Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (15)
1. Artificial intelligence teacher self-efficacy: a scale development and validation study
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.0, sa.0, 2025 (SSCI, Scopus)
7. The Effect of STEM Activities on Primary School Students' Attitudes towards STEM
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.14, sa.2, ss.19-35, 2023 (Hakemli Dergi)
8. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısızlık Nedenlerinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Amasya Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-17, 2023 (Hakemli Dergi)
10. The Relationship Between Students 21st-Century Skills and Academic Performance in Science and Mathematics
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.1, ss.273-291, 2023 (Hakemli Dergi)
13. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer İlgileri ve STEM’e Yönelik Tutumları
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.120-129, 2022 (Hakemli Dergi)
14. An investigation of classroom teachers' educational digital game Designs for mathematics teaching and their opinions on the design process
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.2790-2811, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı Düzeyleri İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1934-1959, 2022 (Hakemli Dergi)
19. Öğrencilerin Teknolojiyle Kendi Kendine Öğrenme ve Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.12-22, 2021 (Hakemli Dergi)
20. Özel Yetenekli Öğrencilerin Stem Tutumlarının ve STEM Kariyer İlgilerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Primary Education
, cilt.5, sa.1, ss.16-32, 2020 (Hakemli Dergi)
21. İlkokul 1.Sınıf Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabı’nın Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluk Düzeyi
Cumhuriyet International Journal of Education-
, cilt.3, sa.4, ss.49-60, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Türkiye’deki STEM Merkezlerinin İncelenmesi ve STEM Merkezi Model Önerisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.1033-1045, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Investigation of Pre-Service Primary School Teachers' Views On The Process Of Preparing Flipped Learning Course Plans For Teaching Fractions Using Artificial Intelligence
2. Internatioanl Congress of Integrated Social Research and Interdisciplnary Studies, Çek Cumhuriyeti, 29 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
9. Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi Araştırmalarının İçerik Analizi
15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 07 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
11. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin STEM Kariyer İlgileri Ve STEM’e Yönelik Tutumları
11. Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
14. Okul Müdürlerinin Perspektifinden Geleceğin Okulları ve Okul Yöneticileri
FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
21. Üç Boyutlu Yazıcıların Eğitimde Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri
FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. İlkokul Matematik Öğretiminde Güncel Teknolojiler
Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2024
2. İlkokul Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modeli
İlkokul Matematik Öğretiminde Güncel Teknolojiler, BİRCAN MEHMET AKİF, ÖNER İBRAHİM ENES, AKMAN EMRAH, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, ss.150-168, 2024
3. Dijital Çağda Çocuk Oyunları
Geleneksel Çocuk Oyunları, Mehmet Kanak; Nuray Kurtdede Fidan, Editör, Eğiten Kitap, ss.105-123, 2023
5. Matematik Öğretiminde Eğitsel Dijital Oyunlar
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim, BİRCAN MEHMET AKİF,AKMAN EMRAH, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.117-131, 2022
6. Eğitsel Dijital Oyunlar
Öğretim Teknolojileri, Ersoy Mustafa, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.135-153, 2022
7. Erken Çocukluk Döneminde Kodlama
Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Teknoloji ve Öğrenme, Ağmaz,Rahime,Filiz; Ergüleç,Funda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-140, 2020
Metrikler