Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ile Ebeveynlerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin İmajlarının Belirlenmesi
International EJER Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023
Cognitive Processes of Fourth Graders When Solving Non-Routine Problems
7th International Eurasian Conference onMathematical Sciences and Applications, 28 - 31 Ağustos 2018
Investİgatİng the proofs of preservİce classroom teachers İn geometry
7th International Eurasian Conference onMathematical Sciences and Applications, 28 - 31 Ağustos 2018
Cebir Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problemleri Çözerken Yaptıkları Hataların Analizi
17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Students’ Ways of Thinking about Rate of Change
10thWorld Conference on Educational Sciences, 1 - 03 Şubat 2018
DNR tabanlı öğretim hakkında öğrenci görüşleri
6th Cyprus International Conference on Educational Research, 4 - 06 Mayıs 2017
Matematik öğretmeni adaylarının sonsuz kavramı ile ilgili algıları
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarinin hacim kavrami algilari üzerine betimsel bir analiz
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014
Preservice primary mathematics teachers’ viewsabout qualities of a good teacher
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014
An evaluation about teacher training programs: From the perspective of preservice teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014
Matematik öğretmeni adaylarinin irrasyonel sayi kavrami ile ilgili algilari
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014
Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuzluk Kavramı İle İlgili Anlayışları
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Haziran 2014
Matematik Öğretmeni Adaylarının İrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 08 Haziran 2014
Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayı Kavramı İle İlgili Anlayışları
VI. Internetional Congress Of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Hacim Kavramı Anlayışları Üzerine Betimsel Bir Analiz
IV. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Haziran 2014
İlköğretim öğrencilerinin ‘matematik’ ve ‘matematik öğretmeni’ kavramlarına ilişkin sahip oldukları metaforlar
2nd International Conference onNew Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
Geometri dersinin öğrencilerin geometrik düşünme seviyeleri üzerindeki etkisinin incelenme
19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010
Matematik öğretmeni adaylarının özel alan yeterliliklerine ilişkin görüşleri
UluslararasıÖğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010
Olusturmacılık Hakkında lkögretim Matematik Ögretmenlerinin Düsünceleri
II. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, 4 - 07 Temmuz 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Üçgen ve Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Ağırman Aydın, Tuğba ve Küçük Demir, Betül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-140, 2020