Eğitim Bilgileri
2014 - 2020
2014 - 2020Doktora
Sakarya Üniversitesi, İşletme Enstitüsü, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Yüksek Lisans
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 2001
1994 - 2001Lisans
Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Yüksek Lisans
Türkiye'de sanal şikâyet uygulamalarının algılanmasına yönelik bir araştırma: sikayetvar.com örneği
Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Zara Ahmet Çuhadaroğlu Meslek Yüksekokulu, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorGenel Müdür
Ticari Kuruluş Özel, YönetimPark Eğitim Danışmanlık Ltd. Şti., İşletme, Genel Müdür
2012 - 2013
2012 - 2013PROJE KOORDİNATÖRÜ
UNIVERSAL A.Ş, PROJE KOORDİNATÖRÜ
2008 - 2012
2008 - 2012VERİ KOORDİNATÖRÜ
AKTİF KAMUOYU VE PİYASA ARAŞTIRMALARI MERKEZİ, VERİ KOORDİNATÖRÜ
2004 - 2012
2004 - 2012KURUCU
TURCA.NET BİLGİ İLETİŞİM SİSTEMLERİ, KURUCU
2008 - 2010
2008 - 2010BİLGİSAYAR EĞİTMENİ
UZMAN DİL VE BİLGİSAYAR OKULU, BİLGİSAYAR EĞİTMENİ
2008 - 2009
2008 - 2009ALAN ÖĞRETMENLİĞİ
LEVENT DERSHANESİ, ALAN ÖĞRETMENLİĞİ
2000 - 2004
2000 - 2004PAZARLAMA VE SATIŞ DANIŞMANI
BMT ALÇI A.Ş, PAZARLAMA VE SATIŞ DANIŞMANI
1998 - 2001
1998 - 2001STOK KONTROLÖRÜ
BMT ALÇI A.Ş, STOK KONTROLÖRÜ
1997 - 1998
1997 - 1998BİLGİSAYAR OPERATÖRÜ
MEDYA GRUP A.Ş, BİLGİSAYAR OPERATÖRÜ
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Tüketici Davranışları
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Kitle İletişim Hukuku
Çağrı Merkezinde Hizmet Yönetimi
Medya ve Toplum İlişkileri
Çağrı Alma Teknikleri
Yönlendirilmiş Çalışma
Etkili Tele Satış Yöntemi
Sosyal Medya
Çatışma ve Stres Yönetimi
Temel Çağrı Merkezi Teknikleri
Yeni İletişim Teknolojileri
Yönlendirilmiş Çalışma
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik
GİRİŞİMCİLİK
Müşteri İlişkileri Yönetimi
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni İletişim Teknikleri
Girişimcilik
Türkiyenin Ticari Ortakları ve Yeni Paz.
TÜRKİYE’NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR
Tele Satış Yönetimi
Temel Bilgisayar Bilimleri
ULUSLARARASI PAZARLAMA VE E-TİCARET
BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI
Etkili ve Güzel Konuşma
Bilgisayar Büro Programları
Kent ve Bölge Ekonomisi
BİLGİSAYAR
YÖNETİM ORGANİZASYON
KENTLEŞME VE KONUT POLİTİKALARI
KENT VE BÖLGE EKONOMİSİ
Yönetim Organizasyon
Uluslararası Pazarlama ve E-Ticaret
FİNANS OKUR YAZARLIĞI
TÜRKİYE'NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR
Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı
Temel Bilgisayar Bilimleri
Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı
Sigortacılıkta Hizmet Pazarlaması
Finans Okuryazarlığı
Kentleşme ve Konut Politikaları
Temel Bilgisayar Bilimleri
Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı
Uluslararası Pazarlama ve E-Ticaret
Uluslararası Pazarlama
Elektronik Ticaret
Bilgisayara Giriş
Yönetim Bilişim Sistemleri
Bilgisayar Büro Programları
Bilgisayar Uygulamaları
Toplum Bilim
Bilgisayar Büro Programları
Bilgisayar Büro Programları
Bilgisayar Uygulamaları - I
Uluslararası Finansal Kuruluşlar
Genel İşletme
Genel İşletme
Makaleler
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
2025
20251. Analitik Felsefe ve Siyasetin Metalaşması: Siyasal Pazarlamada Etik ve Tüketici Seçmenin Rolü
Özkaynar K.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.14, sa.4, ss.1718-1729, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Intrinsic and extrinsic knowledge-sharing motivations as microfoundations of marketing capabilities and firm performance
Bağış M., Yolcu T., Kurutkan M. N., Yılmaz A., Aykaç Ö. S., ÖZKAYNAR K., et al.
Journal of Knowledge Management
, cilt.29, sa.7, ss.2307-2330, 2025 (SSCI)
2025
20253. Metaverse Perception Scale Development and Validation
Aslan M., Sağtaş S., ÖZKAYNAR K.
SAGE Open
, cilt.15, sa.2, 2025 (SSCI)
2025
20254. Shaping the Future of Metaverse Research: Innovation, Collaboration, and Journal of Metaverse’s Academic Impact
Karaarslan E., AYDIN Ö., Yazici Yilmaz S., Tinmaz H., EKEN S., Gökçe Narın N., et al.
Journal of Metaverse
, cilt.5, sa.2, ss.73-91, 2025 (Scopus)
2024
20245. Pazarlama Literatürünün Kodları: Kitap EleĢtirisi Yazmak Ġçin Model Önerisi ve Pazarlama 3.0 – 4.0 – 5.0 – 6.0 Kitapları Örneği
ÖZKAYNAR K.
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , cilt.7, sa.3, ss.814-826, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE, TÜKETİCİLERİN YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANIMLARINDA ALGILANAN FAYDA, TUTUM VE NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİ: ETİK KAYGILARIN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ
ÖZKAYNAR K.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.Özel Sayı: Endüstri 4.0 ve Dijitalleşmenin Sosyal Bilimlerde Yansımaları, ss.1472-1498, 2024 (TRDizin)
2023
20237. Political marketing in the 100th Year of the Republic of Turkey: A bibliometric comparison of international and Turkish literature
Özkaynar K.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.49-1, ss.329-344, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20228. MARKETING STRATEGIES OF BANKS IN THE PERIOD OF METAVERSE, BLOCKCHAIN, AND CRYPTOCURRENCY IN THE CONTEXT OF CONSUMER BEHAVIOR THEORIES
Özkaynar K.
International Journal of Insurance and Finance
, cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Dijital Pazarlama ve Markaların Müşteri Memnuniyeti
ÖZKAYNAR K., YOLCU T.
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , cilt.4, sa.3, ss.584-596, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
YILMAZ A., AYKAÇ Ö. S., YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, sa.30, ss.243-258, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202011. SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
YILMAZ A., YOLCU T., ÖZKAYNAR K., AYKAÇ Ö. S.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.289-309, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201912. SİYASAL PAZARLAMA İÇİN ETNOGRAFİ VE NETNOGRAFİTEMELLİ ARAŞTIRMALARIN KULLANIMINA YÖNELİK BİRARAŞTIRMA: TWITTER ÜZERİNDEN YAPILAN ANKETLER İLE2017 REFERANDUMU RESMİ SONUÇLARININKARŞILAŞTIRILMASI
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R., YOLCU T.
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS , cilt.11, sa.2, ss.147-167, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Öğrencilerin Özgüven Seviyeleri İİle Mesleki Başarı Düzeyleri Arasındaki İlişki: Cumhuriyet Üniversitesi Meslek Yüksekokullarında Uygulama
ÖZKAYNAR K., NOYAN YALMAN İ.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.223-233, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201714. PAZARLAMADA YENİLİK ARAŞTIRMALARI - THEODORE LEVITT (KİTAP İNCELEMESİ )
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R.
Journal of Economy, Business and Management , cilt.1, sa.1, ss.32-43, 2017 (TRDizin)
2017
201715. Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R., YOLCU T.
Research Journal Of Politics, Economics and Management , cilt.5, sa.5, ss.99-109, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. ONLINE MI? OFFLINE MI? TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
YOLCU T., GÖKDEMİR EKİCİ S., ALTUNIŞIK R., ÖZKAYNAR K.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , ss.1027-1033, 2017 (TRDizin)
2015
201517. Siyasi Partilerin 2011 ve 2015 Yılı Seçim Beyannamelerine Bakış Bir Doküman İncelemesi ve İçerik Analizi Çalışması
ÖZKAYNAR K.
The Journal of Academic Social Sciences , cilt.17, sa.17, ss.439-452, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Reklam Okuryazarlığının Geliştirilmesi: Pazarlama Akademisyenlerinden Perspektifler
ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş.
EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Pazarlama Akademisyenlerinin Dijital Reklamlara Yönelik Değerlendirmeleri
ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.
EFİ 2024 ULUSLARARASI EKONOMİ FİNANS VE İŞLETME KONGRESİ, Sivas, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Metaverse Ölçeği Geliştirme Çalışması
ÖZKAYNAR K., SAĞTAŞ S., ASLAN M.
IMCCS 1st International Conference on Communication Science, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.18-33
2023
20234. YAPAY ZEKÂ TABANLI PAZARLAMA STRATEJİLERİ: ETKİNLİK VE KİŞİSELLEŞTİRME İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM
YILMAZ A., ÖZKAYNAR K.
SELCUK 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.286-294, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ: KURGUSAL MARKALAR VE REKLAM METİNLERİ
ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A.
IMCCS 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMMUNICATION SCIENCES, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2023, ss.57-69, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. OPEN BANKING (AÇIK BANKACILIK) TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ GELECEĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
ÖZKAYNAR K.
V. ASC 2023 / Spring Congress Everchanging World: Challenges and Opportunities, Multan, Pakistan, 10 - 12 Mayıs 2023, ss.185-1191, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. METAVERSE
ASLAN M., ÖZKAYNAR K.
GIMAC 13 (13th Global Islamic Marketing Conference), İstanbul, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20228. REKLAMLARDA KULLANILAN TEORİLERİN METAVERSE ALANLARDA EVRİMİ ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A., AYKAÇ Ö. S.
The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
20229. METAVERSE ALANLARDA TURİZM PAZARLAMASI ve TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ÖZKAYNAR K., YOLCU T., YILMAZ A., AYKAÇ Ö. S., GÜRLER G.
The 13th Global Islamic Marketing Conference, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
202210. Şüphenin Yeşil Tüketim Üzerinde Etkisi Var Mı?
ÇAM S., ÖZKAYNAR K.
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, ss.556-569, (Tam Metin Bildiri)
2022
202211. SEÇMENLERİN SİYASAL UNSURLARDA DEĞİŞİM BEKLENTİLERİNİN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
ÖZKAYNAR K.
III. International Academician Studies Congress 2022 CHANGE & ADAPTATION, Osmaniye, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.467-479, (Tam Metin Bildiri)
2022
202212. Tüketici davranışlarına yönelik araştırmalarda kullanılan dijital yöntemlerin geleceği üzerine bir projeksiyon: Eleştirel literatür incelemesi ve çözüm önerileri
Özkaynar K., Yıldız S. Y.
III. International Academic Studies Congress (ASC-2022 / SPRING), Osmaniye, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.123-141, (Özet Bildiri)
2022
202213. Tüketici Davranışlarına Yönelik Araştırmalarda Kullanılan Dijital Yöntemlerin Geleceği Üzerine Bir Projeksiyon: Eleştirel Literatür İncelemesi ve Çözüm Önerileri
ÖZKAYNAR K., YILDIZ S. Y.
III. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.12-15, (Özet Bildiri)
2022
202214. YENİ EĞİTİM ORTAMLARININ PAZARLANMASI: METAVERSE SINIFLARI TASARIMINDA YAPAY ZEKÂ ETKİSİ
ÖZKAYNAR K., ERSOY M.
INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.335-345, (Tam Metin Bildiri)
2022
202215. TÜKETİM ALANI OLARAK METAVERSE: 21. YÜZYIL BECERİLERİ EĞİTİMİNDE FIRSAT MI? TEHDİT Mİ?
ERSOY M., ÖZKAYNAR K.
INTERNATIONALCONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OFMULTIDISCIPLINARYSCIENTIFIC STUDIES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 08 Mart 2022, ss.321-334, (Tam Metin Bildiri)
2021
202116. EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: ETİCARET
YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
II. International Academician Studies Congress Sustainability Towards Society 5.0, Çanakkale, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
202117. SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASET TEORİSİ ÇATIŞMASI BAĞLAMINDA BİR ÖRNEK: FAZİLET MÜCADELESİ – JOHN F. KENNEDY
ÖZKAYNAR K.
INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING, Mersin, Türkiye, 29 Nisan 2021 - 30 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. Kriptoparalara Yönelik Doğru Bilinen Yanlışlar: İnsanların Kriptoparalara Yönelik Algılarına İlişkin Keşifsel Bir Araştırma
GÖKDEMİR EKİCİ S., ÖZKAYNAR K., YOLCU T., ALTUNIŞIK R.
ICTEBS 3th International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişkinin Etik Dışı Davranışların İfşasına (Whistleblowing) Etkisini Araştırmaya Yönelik Bir Uygulama
KILIÇ ÖZKAYNAR G., ÖNCÜL M. S., ÖZKAYNAR K.
ICTEBS 3th International Congress on Tourism, Economic and Business Sciences, 19 - 21 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201920. KRİPTOPARA VE BLOCKCHAİN ÇAĞINDA TÜRKİYE: SİKKE.COM.TRÖRNEĞİ
GÖKDEMİR EKİCİ S., YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201921. SEÇMEN DAVRANIŞININ ÖNCELLERİNDEN SİYASİ PARTİ AİDİYETİOLGUSUNUN ÖLÇÜMÜNE İLİŞKİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R.
IMASCONGRESS Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar) 2019, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201822. PROSUMER KAVRAMININ İLETİŞİM VE PAZARLAMA AÇISINDAN İNCELENDİĞİ KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
YOLCU T., ALTUNIŞIK R., GÖKDEMİR EKİCİ S., ÖZKAYNAR K.
INTERNATIONAL CONGRESS OF MANAGEMENT ECONOMY AND POLICY - 2018 SPRING, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.197, (Özet Bildiri)
2018
201823. DİJİTAL ŞİFRELEME VE KRİPTOPARA SİSTEMLERİNİN ETKİLERİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
ÖZKAYNAR K., YOLCU T., GÖKDEMİR EKİCİ S., ALTUNIŞIK R.
International Congress of Management, Economy and Policy 2018 SpringIstanbul/TURKIYE 28-29 April, 2018, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2018, ss.843-852, (Tam Metin Bildiri)
2018
201824. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptininİncelenmesi”
ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş., KUTLU D.
1. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi, 25 - 28 Nisan 2018, ss.65-66, (Özet Bildiri)
2018
201825. Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler AçısındanKarşılaştırılması
ABBASOĞLU Ş., KUTLU D., ÖZKAYNAR K.
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.99-100, (Özet Bildiri)
2018
201826. Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi:sikayetvar.com Örneği
KUTLU D., ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.
I. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ, 25 - 28 Nisan 2018, ss.113-114, (Özet Bildiri)
2018
201827. Otel İşletmelerinde Sosyal Medya Etkisi: Instagram Örneği
KUTLU D., ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.
VII. ULUSAL III. ULUSLARARASI DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 20 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201828. İNOVATİF REKLAM ÇALIŞMALARININ KIŞ TURİZMİNE KATKILARI: “SİVAS YILDIZ DAĞI KIŞ SPORLARITURİZM MERKEZİ” ÖRNEĞİ
ABBASOĞLU Ş., KUTLU D., ÖZKAYNAR K.
ULUSLARARASISİVAS TURİZM KONGRESİYıldızdağı, Kış Turizmi Temalı, 23 - 25 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201729. Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R., YOLCU T.
International Congress on Political, Economic ans Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.318-319, (Özet Bildiri)
2017
201730. Online mı? Offline mı? Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
YOLCU T., ALTUNIŞIK R., GÖKDEMİR EKİCİ S., ÖZKAYNAR K.
International Congress on Management Economics and Business, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.51, (Özet Bildiri)
2017
201731. TWITTERIN, NETNOGRAFİK ARAŞTIRMALAR İÇİN KULLANIMINA YÖNELİK BİR İNCELEME: 2017 ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ HALKOYLAMASI ÖNCESİ ANKETLER İLE RESMİ SONUÇLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
ÖZKAYNAR K., ALTUNIŞIK R., YOLCU T.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.33, (Özet Bildiri)
2017
201732. Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Destinasyon Pazarlamasında KullanılmasınaYönelik Kavramsal Bir Çalışma
GÖKDEMİR EKİCİ S., YOLCU T., ÖZKAYNAR K., SÜTÜTEMİZ N., ALTUNIŞIK R.
INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.341-342, (Özet Bildiri)
2016
201633. AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
SUR B., ÖZKAYNAR K., ABBAOĞLU Ş.
MESTEK 2016 III. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
2016
201634. AMBALAJIN GELENEKSEL ET ÜRÜNLERİNDE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
SUR E. B., ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş.
Mestek 2016 III. Meslek Yüksek Okulları, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.135-148, (Tam Metin Bildiri)
2014
201435. Örgütsel Güven Duygusu ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişkinin Tespitine Yönelik Nicel Bir Araştırma
TAĞRAF H., ÖZKAYNAR K., YILDIZ S. Y., ÖZKAN A. M.
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 07 Kasım 2014, ss.489-497, (Tam Metin Bildiri)
2014
201436. Personel Motivasyonunun, Hizmet Kalitesine Etkisinin İncelenmesi: Sağlık Sektörü Üzerine Bir Uygulama
YILDIZ S. Y., ÖZKAYNAR K., SARITEPE Ö. K., ERTURHAN IŞKIN H.
2. Örgütsel Davranış Kongresi, 7 - 08 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201437. Örgütsel güven duygusu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin tespitine yönelik nicel bir araştırma
Tağraf H., Özkaynar K., Yıldız S. Y., Özkan A. M.
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.489-497, (Tam Metin Bildiri)
2014
201438. Personel motivasyonunun hizmet kalitesine etkisinin incelenmesi: Sağlık sektörü üzerine bir uygulama
Yıldız S. Y., Özkaynar K., Sarıtepe Ö. K., Erturhan Işkın H.
2. Örgütsel Davranış Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 08 Kasım 2014, ss.784-792, (Tam Metin Bildiri)
2013
201339. Türk Tüketicilerindeki Otomobil İmgesinin Kültürel Kodları Üzerine Bir Araştırma
ALTUNIŞIK R., ÖZKAYNAR K., YOLCU T.
11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 27 - 30 Kasım 2013, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2013
201340. Küresel markalar savaşında sosyal medya cephesi
Yıldız S. Y., Özkaynar K., Sarıtepe Ö. K.
18. Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)
2013
201341. MOBİL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
YILDIZ S. Y., SARITEPE Ö. K., ÖZKAYNAR K.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.14-25, (Tam Metin Bildiri)
2010
201042. ANHOLT UN KENT MARKALAŞMASI ALTIGENİ İLE SİVAS İLİNİN ANALİZİ
ZENGİN H., ÖZKAYNAR K.
2. YEREL EKONOMİLER KONGRESİ, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Cyberfeminist Strategies and Artificial Life
ÖZKAYNAR K.
Reconstructing Feminism through Cyberfeminism, İNCE YENİLMEZ MELTEM, KANTAR GÖKMEN, ERSÖZ GÖZDE, Editör, Brill Publishing, ss.208-225, 2024
2024
20242. İşletme ve Stratejileri
ÇAKIRER M. A., ÖZKAYNAR K.
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ÇAKIRER MEHMET AKİF, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, ss.139-165, 2024
2024
20243. Geleceğin Teknolojik Trendleri ve Tüketici Beklentileri
ÖZKAYNAR K.
Teknolojik Tüketiciler Çağı, KARTAL CİHAT, ŞENTÜRK ESMA EBRU, DURUKAN TÜLİN, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.135-151, 2024
2023
20234. Consumer Behavior, Marketing Approach, Branding, Advertising, and New Opportunities in the Metaverse Areas
ÖZKAYNAR K.
Metaverse Technologies, Opportunities and Threats, Esen Fatih Sinan, Tınmaz Hasan, Singh Madhusudan, Editör, Springer Nature Singapore Pte Ltd, Singapore, ss.151-160, 2023
2023
20235. Uluslararası Pazarlama ve Kültür
YILDIZ S. Y., ÖZKAYNAR K., DEMİR D.
Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar, Koç Erdoğan, Ayyıldız-Yazıcı Ahu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.411-440, 2023
2023
20236. START UP’LARDA PAZARLAMA VE SATIŞ
ÖZKAYNAR K.
Girişimciliğin Dijital Hali START UP, Çakırer Mehmet Akif, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.75-90, 2023
2023
20237. Fiyatlandırmanın Karanlık Tarafı ve Fiyatlandırma Tuzakları
YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ, Dr. Öğr. Üyesi Senem ERGAN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.99-113, 2023
2022
20229. Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama
Özkaynar K.
İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Mehmet Akif Çakırer,Mehmet Mecek, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022
2022
202210. Stokçu Tüketici
Yolcu T., Özkaynar K.
Tüketici Tipolojileri, Kürşad Özkaynar,Aykut Yılmaz,Tarık Yolcu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-218, 2022
2022
202211. Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
Özkaynar K.
METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.197-207, 2022
2022
202212. Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama
Özkaynar K., Yolcu T.
Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Konur Alp Demir,Ali Çiçek, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022
2022
202213. BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA
Özkaynar K., Yolcu T.
Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2022
2022
202214. Yerel Yönetimler, Markalaşma ve Pazarlama
ÖZKAYNAR K., YOLCU T.
Kamu Yönetimi - Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme, Demir Konur Alp, Çiçek Ali, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.215-236, 2022
2022
202215. Stokçu Tüketici
YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
Tüketici Tipolojileri, Özkaynar Kürşad, Yılmaz Aykut, Yolcu Tarık, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.207-258, 2022
2022
202216. BLOCKCHAIN TEKNOLOJİSİ ve PAZARLAMA
ÖZKAYNAR K., YOLCU T.
Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Süreyya Karsu, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.1-14, 2022
2022
202217. Metaverse Alanlarda Tüketim, Pazarlama Anlayışı, Markalaşma, Reklamcılık ve Yeni Fırsatlar
ÖZKAYNAR K.
METAVERSE - Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Esen Fatih Sinan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.197-207, 2022
2022
202218. Başvuru ve Görüşme İçin Hazırlıklı Ol(a)mama
ÖZKAYNAR K.
İş Görüşmelerinde 15 Kusurlu Hareket, Çakırer Mehmet Akif, Mecek Mehmet, Editör, Ekin Basın Yayın Dağıtım, Bursa, ss.51-66, 2022
2021
202119. Change in Retailing and its Customer during the Pandemic from the Perspective of the Retailer
YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
Transition to New Normal After Covid-19 - Strategies to Turn Crisis into Opportunity, Boz Çelebi Füsun, Boztaş Asena, Koç İsmail, Editör, Peter Lang Gmbh, Lausanne, ss.295-304, 2021
2021
202120. Türkiye’de Siyasi Krizler ve Siyasal Pazarlama Stratejileri
ÖZKAYNAR K.
Kriz ve Yönetimi, Aslan, Mustafa; Yılmaz, Osman, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.365-376, 2021
2021
202121. EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA KURUMSAL GÜÇ: E-TİCARET
YOLCU T., ÖZKAYNAR K.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI, Yılmaz Osman, Şimşek Hamza, Çark Özgür, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.37-44, 2021
2021
202122. GERÇEK VE SANAL KİMLİK ARASINDA SIKIŞAN AİDİYET: PAZARLAMA DİSİPLİNİ, METAVERSE İLE NASIL BİR EVRİM GEÇİRİR?
ÖZKAYNAR K., YOLCU T.
DİJİTAL PAZARLAMA, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE MARKA, Özkaynar Kürşad, Ağcakaya Serpil, Şimşek Atalay Sidar, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-14, 2021
2020
202023. Türkiye’de E-Şikayet (Sanal Şikayet) Uygulamaları
ÖZKAYNAR K.
IKSAD Publications - Institute of Economic Development and Social Researches, Ankara, 2020
2020
202024. COVID-19 Sonrası Pazarlama Dünyası: Geleceğe Yöneik Projeksiyonlar
ÖZKAYNAR K.
COVID-19 Sürecinde Üretim, Yönetim ve Pazarlama, Zeren, Deniz Yılmaz, Osman, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.277-294, 2020
2018
201825. Beş Yıldızlı Otellerin Çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirebilecekleri Aktiviteler Açısından Karşılaştırılması
ABBASOĞLU Ş., KUTLU D., ÖZKAYNAR K.
I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.99-100, 2018
2018
201826. Türkiye’deki Oteller Üzerine Bir Araştırma: Bebek ve Çocuk Dostu Otel Konseptinin İncelenmesi
ÖZKAYNAR K., ABBASOĞLU Ş., KUTLU D.
I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.65-68, 2018
2018
201827. Türkiye’deki Otel İşletmelerinin Çocuk Sahibi Müşteri Şikayetleri Perspektifinde İncelenmesi: sikayetvar.com Örneği
KUTLU D., ABBASOĞLU Ş., ÖZKAYNAR K.
I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, Ahipaşaoğlu Suavi, Editör, CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ, Sivas, ss.113-114, 2018
Ansiklopedide Bölümler
2022
20221. Siyaset Bilimi Ansiklopedisi
ÖZKAYNAR K.
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, ss.273-473, 2022
Desteklenen Projeler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorCUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN ÖZGÜVEN SEVİYELERİ İLE BAŞARI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZKAYNAR K.
2020 - 2022
2020 - 2022Yapay Zeka Destekli LMS Soru Bankası ve Sınav Modülü Geliştirme Projesi
KOSGEB
(Proje Özeti)
Ersoy M.(Yürütücü), Özkaynar K.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorSTUDIES ON SOCIAL SCIENCE INSIGHTS – SOSSCI
Editör
Ödüller
Sanatsal Etkinlik