Makaleler
5
Tümü (5)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
3. Birleştirme II Tekniğinin Yaşam Becerileri Gelişimine Etkisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1148-1171, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Mental Models Pre Service Science Teachers about Basic Concepts in Chemistry
Western Anatolia Journal of Educational Science
, ss.284-294, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
2. DETERMINING THE OPINIONS OF SCIENCE AND PRIMARY MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS THE NATURE OF SCIENCE
2. Uluslararası DisiplinlerarasıKadın Akademisyenler Kongresi, Sivas, Türkiye, 27 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
7. Yaşam Becerileri İle İlgili Yapılan Çalışmaların Tematik İçerik Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.156, (Özet Bildiri)
9. Birleştirme II Tekniğine Uygun Olarak Geliştirilen Rehber Materyalin Öğrenme Ortamına Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.407-408, (Özet Bildiri)
10. Birleştirme II Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yaşam Becerileri Gelişimine Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.405-406, (Özet Bildiri)
11. Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerine Kazandırılması Gereken Yaşam Becerileri ve Bu Becerilerin Ölçülmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.285, (Özet Bildiri)
12. Birleştirme II Tekniği ve Yaşam Becerileri Arasındaki İlişkiye Tematik Bakış
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
17. SINIF ÖĞRETMENi ADAYLARININ GÖRSEL DERSLiKLER HAKKINDAKi GÖRÜŞLERİ
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.187-190, (Tam Metin Bildiri)
19. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKÂ PROFiLLERiNiN BELiRLENMESi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.182-186, (Tam Metin Bildiri)
20. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALANBİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ BSB KAZANIMLARININA YÖNELİKÖĞRETMENLER TARAFINDAN YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
International Conferance on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.681-691
21. FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİNTECRÜBELERİYLE ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARINAYÖNELİK YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
International Conferance on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.879-883, (Tam Metin Bildiri)
22. Fen Ve Teknoloji Dersi Yeni Öğretim Müfredatındaki Teknolojik Tasarım KazanımlarınaYönelik Bir Çalışma
IX. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİKONGRESİ, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.199
Kitaplar
1
1. Nanoteknoloji
Fiziğin Bilim ve Teknolojideki Uygulamaları, Doç.Dr. Dündar Yener, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.175-189, 2019