Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

MAGICAL/ SORCEROUS OBJECTS IN ANATOLIAN TALES

5. ULUSLARARASI DEDE KORKUT TÜRK KÜLTÜRÜ, TARİHİ ve EDEBİYATI KONGRESİ, İzmir, Turkey, 02 September 2022, vol.1, pp.376-383 Creative Commons License

"ROAD" IN TURKISH PEOPLE'S BELIEFS AND PRACTICES

Uluslararası I. Yol Temalı Sosyal Bilimler Sempozyumu, Erzurum, Turkey, 9 - 11 May 2022 Creative Commons License Sustainable Development

KIZ HAMAMINDAN BEKÂRLIĞA VEDA PARTİSİNE DEĞİŞEN EVLİLİK ÂDETLERİNDE DEĞİŞMEYEN UNSURLAR

VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 12 - 13 December 2019, pp.451-457

COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERDEN UNESCO YARATICI ŞEHİRLER AĞI’NA: AFYONKARAHİSAR MUTFAĞI

1. ULUSLARARASI GASTRONOMİ VE KÜLTÜR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 20 - 22 December 2019, pp.20-21 Sustainable Development

GÜNÜMÜZ HALK HEKİMLİĞİ UYGULAMALARINDA KULLANILAN GIDALAR VE BESLENME ÖNERİLERİ

1. ULUSLARARASI GASTRONOMİ VE KÜLTÜR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 20 - 22 December 2019, pp.22-27

TÜRK DÜNYASI ATASOZLERINDE MİLLİ DUYGULAR, VATAN, YURT, BİRLİK VE BERABERLİK KAVRAMLARI

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Turkey, 6 - 08 December 2019, pp.863-869

Books & Book Chapters

AFYONKARAHİSAR MASALLARI VE GRIMM MASALLARININ “DİN” MOTİFİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI

in: DR. MEHMET ÖZÇELİK ARMAĞANI, GÖDE, Halil Altay; ATLI, Sagıp; ACAR, Hakan; TATLICAN, Nezih, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.359-374, 2022 Creative Commons License

Researching of Traditional Culture Products Used in the Decoration of Eating and Drinking Places in Sivas

in: Türk Dili ve Kültürü Araştırmaları, MUŞMAL Hüseyin,KOÇ Emre, Editor, Palet Yayınları, Konya, pp.84-103, 2022 Creative Commons License

Türk Dünyası Atasözlerinde “Söz” Üstüne Söylenmiş Atasözleri

in: Doğan Kaya Armağanı, YILMAZ Serhat Sabri, ÇELİKTEN Hakan, ÇELİKTEN Esra Kaan, KAYA Taha Tuna, Editor, Vilayet Kitabevi, Sivas, pp.1485-1498, 2021 Creative Commons License