Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkiye’de Kaynaştırma/Bütünleştirmeye Yönelik Eğitim Politikaları

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1221

Okul öncesi öğretmen eğitiminde performans geribildirimi

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

The effects of a training program on preschool teacher outcomes.

Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014

The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey (FİPEPT).

International Congress on Early Childhood Intervention – ICECI, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

Okul öncesinde sınıf yönetimi ve kaynaştırma

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013

Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion.

International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013

The needs of inclusive preschool teachers.

International Society on Early Intervention Regional Conference, St Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013

İlköğretim öğretmenliği programlarının değerlendirilmesi.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007

Sınıf öğretmenlerinin sınıf ortamında meydana gelen istenmeyen davranışlara ilişkin gösterdikleri tepkilerin değerlendirilmesi

I. Şiddet ve Okul Sempozyumu: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler, Uluslararası Katılımlı Sempozyum, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Erken çocukluk eğitiminde eşitlik kapsayıcılık politikaları

Erken çocukluk eğitimi politikaları, Hilal Kahraman,Nevra Atış Akyol, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-219, 2022

Disiplin Modelleri ve Sınıfta Pozitif Disiplin İçin Öneriler

Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.157-174, 2021

Sınıfta Pozitif Disiplin

Pozitif Eğitim, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Ersoy,Doç. Dr. Mehmet Kanak, Editör, Eğiten, Ankara, ss.137-156, 2021

Erken Çocukluk Müdahalesinde Personel Gelişimi Uygulamaları

Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaoloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.289-336, 2018

Temel Yapı Taşları Sisteminin Kullanımı

Özel Gereksinimli Okul Öncesi Çocukların Öğretiminde Temel Yapı Taşları, Hatice Bakkaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-50, 2014

Metrikler

Yayın

40

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları