Eğitim Bilgileri
2009 - 2016
2009 - 2016Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Okul yöneticilerinin girişimcilik, öz-yeterlik ve örgütsel bağlılık algılarının analizi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2009
2009Yüksek Lisans
Küreselleşme sürecinde Avrupa Birliği eğitim sisteminin Türk eğitim sistemine etkisinin Çorlu ilçesi örneğinde incelenmesi
Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - 2019
2015 - 2019Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
2017 - 2018
2017 - 2018Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2009 - 2015
2009 - 2015Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Proje
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
Lisans
Lisans
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Tarihi
Sınıf Yönetimi
Bilim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Türk Eğitim Tarihi
Kurum Deneyimi
Eğitime Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Kurum Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması - I
Türk Eğitim Tarihi
Bilim Tarihi
Eğitim Bilimine Giriş
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Öğretmenlik Uygulaması - I
Makaleler
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (19)
2025
20251. Okul Yöneticilerinin İş Süreçlerinde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşleri: Ankara İli Örneği
Yiğittekin M., Köybaşı F.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.14, sa.3, ss.1013-1031, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Bibliometric Analysis of Studies in The Field of Economics of Education in The Web of Science Database
Yiğittekin M., CİNGÖZ O., Köybaşı F.
Business and Economics Research Journal
, cilt.16, sa.1, ss.87-106, 2025 (TRDizin)
2024
20243. Öğretmenlerin Mesleki Özerkliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Erbıyık S., Köybaşı F.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.325-349, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre İlkokulların Finansman Sorununun “Eğitimde Fırsat Eşitliği İlkesi” Bağlamında İncelenmesi
Keleş O., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.1061-1090, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Perception of Safe School in Turkey: Opinions of Parents, Students and Teachers
KAHRAMAN H., KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.17, sa.2, ss.266-290, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. The Relationship between Transformational Leadership and Organizational Learning in Educational Organizations: A Meta-Analysis Study
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.204-214, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2021
20217. A Phenomenological Study on Teachers’ Professional Development Needs
TOPCU İ., UĞURLU C. T., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
E-International Journal of Pedandragogy , cilt.1, sa.3, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20208. SCHOOL LEADERS FOR PAINTINGS IN THEIR SCHOOLS AND JUSTIFICATIONS FOR THEIR PREFERENCES
KARASEYFİOĞLU PAÇALI S., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Bulletin of Education and Research , cilt.42, sa.3, ss.275-295, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. EXAMINING TEACHERS’ DISPOSITION TOWARDS SUSTAINABLEEDUCATION THROUGH DISCRIMINANT ANALYSIS
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Research in Pedagogy , cilt.10, sa.2, ss.229-247, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Developing Sustainable Education Disposition Scale and Teacher Views regarding the Education Disposition
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.17, ss.65-81, 2020 (ESCI)
2020
202011. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201912. The competencies of principals in ensuring sustainable education: Teachers’ views.
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.2, ss.201-212, 2019 (Scopus)
2019
201913. School Security: Reflected to the Press in Turkey
Kahraman H., Semin F., Ugurlu C. T.
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.392-408, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201914. Teacher Candidates’ Socialization Process: A Grounded Theory Study
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T.
Asian Journal of Education and Training , cilt.5, sa.1, ss.213-223, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201915. An Investigation of Teachers’xx Classroom Management Skills in terms of Gender Variability: A Meta-Analysis Study
UĞURLU C. T., USTA H. G., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE LİDERLİK DAVRANIŞLARININ FİLMLERDE ELE ALINAN LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, sa.69, ss.69-89, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
UĞURLU C. T., USTA H. G., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201818. Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T., AĞIROĞLU BAKIR A.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.46, ss.131-143, 2018 (TRDizin)
2018
201819. Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
BEYCİOĞLU K., ÖZER N., UĞURLU C. T., KÖYBAŞI F.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.21-42, 2018 (TRDizin)
2018
201820. Lisans Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerine Yönelik Geliştirdikleri Metaforlar
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.46, ss.198-222, 2018 (TRDizin)
2018
201821. Lecturers’ Opinions about the Effect of Law No: 6528 on Educational Administration Field
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.5, sa.1, ss.58-70, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. Okullarda Entelektüel Sermaye: Öğretmen Görüşleri
KÖYBAŞI F.
Mediterranean Journal of Educational Research , cilt.12, sa.23, ss.139-154, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201823. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MÜLAKAT UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Yazıcı E. C., İbicek G.
The Journal of Academic Social Sciences , sa.64, ss.305-316, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Gelişimsel denetim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T., Ağıroğlu Bakır A.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201725. Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T., BEYCİOĞLU K., ÖZER N.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.24, ss.781-808, 2017 (TRDizin)
2017
201726. Öğretmen Adaylarının Bireysel Değer Yönelimleri ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KÖYBAŞI F.
iNÖNÜ üNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.3, sa.6, ss.34-45, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. Geographic Consciousness in Sustainable Education Students’ Views
ÇİFÇİ T., KÖYBAŞI F.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.17, ss.49-55, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. The Analysis of School Principals’ Perception of Entrepreneurship, Self Efficacy and Organizational Commitment
KÖYBAŞI ŞEMİN F., DÖNMEZ B.
Educational Administration: Theory and Practice , cilt.23, sa.2, ss.249-280, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., CEYLAN N.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.34, ss.155-172, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., ÖNCEL A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. Okul Yöneticisi Girişimcilik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KÖYBAŞI F., DÖNMEZ B.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.235-247, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201732. The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A grounded Theory Study
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., AĞIROĞLU BAKIR A.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.8, ss.196-207, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201733. Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., DEMİR D.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.43-57, 2017 (TRDizin)
2017
201734. İlkokullarda Ders Denetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., AĞIROĞLU BAKIR A., KARAKUŞ B.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, sa.4, ss.327-344, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201735. Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., GÜNER A. G.
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.102-122, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., CEYLAN N.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.3, ss.885-896, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201638. School Principals’ Opinions About Level of their Entrepreneurship
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
European Journal of Social Sciences Education and Research , cilt.7, sa.1, ss.125-129, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201639. Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.22, ss.2048-2056, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201640. The Teachers Opinion About Unionisation
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., ARSLAN C.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.27, ss.101-123, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201641. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
KÖYBAŞI ŞEMİN F., UĞURLU C. T., Ceylan N.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.3, ss.885-896, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201642. Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Arslan C.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.102-123, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201643. Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (TRDizin)
2012
201244. İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM DENETMENLERİNİN ROLLERİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİ
KÖYBAŞI F., DÖNMEZ B.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.339-346, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Öğretmen ve Okul Yöneticisi Gözüyle Öğrenci Davranışlarının İncelenmesi
KÖYBAŞI ŞEMİN F., Şahin A. E., YAVUZ A., UĞURLU C. T.
16. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. OECD ‘nin Geleceğin Eğitimi ve Becerileri 2030 Projesi ile 21. Yüzyıl Milli Eğitim Şura Kararlarının Tarih Eğitimi Hedefleri Bağlamında Karşılaştırılması
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
IX. ULUSLARARASI TARĠH EĞĠTĠMĠ SEMPOZYUMU, Sakarya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.11-12, (Özet Bildiri)
2022
20223. Görev Tamamlama Becerisine Sahip Olmayan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Özellikleri Ve Görev Bilinci Kazandırmaya Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
GÜLÜNAY S., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
IESBSC4 THINTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION,SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 Şubat 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
20214. OKUL YÖNETİCİLERİ SOSYAL ADALETİ NASIL SAĞLIYOR? ORTAOKULLAR ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
UĞURLU C. T., KARA İ., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
5th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.226, (Özet Bildiri)
2019
20195. Öğretmenler Odasını Anlamak: Bir Kültür Analizi
UĞURLU C. T., KÖYBAŞI ŞEMİN F., Türksoy M.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongres, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü
UĞURLU C. T., KÖYBAŞI ŞEMİN F., Kumru T.
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
2018
20187. Sağlıklı Öğrenme Çevresi İhtiyacının Keşfi: Okul Yönetimi ve Öğretmenlerin Görüşleri
KÖYBAŞI F., Koç B.
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.189-191, (Özet Bildiri)
2018
20188. Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Okulların Denetim İhtiyacına İlişkin Görüşleri: Bir DurumÇalışması
KÖYBAŞI F., Gezer Ç.
13. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.192-195, (Özet Bildiri)
2018
20189. Conceptual Analysis of Educational Sustainability
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., USTA H. G.
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
2017
201711. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48, (Özet Bildiri)
2017
201712. Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Lise Öğrencilerinde Devamsızlık Nedenlerine ve Devamsızlığın Azaltılmasına İlişkin Görüşler
UĞURLU C. T., KÖYBAŞI F., AĞIROĞLU BAKIR A., KARASOY F.
IVth Internetional Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.359-360, (Özet Bildiri)
2017
201714. Öğretmenlerin Motivasyonlarını Artıran ve Azaltan Etkenler İle İlgili Görüşleri
AĞIROĞLU BAKIR A., UĞURLU C. T., KÖYBAŞI F., YILDIZ S.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
2017
201715. Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., AĞIROĞLU BAKIR A., ÖZTÜRK H., KARAKUŞ B.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.17-19, (Özet Bildiri)
2017
201716. Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
Yıldız S., YÜCEL H., KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634, (Özet Bildiri)
2017
201717. Sürdürülebilir Eğitimde Coğrafya Bilinci: Öğrenci Görüşleri
ÇİFÇİ T., KÖYBAŞI F.
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.603-604, (Özet Bildiri)
2016
201618. School principals opinions about level of entrepreneurship
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
10th Internatıonal Congress On Socıal Scıence, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. School principals opinins about level of entrepreneurship
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925, (Özet Bildiri)
2016
201620. Prospective teachers conceptions of teaching and learning and their attitudes towards multicultural education
KOÇ C., KÖYBAŞI F.
Isnite Conference, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016
2016
201621. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Neslihan C.
IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T., Ceylan N.
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575, (Özet Bildiri)
2016
201623. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin aldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
EJER IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. İrlanda
Tunçer Günay E., KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, İlğan, Abdurrahman; Üztemur, Servet, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-309, 2023
2023
20232. Sürdürülebilir Eğitimin Okullarda Yeri
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Etkili Okul Örgütsel Yapı-Okul Yönetimi-Etkin Katılım, Yavuz, Yaşar, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.269-294, 2023
2022
20223. Sınıfta öğrenci davranışlarının yönetimi
KÖYBAŞI ŞEMİN F.
Sınıf Yönetimi, Çelik Sabri, Ulusoy Berru, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.125-142, 2022
2016
20164. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar
KÖYBAŞI F., UĞURLU C. T.
Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016