Doç. Dr. FATMA KÖYBAŞI ŞEMİN


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Yönetimi Abd


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

83

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

39

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2016

2009 - 2016

Doktora

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2007 - 2009

2007 - 2009

Yüksek Lisans

Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Okul yöneticilerinin girişimcilik, öz-yeterlik ve örgütsel bağlılık algılarının analizi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2009

2009

Yüksek Lisans

Küreselleşme sürecinde Avrupa Birliği eğitim sisteminin Türk eğitim sistemine etkisinin Çorlu ilçesi örneğinde incelenmesi

Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2015 - 2019

2015 - 2019

Araştırma Görevlisi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

2017 - 2018

2017 - 2018

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2009 - 2015

2009 - 2015

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Proje

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği

Lisans

Lisans

Sınıf Yönetimi

Türk Eğitim Tarihi

Sınıf Yönetimi

Bilim Tarihi

Türk Eğitim Tarihi

Türk Eğitim Tarihi

Kurum Deneyimi

Eğitime Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Eğitim Bilimine Giriş

Kurum Deneyimi

Öğretmenlik Uygulaması - I

Türk Eğitim Tarihi

Bilim Tarihi

Eğitim Bilimine Giriş

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

Öğretmenlik Uygulaması - I

Makaleler

Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (19)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Öğretmen ve Okul Yöneticisi Gözüyle Öğrenci Davranışlarının İncelenmesi

KÖYBAŞI ŞEMİN F., Şahin A. E., YAVUZ A., UĞURLU C. T.

16. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Görev Tamamlama Becerisine Sahip Olmayan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Özellikleri Ve Görev Bilinci Kazandırmaya Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

GÜLÜNAY S., KÖYBAŞI ŞEMİN F.

IESBSC4 THINTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION,SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 Şubat 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. OKUL YÖNETİCİLERİ SOSYAL ADALETİ NASIL SAĞLIYOR? ORTAOKULLAR ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

UĞURLU C. T., KARA İ., KÖYBAŞI ŞEMİN F.

5th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.226, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. Öğretmenler Odasını Anlamak: Bir Kültür Analizi

UĞURLU C. T., KÖYBAŞI ŞEMİN F., Türksoy M.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongres, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü

UĞURLU C. T., KÖYBAŞI ŞEMİN F., Kumru T.

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

2018

2018

7. Sağlıklı Öğrenme Çevresi İhtiyacının Keşfi: Okul Yönetimi ve Öğretmenlerin Görüşleri

KÖYBAŞI F., Koç B.

13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.189-191, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

8. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Okulların Denetim İhtiyacına İlişkin Görüşleri: Bir DurumÇalışması

KÖYBAŞI F., Gezer Ç.

13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.192-195, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Conceptual Analysis of Educational Sustainability

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.

11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018

2017

2017

11. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Lise Öğrencilerinde Devamsızlık Nedenlerine ve Devamsızlığın Azaltılmasına İlişkin Görüşler

UĞURLU C. T., KÖYBAŞI F., AĞIROĞLU BAKIR A., KARASOY F.

IVth Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.359-360, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., AĞIROĞLU BAKIR A., ÖZTÜRK H., KARAKUŞ B.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.17-19, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları

Yıldız S., YÜCEL H., KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri

ÇİFÇİ T., KÖYBAŞI F.

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. School principals opinions about level of entrepreneurship

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. School principals opinins about level of entrepreneurship

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Neslihan C.

IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Ceylan N.

III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. İrlanda

Tunçer Günay E., KÖYBAŞI ŞEMİN F.

Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, İlğan, Abdurrahman; Üztemur, Servet, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-309, 2023

2023

2023

2. Sürdürülebilir Eğitimin Okullarda Yeri

KÖYBAŞI ŞEMİN F.

Etkili Okul Örgütsel Yapı-Okul Yönetimi-Etkin Katılım, Yavuz, Yaşar, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.269-294, 2023

2022

2022

3. Sınıfta öğrenci davranışlarının yönetimi

KÖYBAŞI ŞEMİN F.

Sınıf Yönetimi, Çelik Sabri, Ulusoy Berru, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.125-142, 2022

2016

2016

4. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar

KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.

Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma