Dr. Öğr. Üyesi KÜRŞAD ÖZKAYNAR


Zara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

176

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

45

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2020

2014 - 2020

Doktora

Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Yüksek Lisans

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 2001

1994 - 2001

Lisans

Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Yüksek Lisans

Türkiye'de sanal şikâyet uygulamalarının algılanmasına yönelik bir araştırma: sikayetvar.com örneği

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Zara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Genel Müdür

Ticari Kuruluş Özel, YönetimPark Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti., İşletme, Genel Müdür

2012 - 2013

2012 - 2013

PROJE KOORDİNATÖRÜ

UNIVERSAL A.Ş, PROJE KOORDİNATÖRÜ

2008 - 2012

2008 - 2012

VERİ KOORDİNATÖRÜ

AKTİF KAMUOYU VE PİYASA ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, VERİ KOORDİNATÖRÜ

2004 - 2012

2004 - 2012

KURUCU

TURCA.NET BİLGİ İLETİŞİM SİSTEMLERİ, KURUCU

2008 - 2010

2008 - 2010

BİLGİSAYAR EĞİTMENİ

UZMAN DİL VE BİLGİSAYAR OKULU, BİLGİSAYAR EĞİTMENİ

2008 - 2009

2008 - 2009

ALAN ÖĞRETMENLİĞİ

LEVENT DERSHANESİ, ALAN ÖĞRETMENLİĞİ

2000 - 2004

2000 - 2004

PAZARLAMA VE SATIŞ DANIŞMANI

BMT ALÇI A.Ş, PAZARLAMA VE SATIŞ DANIŞMANI

1998 - 2001

1998 - 2001

STOK KONTROLÖRÜ

BMT ALÇI A.Ş, STOK KONTROLÖRÜ

1997 - 1998

1997 - 1998

BİLGİSAYAR OPERATÖRÜ

MEDYA GRUP A.Ş, BİLGİSAYAR OPERATÖRÜ

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Girişimcilik ve Yenilikçilik

Ön Lisans

Ön Lisans

Tüketici Davranışları

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kitle İletişim Hukuku

Çağrı Merkezinde Hizmet Yönetimi

Medya ve Toplum İlişkileri

Çağrı Alma Teknikleri

Yönlendirilmiş Çalışma

Etkili Tele Satış Yöntemi

Sosyal Medya

Çatışma ve Stres Yönetimi

Temel Çağrı Merkezi Teknikleri

Yeni İletişim Teknolojileri

Yönlendirilmiş Çalışma

Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik

GİRİŞİMCİLİK

Müşteri İlişkileri Yönetimi

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Yeni İletişim Teknikleri

Girişimcilik

Türkiyenin Ticari Ortakları ve Yeni Paz.

TÜRKİYE’NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR

Tele Satış Yönetimi

Temel Bilgisayar Bilimleri

ULUSLARARASI PAZARLAMA VE E-TİCARET

BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI

Etkili ve Güzel Konuşma

Bilgisayar Büro Programları

Kent ve Bölge Ekonomisi

BİLGİSAYAR

YÖNETİM ORGANİZASYON

KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI

KENT VE BÖLGE EKONOMİSİ

Yönetim Organizasyon

Uluslararası Pazarlama ve E-Ticaret

FİNANS OKUR YAZARLIĞI

TÜRKİYE'NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Temel Bilgisayar Bilimleri

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Sigortacılıkta Hizmet Pazarlaması

Finans Okuryazarlığı

Kentleşme ve Konut Politikaları

Temel Bilgisayar Bilimleri

Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı

Uluslararası Pazarlama ve E-Ticaret

Uluslararası Pazarlama

Elektronik Ticaret

Bilgisayara Giriş

Yönetim Bilişim Sistemleri

Bilgisayar Büro Programları

Bilgisayar Uygulamaları

Toplum Bilim

Bilgisayar Büro Programları

Bilgisayar Büro Programları

Bilgisayar Uygulamaları - I

Uluslararası Finansal Kuruluşlar

Genel İşletme

Genel İşletme

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Reklam Okuryazarlığının Geliştirilmesi: Pazarlama Akademisyenlerinden Perspektifler

ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş.

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Pazarlama Akademisyenlerinin Dijital Reklamlara Yönelik Değerlendirmeleri

ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.

EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. Metaverse Ölçeği Geliştirme Çalışması

ÖZKAYNAR K., SAĞTAŞ S., ASLAN M.

IMCCS 1st International Conference on Communication Science, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.18-33

2023

2023

4. YAPAY ZEKÂ TABANLI PAZARLAMA STRATEJİLERİ: ETKİNLİK VE KİŞİSELLEŞTİRME İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM

YILMAZ A., ÖZKAYNAR K.

SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.286-294, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

5. PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ: KURGUSAL MARKALAR VE REKLAM METİNLERİ

ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A.

IMCCS 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMMUNICATION SCIENCES, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.57-69, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

6. OPEN BANKING (AÇIK BANKACILIK) TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ GELECEĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?

ÖZKAYNAR K.

V. ASC 2023 / Spring Congress Everchanging World: Challenges and Opportunities, Multan, Pakistan, 10 - 12 Mayıs 2023, ss.185-1191, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. METAVERSE

ASLAN M., ÖZKAYNAR K.

GIMAC 13 (13th Global Islamic Marketing Conference), İstanbul, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. REKLAMLARDA KULLANILAN TEORİLERİN METAVERSE ALANLARDA EVRİMİ ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A., AYKAÇ Ö. S.

The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

9. METAVERSE ALANLARDA TURİZM PAZARLAMASI ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A., AYKAÇ Ö. S., GÜRLER G.

The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

10. Şüphenin Yeşil Tüketim Üzerinde Etkisi Var Mı?

ÇAM S., ÖZKAYNAR K.

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.556-569, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

11. SEÇMENLERİN SİYASAL UNSURLARDA DEĞİŞİM BEKLENTİLERİNİN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

ÖZKAYNAR K.

III. International Academician Studies Congress 2022 CHANGE & ADAPTATION, Osmaniye, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.467-479, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

12. Tüketici davranışlarına yönelik araştırmalarda kullanılan dijital yöntemlerin geleceği üzerine bir projeksiyon: Eleştirel literatür incelemesi ve çözüm önerileri

Özkaynar K., Yıldız S. Y.

III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.123-141, (Özet Bildiri)

2022

2022

14. YENİ EĞİTİM ORTAMLARININ PAZARLANMASI: METAVERSE SINIFLARI TASARIMINDA YAPAY ZEKÂ ETKİSİ

ÖZKAYNAR K., ERSOY M.

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.335-345, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

15. TÜKETİM ALANI OLARAK METAVERSE: 21. YÜZYIL BECERİLERİ EĞİTİMİNDE FIRSAT MI? TEHDİT Mİ?

ERSOY M., ÖZKAYNAR K.

INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

16. EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: ETİCARET

YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

II. International Academician Studies Congress Sustainability Towards Society 5.0, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

17. SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASET TEORİSİ ÇATIŞMASI BAĞLAMINDA BİR ÖRNEK: FAZİLET MÜCADELESİ – JOHN F. KENNEDY

ÖZKAYNAR K.

INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING, Mersin, Türkiye, 29 Nisan 2021 - 30 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

20. KRİPTOPARA VE BLOCKCHAİN ÇAĞINDA TÜRKİYE: SİKKE.COM.TRÖRNEĞİ

GÖKDEMİR EKİCİ S., YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

21. SEÇMEN DAVRANIŞININ ÖNCELLERİNDEN SİYASİ PARTİ AİDİYETİOLGUSUNUN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R.

IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. PROSUMER KAVRAMININ İLETİŞİM VE PAZARLAMA AÇISINDAN İNCELENDİĞİ KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

YOLCU T., ALTUNIŞIK R., GÖKDEMİR EKİCİ S., ÖZKAYNAR K.

INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY - 2018 SPRING, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.197, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. DİJİTAL ŞİFRELEME VE KRİPTOPARA SİSTEMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME

ÖZKAYNAR K., YOLCU T., GÖKDEMİR EKİCİ S., ALTUNIŞIK R.

International Congress of Management, Economy and Policy 2018 SpringIstanbul/TURKIYE 28-29 April, 2018, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.843-852, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

24. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptininİncelenmesi”

ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş., KUTLU D.

1. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, 25 - 28 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)

2018

2018

27. Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği

KUTLU D., ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.

VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

28. İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ

ABBASOĞLU Ş., KUTLU D., ÖZKAYNAR K.

ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

29. Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R., YOLCU T.

International Congress on Political, Economic ans Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.318-319, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Online mı? Offline mı? Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

YOLCU T., ALTUNIŞIK R., GÖKDEMİR EKİCİ S., ÖZKAYNAR K.

International Congress on Management Economics and Business, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.51, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Destinasyon Pazarlamasında KullanılmasınaYönelik Kavramsal Bir Çalışma

GÖKDEMİR EKİCİ S., YOLCU T., ÖZKAYNAR K., SÜTÜTEMİZ N., ALTUNIŞIK R.

INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.341-342, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

SUR B., ÖZKAYNAR K., ABBAOĞLU Ş.

MESTEK 2016 III. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016

2016

2016

34. AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ

SUR E. B., ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş.

Mestek 2016 III. Meslek Yüksek Okulları, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.135-148, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

35. Örgütsel Güven Duygusu ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişkinin Tespitine Yönelik Nicel Bir Araştırma

TAĞRAF H., ÖZKAYNAR K., YILDIZ S. Y., ÖZKAN A. M.

2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 07 Kasım 2014, ss.489-497, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

37. Örgütsel güven duygusu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin tespitine yönelik nicel bir araştırma

Tağraf H., Özkaynar K., Yıldız S. Y., Özkan A. M.

2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.489-497, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

38. Personel motivasyonunun hizmet kalitesine etkisinin incelenmesi: Sağlık sektörü üzerine bir uygulama

Yıldız S. Y., Özkaynar K., Sarıtepe Ö. K., Erturhan Işkın H.

2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.784-792, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

39. Türk Tüketicilerindeki Otomobil İmgesinin Kültürel Kodları Üzerine Bir Araştırma

ALTUNIŞIK R., ÖZKAYNAR K., YOLCU T.

11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

40. Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi

Yıldız S. Y., Özkaynar K., Sarıtepe Ö. K.

18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

41. MOBİL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

YILDIZ S. Y., SARITEPE Ö. K., ÖZKAYNAR K.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

42. ANHOLT UN KENT MARKALAŞMASI ALTIGENİ İLE SİVAS İLİNİN ANALİZİ

ZENGİN H., ÖZKAYNAR K.

2. YEREL EKONOMİLER KONGRESİ, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Cyberfeminist Strategies and Artificial Life

ÖZKAYNAR K.

Reconstructing Feminism through Cyberfeminism, İNCE YENİLMEZ MELTEM, KANTAR GÖKMEN, ERSÖZ GÖZDE, Editör, Brill Publishing, ss.208-225, 2024

2024

2024

2. İşletme ve Stratejileri

ÇAKIRER M. A., ÖZKAYNAR K.

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ÇAKIRER MEHMET AKİF, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.139-165, 2024

2024

2024

3. Geleceğin Teknolojik Trendleri ve Tüketici Beklentileri

ÖZKAYNAR K.

Teknolojik Tüketiciler Çağı, KARTAL CİHAT, ŞENTÜRK ESMA EBRU, DURUKAN TÜLİN, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.135-151, 2024

2023

2023

4. Consumer Behavior, Marketing Approach, Branding, Advertising, and New Opportunities in the Metaverse Areas

ÖZKAYNAR K.

Metaverse Technologies, Opportunities and Threats, Esen Fatih Sinan, Tınmaz Hasan, Singh Madhusudan, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd, Singapore, ss.151-160, 2023

2023

2023

5. Uluslararası Pazarlama ve Kültür

YILDIZ S. Y., ÖZKAYNAR K., DEMİR D.

Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç Erdoğan, Ayyıldız-Yazıcı Ahu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-440, 2023

2023

2023

6. START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ

ÖZKAYNAR K.

Girişimciliğin Dijital Hali START UP, Çakırer Mehmet Akif, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.75-90, 2023

2023

2023

7. Fiyatlandırmanın Karanlık Tarafı ve Fiyatlandırma Tuzakları

YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ, Dr. Öğr. Üyesi Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.99-113, 2023

2022

2022

8. Tüketici Tipolojileri

Özkaynar K. (E. Kurulu Üy.)

Nobel Yayınevi, Ankara, 2022

2022

2022

9. Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama

Özkaynar K.

İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Mehmet Akif Çakırer,Mehmet Mecek, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022

2022

2022

10. Stokçu Tüketici

Yolcu T., Özkaynar K.

Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-218, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

11. Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar

Özkaynar K.

METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-207, 2022

2022

2022

12. Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama

Özkaynar K., Yolcu T.

Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Konur Alp Demir,Ali Çiçek, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022

2022

2022

13. BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA

Özkaynar K., Yolcu T.

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2022

2022

2022

14. Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama

ÖZKAYNAR K., YOLCU T.

Kamu Yönetimi - Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Demir Konur Alp, Çiçek Ali, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022

2022

2022

15. Stokçu Tüketici

YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

Tüketici Tipolojileri, Özkaynar Kürşad, Yılmaz Aykut, Yolcu Tarık, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.207-258, 2022

2022

2022

16. BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA

ÖZKAYNAR K., YOLCU T.

Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.1-14, 2022

2022

2022

17. Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar

ÖZKAYNAR K.

METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Esen Fatih Sinan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.197-207, 2022

2022

2022

18. Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama

ÖZKAYNAR K.

İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Çakırer Mehmet Akif, Mecek Mehmet, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022

2021

2021

19. Change in Retailing and its Customer during the Pandemic from the Perspective of the Retailer

YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

Transition to New Normal After Covid-19 - Strategies to Turn Crisis into Opportunity, Boz Çelebi Füsun, Boztaş Asena, Koç İsmail, Editör, Peter Lang Gmbh, Lausanne, ss.295-304, 2021

2021

2021

20. Türkiye’de Siyasi Krizler ve Siyasal Pazarlama Stratejileri

ÖZKAYNAR K.

Kriz ve Yönetimi, Aslan, Mustafa; Yılmaz, Osman, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.365-376, 2021

2021

2021

21. EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: E-TİCARET

YOLCU T., ÖZKAYNAR K.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Yılmaz Osman, Şimşek Hamza, Çark Özgür, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.37-44, 2021

2021

2021

22. GERÇEK VE SANAL KİMLİK ARASINDA SIKIŞAN AİDİYET: PAZARLAMA DİSİPLİNİ, METAVERSE İLE NASIL BİR EVRİM GEÇİRİR?

ÖZKAYNAR K., YOLCU T.

DİJİTAL PAZARLAMA, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MARKA, Özkaynar Kürşad, Ağcakaya Serpil, Şimşek Atalay Sidar, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-14, 2021

2020

2020

23. Türkiye’de E-Şikayet (Sanal Şikayet) Uygulamaları

ÖZKAYNAR K.

IKSAD Publications - Institute of Economic Development and Social Researches, Ankara, 2020

2020

2020

24. COVID-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yöneik Projeksiyonlar

ÖZKAYNAR K.

COVID-19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama, Zeren, Deniz Yılmaz, Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.277-294, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

25. Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler Açısından Karşılaştırılması

ABBASOĞLU Ş., KUTLU D., ÖZKAYNAR K.

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.99-100, 2018

2018

2018

26. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptinin İncelenmesi

ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş., KUTLU D.

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.65-68, 2018

2018

2018

27. Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi: sikayetvar.com Örneği

KUTLU D., ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.

I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.113-114, 2018

Ansiklopedide Bölümler

2022

2022

1. Siyaset Bilimi Ansiklopedisi

ÖZKAYNAR K.

NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.273-473, 2022

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

STUDIES ON SOCIAL SCIENCE INSIGHTS – SOSSCI

Editör

Ödüller

Ekim 2023

Ekim 2023

Yılın Bilimsel Çalışma Ödülü

Ticaret Bakanlığı

Ocak 2011

Ocak 2011

BİLİMSEL ÇALIŞMA ÖDÜLÜ

Bilim Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı



Girişimcilik Faaliyetleri

YönetimPark Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti

Limited, YönetimPark Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti, 05 Aralık 2023, Kurucu Ortak