Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (19)
1. Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
2. PISA 2012 MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÜZERİNE ULUSLARARASI BİR KARŞILAŞTIRMA: TÜRKİYE VE FİNLANDİYA.
Turkish Studies
, cilt.13, sa.11, ss.1389-1420, 2018 (Hakemli Dergi)
3. Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimi:Lojistik Yordayıcılık
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.26, ss.345-354, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Sınıfiçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ve Denetlenmesi: Öğretmen ve Denetmen Görüşü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.67, ss.969-989, 2018 (TRDizin)
5. A Scale on Attitudes of Preservice Teachers Towards Violence againstWomen: Validity and Reliability Testing
International Online Journal of Eduational Sciences
, cilt.9, sa.4, ss.959-968, 2017 (Hakemli Dergi)
6. THE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING DIFFICULTIES SCALE
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Examination of the Relationship Between TEOG Score Transitionfrom Basic to Secondary Education), Self-Confidence,Self-Efficacy and Motivation Level
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.6, ss.36-47, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
10. SUNUM YAPMA BECERİLERİNİN ÇOK YÜZEYLİ RASCHANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant izzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1853-1864, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Absenteeism Attitudes of University Students Logistic Prediction Between Variables
The Journal of Academiz Social Science Studies
, sa.50, ss.169-182, 2016 (Hakemli Dergi)
14. VIEWS OF INSTRUCTORS AND STUDENTS REGARDING ONLINEMEASUREMENT AND EVALUATION APPLICATIONS
Humaniora Language, People, Art and Communication Studies
, cilt.7, sa.3, ss.307-314, 2016 (Hakemli Dergi)
15. Development Study for Absenteeism Attitude Scale
mERSİN üNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-515, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Demografik özellikler ve tutumun tükenmişlik üzerine yordayıcılık etkisi
ABANT İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-308, 2016 (Hakemli Dergi)
18. İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER
Turkish Studies
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Öğrenci ve öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Development study for absenteesim attitude scale
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-511, 2016 (TRDizin)
22. Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (TRDizin)
23. Denetim tutum ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
26. İNGİLİZCE DİL ÖĞRETİMİNDE MOTİVASYON
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
28. İngilizce dil öğreniminde motivasyon
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Üniversite öğrencilerinin devamsızlık eğilimlerinin belirlenmesi Ölçek geliştirme çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.17, sa.1, ss.299-313, 2016 (Hakemli Dergi)
30. İngilizce dil öğreniminde güçlükler
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (TRDizin)
31. VIEWS OF UNIVERSITY ACADEMIC MEMBERS ANDSTUDENTS ON THE ABSENTEEISM CASE AND CAUSES
Turkish Studies
, cilt.10, sa.3, ss.1009-1030, 2015 (Hakemli Dergi)
32. DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİKÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-318, 2014 (Hakemli Dergi)
33. PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.93-107, 2014 (Hakemli Dergi)
34. An assessment of education faculty students’ views on their self-regulated learning skills.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.2014, ss.1620-1625, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Views Of University Academic Members And Students On The Absenteeism
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, sa.2014, ss.527-531, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Üniversite öğrencilerinde devamsızlık davranışları Nedenler ve tutum düzeyleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.182-190, 2014 (TRDizin)
38. Faculty of Education Students’xx views on absence Attitudes.
Procedia Social Behaviour
, cilt.46, ss.3401-3408, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
1. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK EĞİLİMLERİNİN GRUPLAR ARASINDA ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
13. Uluslararası Yönetim Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2. Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Güç KAynaklarına İlişkin Algıları: Fenomenolojik Analiz
13. Ulıslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
3. Üst Düzey Becerileri Ölçmeye Yönelik Problemlerle Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Yapımı Test Sonuçlarının Klasik Test Kuramı Ve Madde Tepki Kuramına Göre Karşılaştırılması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Tutumlarının Gruplar arasında Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
17. Ulıslararasu Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. PISA 2015 (Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı) Fen Bilimleri Alt Testinin Çok Boyutluluğunun Analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
7. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
8. Determination of MEB Exam Anxiety ScaleAccording to Gender and School Type by Using Ordered Logistic Regression Analysis Method
11th International AGP Conference of Humanities and Social Science, 26 - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
9. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE İNTERNET BAĞIMLILIĞI VE SİBERZORBALIK DAVRANIŞLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. A MATCHING MODEL TO MEASURE COMPLIANCE BETWEEN DEPARTMENT ANDSTUDENT
3rd International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), 15 - 19 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
11. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
12. FARKLI ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİ İNCELEME YÖNTEMİ SONUÇLARININÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMU VERİLERİ ÜZERİNDE KARŞILAŞTIRILMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
13. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
14. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
15. ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ DEĞİŞEN MADDEFONKSİYONLARININ MADDE TEPKİ KURAMI YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
16. PISA 2015 TÜRKİYE, FİNLANDİYA VE SİNGAPUR FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI SONUÇLARI İLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017
18. The University Student s Motivation Level on Learning English
10th International Congress on Social Sciences, 23 - 24 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
19. The Universty students motivation level on learning English
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
20. Universty students level of motivation in English languages learning
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
21. The Effect of Mediator Variants on the Relation Between Teacher Moral and Student Achievement PISA 2012 Turkey
The 10th Conference of The International Test Commission, 1 - 04 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
23. Sunum Yapma Becerilerinin Çok Yüzeyli Rasch Analizi ile Değerlendirilmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
26. İngilizce dil öğreniminde karşılaşılan güçlüklere İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
27. İngilizce dil öğreniminde Motivasyona İlişkin Öğrenci Görüşleri
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
28. Kadına Yönelik Şiddet Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik çalışması
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015
29. Okul Büyüklüğü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişkide Aracı Değişkenlerin Etkisi PISA 2012 Türkiye
IV. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslar arası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
31. PISA 2003 Türkiye Matematik Okuryazarlığını etkileyen Duyuşsal Faktörler
IMPS 2013, 23 - 26 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
32. Online Ölçme Uygulamalarına İlişkin Akademisyen Ve Öğrenci Görüşleri
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
34. PISA 2006 Sonuçlarına Göre Türk Öğrencilerin Fen Bilimleri Okuryazarlığı Performansları Arasındaki Farklığı Belirleyen Duyuşsal Faktörler
I.International Congress on Curriculum Instruction, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
35. PISA 2006 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye deki Öğrencilerin Fen Okuryazarlığını Etkileyen Duyuşsal Faktörler
11th Europan Conference on Psychological Assessment, 31 Ağustos - 03 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Test SonuçlarınınYorumlanması ve Not verme
Eğitimde Süreç ve Ürün Odaklı Değerlendirme, Bayram Bıçak, Hakan Koğar, Editör, Lisans, ss.285-302, 2019
2. Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019
3. Yayın Etiği ve Yayın Sürecindeki Etik dışı Davranışlardan Aşırma
Bilim ve Araştırma Etiği, Kürşad Yılmaz, Recep Serkan Arık, Editör, Pegem Akademi, ss.79-91, 2019
4. Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri
Eğitim Bilimlerine Giriş, Uğurlu Celal Teyyar, Editör, Eğiten Kitap, ss.209-221, 2015