Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

1. Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. Ders İmecesi Modelinin Uygulanmasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. Ders İmecesi Modelinin Uygulamasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Ogretmenlik Uygulamas Dersinde Ders imecesi Modelinin Kullan lmas : Matematik Ogretmeni Adaylarının Kazanımlar

International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Matematik Ogretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin incelenmesi: Denklem çozme Ornegi

International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Negatif Sayıların Rasyonel Kuvvetleri Örneği

3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21-24 Mart 2019, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Beklentileri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.25823-2586, (Özet Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Sosyo-Kültürel Özelliklerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.58-59, (Özet Bildiri)

16. Implementation of Lesson Study Model by Middle School Mathematics Teachers in Turkey: Challenges and Advantages

The World Association of Lesson Studies International Conference (WALS2017), Nagoya, Japonya, 24 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

17. Matematik Öğrencilerinin Matematik Felsefelerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (TÜRKBİLMAT-3), Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul Matematik Dersi Programının Uygulamaya Yansıtılması ile İlgili Öğretmen Görüşleri

5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

19. The Application of Lesson Study Model to Inservice Training Views and Experiences of Mathematics Teachers

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

20. 3 boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Geliştirilmesi ve Kullanılabilirliğinin incelemesi Mathlife Örneği

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium ICITS, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. Lise Öğrencilerinin Matematiğin Doğası Matematiği Öğrenme ve Öğretme ile İlgili İnançları

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

22. Trigonometri Öğretiminde Karşılaşılan Bazı Kavram Yanılgıları ve Bunlara Getirilen Çözüm Önerileri

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

24. Ders İmecesi Modelinin Hizmet içi Eğitimde Uygulanabilirliği ile İlgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

29. Cabri3D’nin Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerileri Üzerindeki Etkisi

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

32. Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişimine Yönelik Metodunun Sınıf Ortamındaki Yansımaları

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

34. Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgi Yapılarının İncelenmesinde Senaryo Tipi Mülakat Sorularının Kullanımı

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.791-795, (Tam Metin Bildiri)

35. Katı cisimlerin yüzey alanları ve hacimlerini Cabri 3D ile keşfetme Prizma ve piramitler

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.796-800, (Tam Metin Bildiri)

37. Matematik Öğretmeni Eğitimcilerinin Matematik Bilginin Doğası Hakkındaki İnançları

Proceedings of International Conference on Educational Science ICES’08, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

39. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Bölme Kavramı ile İlgili Alan Eğitimi Bilgilerinin Yapısı

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

40. Olasılık Konusunda Hazırlanmış Bilgisayar Destekli Bir Materyal

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Sempozyumu, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları