (CEBED)
, cilt.1, sa.2, ss.157-172, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Inclusive Preschool Teachers: Their Attitudes and Knowledge about Inclusion
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.107-128, 2013 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Okul Öncesi Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Olan Çocuklarda Özgül Öğrenme Bozukluğu Erken Belirtilerinin Karşılaştırmalı Olarak Araştırılması: Bir Ön Çalışma
33. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Aydın, Türkiye, 7 - 11 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2. SINIFINDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUK BULUNAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MÜFREDAT DEĞİŞİKLİKLERİ TERCİHLERİ - CURRICULUM MODIFICATIONS PREFERENCES OF PRESCHOOL TEACHERS WHO HAVE CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN THEIR CLASSROOMS
2.INTERNATIONAL SELÇUK SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 21 - 22 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
3. EXAMINATION OF POSTGRADUATE THESES ABOUT INCLUSIVE PRESCHOOLERS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES IN TURKEY
II. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 7 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
4. Türkiye’de Kaynaştırma/Bütünleştirmeye Yönelik Eğitim Politikaları
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
5. Özel Eğitim Okul Yöneticileri Uzaktan Eğitim Sürecini Nasıl Yönetiyorlar?
31. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
7. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Kaynaştırma/Bütünleştirme Öğrencilerinin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşleri.
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
8. Tam Zamanlı Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitimlerine Devam Eden Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Eğitiminde ‘Kolaylaştırıcı Kişi’ Uygulamasına İlişkin Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
9. Okul öncesi öğretmen eğitiminde performans geribildirimi
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
10. Performans geribildiriminin okul öncesi öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi stratejileri ile özel gereksinimli çocuk çıktıları üzerindeki etkisi: Pilot çalışma sonuçları
III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
11. The effects of a training program on preschool teacher outcomes.
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014
12. The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey (FİPEPT).
International Congress on Early Childhood Intervention – ICECI, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
13. Okul öncesinde sınıf yönetimi ve kaynaştırma
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013
14. Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013
15. Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013
16. The needs of inclusive preschool teachers.
International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013
17. Okul öncesinde kaynaştırma: Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi. TÜBİTAK araştırma projesi ilk/ön sonuçları.
ELMIS-Effective leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013
18. Türkiye’de özel ve genel eğitim öğretmen ve öğretmen adaylarının sınıf yönetimi ve sosyal beceri öğretimi bilgi düzeylerinin incelenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
19. Özel eğitim alanı mesleki etik ilkelerinin uzman görüşlerine göre belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011
20. Farklı ülkelerde özel eğitim öğretmeni yetiştirme politikaları.
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
21. İlköğretim ders kitaplarının ilköğretimin amaçlarına göre içerik çözümlemesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
22. Çocuk gözüyle yaşlılık (6 yaş çocuklarının görüşlerine yönelik nitel bir çalışma)
V. Ulusal Yaşlılık Kongresi, Sivas, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2009
23. İlköğretim öğretmenliği programlarının değerlendirilmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007
24. Sınıf öğretmenlerinin sınıf ortamında meydana gelen istenmeyen davranışlara ilişkin gösterdikleri tepkilerin değerlendirilmesi
I. Şiddet ve Okul Sempozyumu: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler, Uluslararası Katılımlı Sempozyum, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006
Kitaplar
8
1. Kapsayıcı Öğretmen Eğitiminde Performans Geribildirimi
Kuramdan Uygulamaya Kapsayıcı Eğitim, Didem Kayahan Yüksel, Mustafa Ersoy, Editör, Eğiten Kitap, ss.353-393, 2023
2. Erken çocukluk eğitiminde eşitlik kapsayıcılık politikaları
Erken çocukluk eğitimi politikaları, Hilal Kahraman,Nevra Atış Akyol, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-219, 2022
3. Sınıfta Pozitif Disiplin
Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.137-156, 2021
4. Disiplin Modelleri ve Sınıfta Pozitif Disiplin İçin Öneriler
Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.157-174, 2021
5. Bütünleştirme Yoluyla Eğitim
Etkinlik Örnekleriyle ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİ, Dr. Öğr. Üyesi Didem Kayahan Yüksel, Dr. Öğr. Üyesi Fadime İŞCEN KARASU, Editör, Eğiten Matbaacılık, Sivas, ss.169-197, 2021
6. Erken Çocukluk Müdahalesinde Personel Gelişimi Uygulamaları
Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaoloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.289-336, 2018
7. Tüketici Bildirimleri - Okul Öncesi Çocukların Akran-İlişkili Sosyal Becerilerine Özgü Deneysel Alanyazının Gözden Geçirilmesi
Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayınlcılık, ss.179-200, 2018
8. Temel Yapı Taşları Sisteminin Kullanımı
Özel Gereksinimli Okul Öncesi Çocukların Öğretiminde Temel Yapı Taşları, Hatice Bakkaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-50, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
23
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
59
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
693
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
163
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
34
Proje
9
Tez Danışmanlığı
1