Makaleler
17
Tümü (17)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)
1. DİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA TÜKETİCİ TUTUMLARININ ALGILANAN HİZMET KALİTESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ1
INTERNATIONAL JOURNAL OF GLOBAL POLITICS AND PUBLIC ADMINISTRATION-GLOPA JOURNAL
, cilt.2, sa.1, ss.17-27, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Information Technologies of Entrepreneurs with Multi-Criteria Decision Making Approach Comparison of Usages: Türkiye Example
Journal of Business Administration and Social Studies
, cilt.8, sa.2, ss.132-143, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Yeşil Dağıtım Faaliyetlerinin Algılanan İşletme Performansı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Kocaeli Lojistik İşletmeleri Uygulaması
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.519-526, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Systematic Literature Review of Publications on Digital Twin Topics in Certain Research Areas
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.4, ss.2388-2410, 2023 (Hakemli Dergi)
8. DÜNYA VE TÜRKİYE TAŞIMACILIK VERİLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.109-121, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Pazarlamada Marka Yönetimi Üzerine Literatür Taraması
Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.87-112, 2021 (Hakemli Dergi)
11. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SİVAS İLİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI
Sivas Cunhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.201-211, 2019 (Hakemli Dergi)
12. KADIN ÇALIŞANLARIN İNSTAGRAM MAĞAZALARINI KULLANIMNEDENLERİ: SİVAS İLİ KAMU ÇALIŞANI ÖRNEĞİ
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIESAND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.5, sa.21, ss.1078-1090, 2019 (Hakemli Dergi)
13. Fast-Food Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenlerinin Tespiti: Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Journal Of Life Economics
, cilt.6, sa.6, ss.449-462, 2019 (Hakemli Dergi)
14. REKLAM ETİĞİ UNSURLARI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.4, sa.12, ss.202-212, 2018 (Hakemli Dergi)
16. ÖZEL GÜNLERDE SEÇİLİ ÜRÜNLERİN SATIŞ TUTARLARINDAKİDEĞİŞİKLİKLERİN PAZARLAMA SİSTEMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE BİRUYGULAMA
International Journal of Academic Value Studies (JAVStudies)
, cilt.4, sa.19, ss.257-265, 2018 (Hakemli Dergi)
17. İLAÇ SEKTÖRÜNDE TERSİNE LOJİSTİK VE DAĞITIMIN ROLÜ: BİRUYGULAMA
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.149-158, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
14. Girişimsel Pazarlamanın Uluslararasılaşma Stratejisi Üzerindeki Etkisi: Sivas İli İhracat Yapan İşletmeler Uygulaması
4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.171-174, (Tam Metin Bildiri)
15. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA
International Congress on Business and Marketing, 13 - 14 Haziran 2019, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
3. Büyük Verinin Pazarlama Faaliyetlerinde Kullanımı
TEDARİK ZİNCİRİNDE
DİJİTAL DÖNÜŞÜM, KARAGÖZ TAŞKIN Bihter, ÇAĞLAR Macide Berna, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.33-48, 2023
5. YÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASI
SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR X, Darıcı, Bülent, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.193-203, 2022
7. LİTERATURE REWIEV OF RESEARCHES ON INTELLİGENT TRANSPORTATION
Theoretıcal and Empırıcal Perspectıves on Economic and Financial Issues, Karabulut,Şahin, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.571-594, 2021
9. SAĞLIK LOJİSTİĞİ
GECE KİTAPLIĞI, Ankara, 2020
10. LOJİSTİK İŞLETMELERDE DEPOLAMA FAALİYETLERİNDEKARŞILAŞILAN SORUNLAR ÜZERİNE NİTEL BİRARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI
İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar, Doç. Dr. Yüksel Akay ve Doç. Dr. Faruk Kalay, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.569-580, 2020
11. Sağlık Kurumlarında Pazarlama
Teoride ve Uygulamada Sağlık Ekonomisi ve Politikaları, Özge Uysal Şahin Nilay Köleoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, İstanbul, ss.427-446, 2018