Publications & Works

Articles 17
All (17)
TRDizin (5)
Other Publications (12)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 20

1. VISUAL BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA MARKETING LITERATURE

INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Turkey, 4 - 06 June 2025, vol.3, pp.234-245, (Full Text)

2. DİJİTAL PAZARLAMADA ÖZEL GÜNLERİN E -TİCARETE ETKİSİ

3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Turkey, 22 March 2024, pp.370-385, (Full Text)

3. PAZARLAMADA SATIŞ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK LİTERATÜR İNCELEMESİ

V. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 5 - 07 November 2023, pp.599-610, (Full Text)

4. INVESTIGATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL MARKETING: THE CASE OF KAYSERİ PROVINCE”

8. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Turkey, 14 October 2023, pp.396-407, (Full Text)

5. Dünya ve Türkiye Taşımacılık Verilerinin Pazarlama Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi

VI. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sivas, Turkey, 23 September 2022, pp.22-23, (Summary Text)

6. EVALUATION OF DEMOGRAPHIC INDICATORS OF HOUSING MARKETING AND SALES IN TURKEY

6th INTERNATIONAL CAUCASUS-CENTRAL ASIA FOREIGN TRADE AND LOGISTICS CONGRESS, Sivas, Turkey, 30 September 2022, (Full Text)

7. PAZARLAMA KONULU MAKALELER ULUSLARARASI İŞLETMELERE KATKI SAĞLIYOR MU? NİTEL BİR ÇALIŞMA İLE SİVAS İLİ UYGULAMASI

SILK ROAD AND BEYOND CONGRESS SERIES (SIRCON 2022), Uzbekistan, 04 October 2022, pp.168-169, (Summary Text)

9. Determining Consumers' Expenditure Types in Tourism Marketing: Turkey Example

IConMEB 2021: International Conference on Management, Economics and Business, Antalya, Turkey, 06 November 2021, vol.22, pp.11-17, (Full Text)

10. EXAMINATION OF FOREIGN TRADE INDICATORS OF ENTERPRISES: THE EXAMPLE OF TURKEY

ICBM’21, İstanbul, Turkey, 16 December 2021, pp.228-236, (Full Text)

11. PROBLEMS ENCOUNTERED IN MARITIME LOGISTICS AND SOLUTION SUGGESTIONS: THE CASE OF MERSIN PORT

3. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS 11-12 DECEMBER 2021 / ERZURUM, Ankara, Turkey, 11 December 2021, pp.372-391, (Full Text)

12. ÖZEL GÜNLERDE KAMU ÇALIŞANLARININ E-TİCARET UYGULAMALARI: SİVAS İLİ PTT ÖRNEĞİ

V. INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS, Ankara, Turkey, 20 May 2021, pp.21-36, (Full Text)

13. MAĞAZA YÖNETİCİLERİNİN YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ: KOCAELİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI

6th Global Business Research Congress (GBRC - 2020), İstanbul, Turkey, 4 - 05 June 2020, vol.11, pp.101-109, (Full Text)

14. Girişimsel Pazarlamanın Uluslararasılaşma Stratejisi Üzerindeki Etkisi: Sivas İli İhracat Yapan İşletmeler Uygulaması

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Turkey, 22 - 24 November 2019, vol.4, pp.171-174, (Full Text)

17. 4.0 ENDÜSTİRİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİETKİSİ: ÜRETİM İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 25 - 28 October 2018, pp.622-629, (Full Text)

18. ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN İŞLETMELERİN STRATEJİK YÖNELİMLERİÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ

24. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYONKONGRESİ, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2016, pp.752-760, (Full Text)

20. YÖNETİCİ ASİSTANLARININ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM DURUMLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: KAYSERİ İLİ UYGULAMASI

14. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi (BÜROKON), Zonguldak, Turkey, 8 - 10 October 2015, vol.5, pp.214-226, (Full Text)
Books 11

1. Dijital Pazarlama Karması ve Markalaşma

in: Dijital Pazarlama Yönetimi, TUNA MURAT FATİH, Editor, Özgür Yayınları, Gaziantep, pp.95-136, 2024

2. Sivas ili özelinde coğrafi işaretli ürünlerin pazarlama faaliyetlerinin incelenmesi

in: Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editor, BİDGE Yayınları, Ankara, pp.6-44, 2024

3. Büyük Verinin Pazarlama Faaliyetlerinde Kullanımı

in: TEDARİK ZİNCİRİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, KARAGÖZ TAŞKIN Bihter, ÇAĞLAR Macide Berna, Editor, Ekin Yayınevi, Ankara, pp.33-48, 2023

5. YÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASI

in: SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR X, Darıcı, Bülent, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.193-203, 2022

6. COVİD-19 DÖNEMİNDE TAŞIMA MODLARI AÇISINDAN DIŞ TİCARET VERİLERİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

in: ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİKTE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE DEĞERLENDİRMELER 2 , KUTLU, Hüseyin Ali; KARABACAK, Ebubekir, Editor, Efe AKADEMİ, İstanbul, pp.327-344, 2021

7. LİTERATURE REWIEV OF RESEARCHES ON INTELLİGENT TRANSPORTATION

in: Theoretıcal and Empırıcal Perspectıves on Economic and Financial Issues, Karabulut,Şahin, Editor, Gazi Kitapevi, Ankara, pp.571-594, 2021

8. ULUSLARARASI İŞLETMELERİN PAZARLAMA DEPARTMANLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

in: Güncel Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Araştırmaları, Ünvan, Yüksel Akay, Editor, Livre de Lyon, Lyon, pp.223-236, 2021

10. LOJİSTİK İŞLETMELERDE DEPOLAMA FAALİYETLERİNDEKARŞILAŞILAN SORUNLAR ÜZERİNE NİTEL BİRARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

in: İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar, Doç. Dr. Yüksel Akay ve Doç. Dr. Faruk Kalay, Editor, IVPE Yayınevi, Cetinje, pp.569-580, 2020

11. Sağlık Kurumlarında Pazarlama

in: Teoride ve Uygulamada Sağlık Ekonomisi ve Politikaları, Özge Uysal Şahin Nilay Köleoğlu, Editor, Rating Academy Yayınları, İstanbul, pp.427-446, 2018
Metrics

Publication

48

Citation (Scopus)

1

H-Index (Scopus)

1

Citation (TrDizin)

7

H-Index (TrDizin)

2

Citation (Sum Other)

12

Project

2

Thesis Advisory

3
UN Sustainable Development Goals