Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

3. Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Determination of MEB Exam Anxiety ScaleAccording to Gender and School Type by Using Ordered Logistic Regression Analysis Method

11th International AGP Conference of Humanities and Social Science, 26 - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

10. A MATCHING MODEL TO MEASURE COMPLIANCE BETWEEN DEPARTMENT ANDSTUDENT

3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 15 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

13. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

14. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

17. VARIABLES RELATED TO TEACHERS' ASSESSMENT QUALIFICATIONS AND ATTITUDES

8th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY), Porto, Portekiz, 11 - 14 Ekim 2017, cilt.31, ss.609-620, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

18. The University Student s Motivation Level on Learning English

10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. The Universty students motivation level on learning English

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

20. Universty students level of motivation in English languages learning

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

21. The Effect of Mediator Variants on the Relation Between Teacher Moral and Student Achievement PISA 2012 Turkey

The 10th Conference of The International Test Commission, 1 - 04 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. İlkokuldaki Öğrenci Velilerinin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

23. Sunum Yapma Becerilerinin Çok Yüzeyli Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

24. Students Perceptions Concerning the Assessment and Evaluation and Teaching Methods Used by Instructors

The WEI International Academic Conference on Education and Humanities in Prague, 30 - 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

28. Kadına Yönelik Şiddet Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik çalışması

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015

29. Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Aracı Değişkenlerin Etkisi PISA 2012 Türkiye

IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

30. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

32. Online Ölçme Uygulamalarına İlişkin Akademisyen Ve Öğrenci Görüşleri

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

33. Faculty of education students' views on absence attitudes

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3401-3408 identifier
Kitaplar 4

1. Test SonuçlarınınYorumlanması ve Not verme

Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans, ss.285-302, 2019

2. Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme

Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019

3. Yayın Etiği ve Yayın Sürecindeki Etik dışı Davranışlardan Aşırma

Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, ss.79-91, 2019

4. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri

Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları