Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Matematiksel İnançlarının İncelenmesi
Eğitim Bilim ve Araştırma, vol.2, no.2, pp.185-201, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Sıfır Kavramıyla ilgili Anlayışlarına İlişkin Bilgilerinin İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, vol.9, no.3, pp.961-982, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yaşamdaki Matematiğe Yönelik 3B Sanal Öğrenme Ortamının(MATHLIFE) Uygulanması: Deneyimler ve Zorluklar
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, vol.8, no.3, pp.459-480, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULAMAYA YANSITILMASI İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol.5, pp.80-89, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Ders İmecesi Modelinin Değerlendirilmesi Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.5, no.2, pp.136-167, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgi Yapılarının İncelenmesinde Senaryo Tipi Mülakat Sorularının Kullanımı
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, pp.105-115, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişim Modelinin Okul Matematiğine Uyarlanması
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, vol.1, no.3, pp.285-308, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Bölme Kavramı ile İlgili Alan Eğitimi Bilgilerinin Yapısı
E-Journal of New World Science Academy, vol.4, no.4, pp.1243-1256, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 September 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulanmasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 September 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulamasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 September 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni AdaylarınınMesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 September 2019
Ogretmenlik Uygulamas Dersinde Ders imecesi Modelinin Kullan lmas : Matematik Ogretmeni Adaylarının Kazanımlar
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 March 2019
Matematik Ogretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerininincelenmesi: Devirli Ondalık Gosterimler Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 March 2019
Matematik Ogretmeni Adaylar n n Pedagojik Alan Bilgilerininincelenmesi: Negatif Say lar n Rasyonel Kuvvetleri Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 March 2019
Matematik Ogretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin incelenmesi: Denklem çozme Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 March 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin İncelenmesi: Denklem Çözme ve Çözüm Kümesini Koordinat Düzleminde Gösterme Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21 - 24 March 2019
Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Ders İmecesi Modelinin Kullanılması: Matematik Öğretmeni Adaylarının Kazanımları
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21 - 24 March 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Negatif Sayıların Rasyonel Kuvvetleri Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21-24 Mart 2019, 21 - 24 March 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Devirli Ondalık Gösterimler Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21 - 24 March 2019
Implementation of Lesson Study Model by Middle School Mathematics Teachers in Turkey: Challenges and Advantages
The World Association of Lesson Studies International Conference (WALS2017), Nagoya, Japan, 24 - 26 November 2017
Ortaokul Matematik Dersi Programının Uygulamaya Yansıtılması ile İlgili Öğretmen Görüşleri
5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), 27 - 29 October 2016
Lise Öğrencilerinin Matematiğin Doğası Matematiği Öğrenme ve Öğretme ile İlgili İnançları
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 May 2015
Trigonometri Öğretiminde Karşılaşılan Bazı Kavram Yanılgıları ve Bunlara Getirilen Çözüm Önerileri
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 May 2015
Lise Öğrencilerinin Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgılarının Ve Kavramsal Gelişimlerinin Kavram Haritaları Aracılığıyla İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 14 September 2014
Ders İmecesi Modelinin Hizmet içi Eğitimde Uygulanabilirliği ile İlgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 14 September 2014
Matematiği Öğretme Bilgisini Nasıl Geliştirebiliriz Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Yürütülen Ders İmecesi Modelinin Uygulanmasından Yansımalar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 20 - 22 June 2013
İlköğretim Matematik Ders Kitaplarının Öğretmenler Tarafından Kullanılma Düzeyleri Özel Durum Çalışması
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 15 - 18 October 2003
Dinamik matematik yazılımlarının araştırma türünden geometri problemlerinin çözümündeki rolü
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Fraktal geometri konuları kapsamında ilk ve ortaöğretim matematik programları ve ders kitaplarının değerlendirilmesi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Cabri3D’nin Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerileri Üzerindeki Etkisi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Dinamik geometri yazılımı Cabri3D nin öğrencilerinin uzamsal görselleştirme becerileri üzerindeki etkisi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Fraktal Geometri Konuları Kapsamında İlk ve Ortaöğretim Matematik Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişimine Yönelik Metodunun Sınıf Ortamındaki Yansımaları
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiğin doğası hakkındaki inançlarının gelişimi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Turkey, 20 - 22 October 2010
Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgi Yapılarının İncelenmesinde Senaryo Tipi Mülakat Sorularının Kullanımı
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 October 2009, pp.791-795
Katı cisimlerin yüzey alanları ve hacimlerini Cabri 3D ile keşfetme Prizma ve piramitler
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 October 2009, pp.796-800
The Development of Pre service Elementary Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge The Role of Integrated Program
4th YERME Summer School (YESS4), 18 - 24 August 2008
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Anlayışları Alan ve Çevre İlişkisi Örneği
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, Turkey, 15 - 17 November 2007
Books & Book Chapters
Geometri Soruları
in: Matematik Derslerinde Sıkça Sorulan 100 Soru, Prof. Dr. Tuba Gökçek, Editor, Pegem Akademi, pp.153-200, 2021
Nitel Araştırma Yöntemleri Beş Yaklaşıma Göre Nitel Araştırma ve Araştırma Deseni
Siyasal Kitabevi, 2016
Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri
Pegem Yayınevi, 2014