Research Areas
Teacher Training For Elementary Sch. Edu. in Mathematics
Articles Published in Other Journals
2022
2022Trends of Mathematics Education Research on Augmented Reality
Konur K., Keskin B.
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, vol.14, no.3, pp.179-198, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Views on Mathematics Teachers on the Concept of Proof
Konur K., Keskin B.
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
, vol.7, no.2, pp.342-353, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Study of the Thoughts of Math Teachers about the Content of Secondary Education Math Class
Konur K.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, vol.93, no.382, pp.2152-2156, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012Teachers' Views on Secondary Mathematics Curriculum Content Organization
Konur K., Atlıhan S.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.1, no.2, pp.82-100, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2024
2024İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Konur K., Keskin B.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosovo, 11 - 13 July 2024, pp.33
2024
2024İlköğretim Matematik ÖABT Alan Eğitimi Sorularının Math Taksonomisine Göre Analizi
Konur K., Keskin B.
X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosovo, 11 - 13 July 2024, pp.34
2023
2023Matematik Eğitiminde Görselleştirme ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Konur K., Keskin B.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, pp.238
2023
2023Öğretmen Adaylarının Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hatalarının Belirlenmesi
Konur K., Keskin B.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, no.65, pp.212
2017
2017Teknoloji Destekli Matematik Öğretim Materyallerinin Öğrenci, Öğretmen ve Öğretim Değeri Açısından İncelenmesi
Konur K., Aksoy N. C., Gürkan B.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017, pp.84
2017
2017Geometri Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Ortam Uygulamasının Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Konur K., Aksoy N. C., Akkaya R.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017, pp.94
2016
2016Matematik Öğretimi Dersinde Mikro Öğretim Yaşantıları Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
AKSOY N. C., KONUR K.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 October 2016
2016
2016Katı Cisimlerin Öğretiminde Yeni Bir Öğretim Aracı 3D Kalem
KONUR K., AKSOY N. C., ÇEVİKBAŞ M.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 October 2016
2014
2014Öğretmen adaylarının eşitlik, denklem ve özdeşlik kavramlarını anlama düzeyleri
Konur K., Atlıhan S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1056-1057
2013
2013Determination of Preservice Teachers attitudes towards Mathematics Course
Konur K.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, Italy, 6 - 08 February 2013
2012
2012Study of the thoughts of math teachers about the content of secondary education math class
KONUR K.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belgium, 25 - 28 October 2012, vol.93, pp.2152-2156
2012
2012Matematik Öğretmenlerinin Matematiğe Yönelik İnançları ile Matematik Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KONUR K.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
2012
2012Sınıf Öğretmenliği ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programına Kayıtlı Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri
KONUR K., DELİCAN B., KAMER S. T.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 24 - 26 May 2012
2011
2011Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
KONUR K., SOYAK KONUR B.
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011
Books & Book Chapters
2022
2022