Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2010 - 2018
2010 - 2018Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi, Türkiye
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Akademi Dışı Deneyim
2020 - 2020
2020 - 2020Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)
Dzemal Bijedic University of Mostar, Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)
2019 - 2019
2019 - 2019Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)
Kazimieras Simonavicius University, Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
İçerik Analizi
Spor Pazarlaması
Mezuniyet Projesi - II
Kitle İletişim Kuramları - I
Temel Bilgi Teknolojileri - II
Mezuniyet Projesi - I
Medya Pazarlama
Spor Pazarlaması
Mesleki Yabancı Dil - I
Mezuniyet Projesi - II
İçerik Analizi
Mezuniyet Projesi - I
Mesleki Yabancı Dil - I
Kitle İletişim Kuramları - I
Temel Bilgi Teknolojileri - II
Medya Pazarlama
Sosyal Kampanyalar
Temel Bilgi Teknolojileri - I
İnternet Haberciliği
Temel Bilgi Teknolojileri - I
Sponsorluk
Sosyal Kampanyalar
Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2021
20211. Destek Olmak veya Ol(A)mamak: Marka Aktivizmi Bağlamında Bir Değerlendirme
AYDINLIOĞLU Ö., SUSUR M.
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.847-869, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Reklam İlişkisi Bağlamında Göstergebilimsel Bir Analiz
AYDINLIOĞLU Ö., SUSUR M.
Selçuk İletişim
, cilt.14, sa.4, ss.1727-1763, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
20183. Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının Marka Farkındalığı Bağlamında Değerlendirilmesi
KARAYEL BİLBİL E., AYDINLIOĞLU Ö.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.38-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. INFLUENCER PAZARLAMANIN YENİ NESİL ARACI: SANAL INFLUENCER
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
I. Uluslararası Liderlik ve Girişimcilik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2024
2024
20242. “Kız Çocuk! Kız Ki Değiştir, Kız Ki Dünyaları Güzelleştir”: Gündemden Yararlanan/Gündem Yaratan Reklamların Gücü
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
20. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.75-89, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. KADINA YÖNELİK AYRIMCILIK TEMALI KAMU SPOTU: KÜLTÜRLERARASI BİR YAKLAŞIM
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
Uluslararası Küresel Dünyada Kadın Kongresi IV: Eşitlik için Mücadele, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.629-646, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. REKLAMLARIN GEÇMİŞİ HATIRLATMA PRATİKLERİ : 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİ KONU EDİNEN REKLAM ÖRNEKLERİ
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.74-85
2024
20245. GİZLİ İFŞA: VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ BAĞLAMINDA APPLE IPHONE REKLAMININ BETİMSEL ANALİZİ
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148, (Özet Bildiri)
2023
20237. DUYGUDAN EYLEME, NEFRETTEN BOYKOTA: MARKA NEFRETİNİN BİR SONUCU OLARAK MARKA BOYKOTU ÜZERİNE NİTEL ARAŞTIRMA
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
EGE 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.3185-3192, (Tam Metin Bildiri)
2023
20238. THE PRACTICE OF CREATING AN IDEOLOGICAL ICON: SEMIOTIC ANALYSIS OF ZARA ATELIER'S SOCIAL MEDIA CAMPAIGN POSTERS
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.72-84, (Tam Metin Bildiri)
2023
20239. SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN SOSYOLOJİK FİLM ANALİZİ: SİBEL FİLMİ ÖRNEĞİ
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.178-188, (Tam Metin Bildiri)
2023
202310. KÂĞIT KAPLANLAR: SLACKTIVISM AKIMININ INFLUENCER ÜZERİNDEN OKUNMASI
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
SELÇUK 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1575-1586, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. DAVİES'İN REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ TİPOLOJİSİ BAĞLAMINDA SİYASİ REKLAMLARDA ÇEKİCİLİK KULLANIMI
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
11. ULUSLARARASI "YENİ DÜNYADA İLETİŞİM" KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.177-189, (Tam Metin Bildiri)
2022
202212. Türk Korku Sinemasında Kadın İmgesinin Sunumu
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
3. ULUSLARARASI KÜRESEL DÜNYADA KADIN KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.130, (Özet Bildiri)
2022
202213. THE PRESENTATION OF IMAGE OF WOMAN IN TURKISH HORROR CINEMA
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF WOMEN IN A GLOBAL WORLD (WGW2022), İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.130, (Özet Bildiri)
2022
202214. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.
INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.488-496, (Tam Metin Bildiri)
2022
202215. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)
2022
202216. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.490-496, (Tam Metin Bildiri)
2022
202217. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi
AYDINLIOĞLU Ö.
3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.260-278, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. The Use of Glittering Generality in Advertising Discourses As a Persuasive Strategy
AYDINLIOĞLU Ö.
VIII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, cilt.1, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)
2017
201720. CHILD AND ANIMATED MOVIES IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY
ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.
8. ICOPEC 2017: International Conference of Political Economy, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.77, (Özet Bildiri)
2017
201721. ANİMASYON FİLMLERİN KENT MARKALAŞMASINA YÖNELİK KULLANIMI: AYAS VE KÖTÜ KEDİ ŞERAFETTİN ÖRNEĞİ
AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1063, (Özet Bildiri)
2017
201722. PROPAGANDA ARACI OLARAK ANIMASYON FILMLER:PERSEPOLIS ÖRNEGI
ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.257, (Özet Bildiri)
2017
201723. TÜRK SİNEMASI’NDA SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİNİN ETKİNLİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA:HALAM GELDİ VE 91.1 ÖRNEĞİ
AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.250, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. İKLİM İLETİŞİMİ
TAMER GENCER Z., RENÇBER H., AYDINLIOĞLU Ö., YAZICI B., ARSLAN Ş., AKSU S., et al.
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2023
2023
20232. Ethics in Communication
ARVAS N., ALICI B., BOZKURT G., BOZKURT AVCI İ., ÇETİN D., TEPE N., et al.
PEERETLANG, Berlin, 2023
2023
20233. Dijital Dünyada Haber Tüketimi
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023
2023
20234. DİJİTAL DÜNYADA HABER TÜKETİMİ
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023
2022
20225. The Rising Disorder of the Twenty-First Century: News Obesity
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022
2022
20226. THE RISING DISORDER OF THE TWENTY-FIRST CENTURY: NEWS OBESITY
ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.
THE FUTURE OF COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE, Derya ŞAHİN, Ezgi ZENGİN DEMİRBİLEK, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022
2020
20207. KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK
AYDINLIOĞLU Ö.
KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.219-237, 2020
2020
20208. THE IDEOLOGY OF CONSUMPTION AND BRAND USE IN CINEMA
AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.
IDEOLOGY IN COMMUNICATION STUDIES, ÖMER AYDINLIOĞLU, Editör, STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY (SRA), Klaipeda, ss.209-234, 2020
2019
20199. Differing Outlook of Contemporary Advertising
Aydınlıoğlu Ö. (Editör)
Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, 2019
2019
201911. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements
Aydınlıoğlu Ö. (Editör)
Differing Outlook of Contemporary Advertising, Ömer AYDINLIOĞLU,Gökhan GÜLTEKİN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.11-296, 2019
2019
201912. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements
AYDINLIOĞLU Ö., GÜLTEKİN G.
Differing Outlookof Contemporary Advertising, Ömer Aydınlıoğlu, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-113, 2019
2017
201713. ANIMATED MOVIES AND CHILD IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY
ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.
CONTEMPORARY STUDIES IN SOCIAL, ECONOMIC AND FINANCIAL ANALYSIS, Sadullah ÇELİK, Osman Küçükahmetoğlu, Julia Dobreva, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.87-113, 2017
2017
201714. DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME
ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.
MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.289-317, 2017