SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
PISA 2012 MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÜZERİNE ULUSLARARASI BİR KARŞILAŞTIRMA: TÜRKİYE VE FİNLANDİYA.
Turkish Studies
, cilt.13, sa.11, ss.1389-1420, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıfiçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ve Denetlenmesi: Öğretmen ve Denetmen Görüşü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.67, ss.969-989, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimi:Lojistik Yordayıcılık
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.26, ss.345-354, 2018 (Hakemli Dergi)
A Scale on Attitudes of Preservice Teachers Towards Violence againstWomen: Validity and Reliability Testing
International Online Journal of Eduational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.959-968, 2017 (Hakemli Dergi)
THE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING DIFFICULTIES SCALE
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of the Relationship Between TEOG Score Transitionfrom Basic to Secondary Education), Self-Confidence,Self-Efficacy and Motivation Level
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.6, ss.36-47, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
SUNUM YAPMA BECERİLERİNİN ÇOK YÜZEYLİ RASCHANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant izzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1853-1864, 2016 (Hakemli Dergi)
Absenteeism Attitudes of University Students Logistic Prediction Between Variables
The Journal of Academiz Social Science Studies
, sa.50, ss.169-182, 2016 (Hakemli Dergi)
VIEWS OF INSTRUCTORS AND STUDENTS REGARDING ONLINEMEASUREMENT AND EVALUATION APPLICATIONS
Humaniora Language, People, Art and Communication Studies
, cilt.7, sa.3, ss.307-314, 2016 (Hakemli Dergi)
Demografik özellikler ve tutumun tükenmişlik üzerine yordayıcılık etkisi
ABANT İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Development Study for Absenteeism Attitude Scale
mERSİN üNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-515, 2016 (Hakemli Dergi)
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER
Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğrenci ve öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin devamsızlık eğilimlerinin belirlenmesi Ölçek geliştirme çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.17, sa.1, ss.299-313, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde güçlükler
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
Development study for absenteesim attitude scale
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-511, 2016 (Hakemli Dergi)
Denetim tutum ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde motivasyon
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
İNGİLİZCE DİL ÖĞRETİMİNDE MOTİVASYON
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
VIEWS OF UNIVERSITY ACADEMIC MEMBERS ANDSTUDENTS ON THE ABSENTEEISM CASE AND CAUSES
Turkish Studies
, cilt.10, sa.3, ss.1009-1030, 2015 (Hakemli Dergi)
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİKÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-318, 2014 (Hakemli Dergi)
PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.93-107, 2014 (Hakemli Dergi)
An assessment of education faculty students’ views on their self-regulated learning skills.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.2014, ss.1620-1625, 2014 (Hakemli Dergi)
Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, sa.2014, ss.527-531, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinde devamsızlık davranışları Nedenler ve tutum düzeyleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.182-190, 2014 (Hakemli Dergi)
Faculty of Education Students’xx views on absence Attitudes.
Procedia Social Behaviour
, cilt.46, ss.3401-3408, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK EĞİLİMLERİNİN GRUPLAR ARASINDA ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
13. Uluslararası Yönetim Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Güç KAynaklarına İlişkin Algıları: Fenomenolojik Analiz
13. Ulıslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Tutumlarının Gruplar arasında Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
17. Ulıslararasu Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
PISA 2015 (Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı) Fen Bilimleri Alt Testinin Çok Boyutluluğunun Analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Öğretmen Yapımı Test Sonuçlarının Klasik Test Kuramı Ve Madde Tepki Kuramına Göre Karşılaştırılması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
Determination of MEB Exam Anxiety ScaleAccording to Gender and School Type by Using Ordered Logistic Regression Analysis Method
11th International AGP Conference of Humanities and Social Science, 26 - 28 Ocak 2018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE İNTERNET BAĞIMLILIĞI VE SİBERZORBALIK DAVRANIŞLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, 27 - 28 Ekim 2017
A MATCHING MODEL TO MEASURE COMPLIANCE BETWEEN DEPARTMENT ANDSTUDENT
3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 15 - 19 Kasım 2017
ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
FARKLI ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİ İNCELEME YÖNTEMİ SONUÇLARININÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMU VERİLERİ ÜZERİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
PISA 2015 TÜRKİYE, FİNLANDİYA VE SİNGAPUR FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI SONUÇLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ DEĞİŞEN MADDEFONKSİYONLARININ MADDE TEPKİ KURAMI YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
The University Student s Motivation Level on Learning English
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016
Universty students level of motivation in English languages learning
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2
The Universty students motivation level on learning English
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016
The Effect of Mediator Variants on the Relation Between Teacher Moral and Student Achievement PISA 2012 Turkey
The 10th Conference of The International Test Commission, 1 - 04 Temmuz 2016
Sunum Yapma Becerilerinin Çok Yüzeyli Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016
İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015
İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015
Kadına Yönelik Şiddet Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015
Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Aracı Değişkenlerin Etkisi PISA 2012 Türkiye
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
PISA 2003 Türkiye Matematik Okuryazarlığını etkileyen Duyuşsal Faktörler
IMPS 2013, 23 - 26 Temmuz 2013
Online Ölçme Uygulamalarına İlişkin Akademisyen Ve Öğrenci Görüşleri
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013
PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler
I.International Congress on Curriculum Instruction, 5 - 08 Ekim 2011
PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
11th Europan Conference on Psychological Assessment, 31 Ağustos - 03 Eylül 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Yayın Etiği ve Yayın Sürecindeki Etik dışı Davranışlardan Aşırma
Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, ss.79-91, 2019
Test SonuçlarınınYorumlanması ve Not verme
Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans, ss.285-302, 2019
Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019
Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015