Dr. Öğr. Üyesi MUALLA AKÇADAĞ


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

Uluslararası Ticaret


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme

Metrikler

Yayın

48

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2017

2013 - 2017

Doktora

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr), Türkiye

2008 - 2010

2008 - 2010

Yüksek Lisans

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Yılın özelliği olan günlerinde seçili ürünlerin satış tutarlarındaki değişimin pazarlama sistemi üzerindeki etkisi üzerine bir araştırma

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Dr)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

2021 - 2023

2021 - 2023

Dekan Yardımcısı

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2017

2014 - 2017

Uzman Eğitmen

Bakanlık, Mesut Uçan Danışmanlık Şirketi, Eğitim, Uzman Eğitmen

2015 - 2015

2015 - 2015

Misafir Öğretim Görevlisi

Üniversite, Erciyes Üniversitesi, Develi Hüseyin Şahin Meslek Yüksekokulu, Misafir Öğretim Görevlisi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Tüketici Davranışları

Akıllı Ulaşım Sistemleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uluslararası Pazarlama Stratejileri

Uzmanlık Alan Dersi

Uluslararası Pazarlama Stratejileri

Uluslararası Pazarlama ve Lojistik

Yüksek Lisans Seminer Dersi

Uluslararası Pazarlama ve Lojistik

Lisans

Lisans

Uluslararası İşletmecilik

Elektronik Ticaret

Pazarlamaya Giriş

Depo Yönetimi

İşletme yönetimi ve Ekonomisi

Pazarlamaya Giriş

Pazarlama Yönetimi

Depo Yönetimi

Taşımacılık Tipleri ve Filo Yönetimi

Uluslararası Pazarlama

Uluslararası Pazarlama

Taşımacılık Tipleri ve Filo Yönetimi

Elektronik Ticaret

Pazarlama Yönetimi

İşletme Bilimi - I

Dış Ticaret İşlemleri

Dış Ticaret İşlemleri

Ön Lisans

Ön Lisans

Girişimcilik - I

Girişimcilik - I

Makaleler

Tümü (17)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (12)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. VISUAL BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF SOCIAL MEDIA MARKETING LITERATURE

AKÇADAĞ M.

INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2025, cilt.3, ss.234-245, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. DİJİTAL PAZARLAMADA ÖZEL GÜNLERİN E -TİCARETE ETKİSİ

AKÇADAĞ M.

3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, ss.370-385, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. PAZARLAMADA SATIŞ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK LİTERATÜR İNCELEMESİ

Akçadağ M.

V. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 5 - 07 Kasım 2023, ss.599-610, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. INVESTIGATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL MARKETING: THE CASE OF KAYSERİ PROVINCE”

Kıyak A., AKÇADAĞ M.

8. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 14 Ekim 2023, ss.396-407, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. Dünya ve Türkiye Taşımacılık Verilerinin Pazarlama Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi

AKÇADAĞ M.

VI. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Sivas, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.22-23, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. EVALUATION OF DEMOGRAPHIC INDICATORS OF HOUSING MARKETING AND SALES IN TURKEY

AKÇADAĞ M.

6th INTERNATIONAL CAUCASUS-CENTRAL ASIA FOREIGN TRADE AND LOGISTICS CONGRESS, Sivas, Türkiye, 30 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

7. PAZARLAMA KONULU MAKALELER ULUSLARARASI İŞLETMELERE KATKI SAĞLIYOR MU? NİTEL BİR ÇALIŞMA İLE SİVAS İLİ UYGULAMASI

AKÇADAĞ M.

SILK ROAD AND BEYOND CONGRESS SERIES (SIRCON 2022), Özbekistan, 04 Ekim 2022, ss.168-169, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. EXAMINING THE OPINIONS OF THE MANAGERS IN BEAUTY CENTERS ON GREEN PROMOTION IN TERMS OF DEMOGRAPHIC VARIABLES: SIVAS EXAMPLE

AKAR P., AKÇADAĞ M.

8th Global Business Research Congress (GBRC-2022), İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, ss.71-78

2021

2021

9. Determining Consumers' Expenditure Types in Tourism Marketing: Turkey Example

AKÇADAĞ M., BOZKURT T.

IConMEB 2021: International Conference on Management, Economics and Business, Antalya, Türkiye, 06 Kasım 2021, cilt.22, ss.11-17, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

10. EXAMINATION OF FOREIGN TRADE INDICATORS OF ENTERPRISES: THE EXAMPLE OF TURKEY

İNAN D., AKÇADAĞ M.

ICBM’21, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2021, ss.228-236, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

11. PROBLEMS ENCOUNTERED IN MARITIME LOGISTICS AND SOLUTION SUGGESTIONS: THE CASE OF MERSIN PORT

Karamercimek Ö., AKÇADAĞ M.

3. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS 11-12 DECEMBER 2021 / ERZURUM, Ankara, Türkiye, 11 Aralık 2021, ss.372-391, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

12. ÖZEL GÜNLERDE KAMU ÇALIŞANLARININ E-TİCARET UYGULAMALARI: SİVAS İLİ PTT ÖRNEĞİ

AKÇADAĞ M., KEKLİK B.

V. INTERNATIONAL KAORU ISHIKAWA BUSINESS ADMINISTRATION AND ECONOMY CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021, ss.21-36, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

13. MAĞAZA YÖNETİCİLERİNİN YEŞİL PAZARLAMA KARMASINA YÖNELİK TUTUMLARININ BELİRLENMESİ: KOCAELİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ UYGULAMASI

AKÇADAĞ M., ELLİBEŞ Ö.

6th Global Business Research Congress (GBRC - 2020), İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2020, cilt.11, ss.101-109, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Girişimsel Pazarlamanın Uluslararasılaşma Stratejisi Üzerindeki Etkisi: Sivas İli İhracat Yapan İşletmeler Uygulaması

AKÇADAĞ M., ELLİBEŞ Ö.

4th International Symposium on Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, Samsun, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, cilt.4, ss.171-174, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

AKÇADAĞ M.

International Congress on Business and Marketing, 13 - 14 Haziran 2019, ss.12-24, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. ETİK LİDERLİK ÖZELLİĞİNİN REKABET STRATEJİLERİ ÜZERİNDEKİETKİSİ: KAYSERİ LOJİSTİK FİRMALARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

AKÇADAĞ M., AYKAN E.

Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.212-224, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. 4.0 ENDÜSTİRİNİN ALGILANAN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNDEKİETKİSİ: ÜRETİM İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

AKÇADAĞ M.

5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2018, ss.622-629, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

18. ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN İŞLETMELERİN STRATEJİK YÖNELİMLERİÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ

AYKAN E., AKÇADAĞ M.

24. ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYONKONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2016, ss.752-760, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

19. ULUSLARARASI İŞLETMELERİN STRATEJİKYÖNELİMLERİNİN REKABET STRATEJİLERİ ÜZERİNDEKİETKİSİ: KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ

AYKAN E., AKÇADAĞ M.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.214-226, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

20. YÖNETİCİ ASİSTANLARININ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM DURUMLARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: KAYSERİ İLİ UYGULAMASI

AKÇADAĞ M., AYKAN E.

14. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi (BÜROKON), Zonguldak, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.5, ss.214-226, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Dijital Pazarlama Karması ve Markalaşma

AKÇADAĞ M.

Dijital Pazarlama Yönetimi, TUNA MURAT FATİH, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.95-136, 2024

2024

2024

2. Sivas ili özelinde coğrafi işaretli ürünlerin pazarlama faaliyetlerinin incelenmesi

AKAR P., AKÇADAĞ M.

Pazarlamada Yaratıcılık: Fark Yaratacak Yaklaşımlar, GÜRDİN BAHAR, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.6-44, 2024

2023

2023

3. Büyük Verinin Pazarlama Faaliyetlerinde Kullanımı

AKÇADAĞ M.

TEDARİK ZİNCİRİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM, KARAGÖZ TAŞKIN Bihter, ÇAĞLAR Macide Berna, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.33-48, 2023

2022

2022

5. YÖRESEL ÜRÜN OLAN SİVAS BIÇAĞININ REKABET EDEBİLİRLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN ULUSLARARASI PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ: SİVAS FİRMASI UYGULAMASI

Akçadağ M.

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASIARAŞTIRMALAR X, Darıcı, Bülent, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.193-203, 2022

2021

2021

6. COVİD-19 DÖNEMİNDE TAŞIMA MODLARI AÇISINDAN DIŞ TİCARET VERİLERİNİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

AKÇADAĞ M.

ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİKTE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE DEĞERLENDİRMELER 2 , KUTLU, Hüseyin Ali; KARABACAK, Ebubekir, Editör, Efe AKADEMİ, İstanbul, ss.327-344, 2021

2021

2021

7. LİTERATURE REWIEV OF RESEARCHES ON INTELLİGENT TRANSPORTATION

Akçadağ M., Bozkurt T., Er Çakmaktepe N.

Theoretıcal and Empırıcal Perspectıves on Economic and Financial Issues, Karabulut,Şahin, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.571-594, 2021

2021

2021

8. ULUSLARARASI İŞLETMELERİN PAZARLAMA DEPARTMANLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

AKÇADAĞ M., BOZKURT T.

Güncel Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Araştırmaları, Ünvan, Yüksel Akay, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.223-236, 2021

2020

2020

9. SAĞLIK LOJİSTİĞİ

KARAGÖZ TAŞKIN İ. B., AKÇADAĞ M.

GECE KİTAPLIĞI, Ankara, 2020

2020

2020

10. LOJİSTİK İŞLETMELERDE DEPOLAMA FAALİYETLERİNDEKARŞILAŞILAN SORUNLAR ÜZERİNE NİTEL BİRARAŞTIRMA: SİVAS İLİ UYGULAMASI

Akçadağ M., Bozkurt T.

İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar, Doç. Dr. Yüksel Akay ve Doç. Dr. Faruk Kalay, Editör, IVPE Yayınevi, Cetinje, ss.569-580, 2020

2018

2018

11. Sağlık Kurumlarında Pazarlama

Akçadağ M.

Teoride ve Uygulamada Sağlık Ekonomisi ve Politikaları, Özge Uysal Şahin Nilay Köleoğlu, Editör, Rating Academy Yayınları, İstanbul, ss.427-446, 2018

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Eylül 2022

Eylül 2022

6. Ulaştırma ve Lojstik Ulusal Kongresi

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Akçadağ M.
Sivas, Türkiye

Ödüller

Haziran 2019

Haziran 2019

2019 DHL Teknolojistik Fikir Yarışması

Dhl