Doç. Dr. ÖMER AYDINLIOĞLU


İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim

Araştrma Yöntemleri A.B.D.


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

E-posta: oaydinlioglu@cumhuriyet.edu.tr
İş Telefonu: +90 210 101 0394 Dahili: 5
Web: https://avesis.cumhuriyet.edu.tr/oaydinlioglu
Ofis: Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İletişim Fakültesi
Posta Adresi: Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İletişim Fakültesi 2. Kat Oda No: 208 Merkez Kampüs/Sivas

Metrikler

Yayın

51

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2010 - 2018

2010 - 2018

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi, Türkiye

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Akademi Dışı Deneyim

2020 - 2020

2020 - 2020

Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)

Dzemal Bijedic University of Mostar, Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)

2019 - 2019

2019 - 2019

Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)

Kazimieras Simonavicius University, Erasmus+ Personel Hareketliliği Misafir Öğretim Üyeliği (Ders Verme)

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İçerik Analizi

Spor Pazarlaması

Mezuniyet Projesi - II

Kitle İletişim Kuramları - I

Temel Bilgi Teknolojileri - II

Mezuniyet Projesi - I

Medya Pazarlama

Spor Pazarlaması

Mesleki Yabancı Dil - I

Mezuniyet Projesi - II

İçerik Analizi

Mezuniyet Projesi - I

Mesleki Yabancı Dil - I

Kitle İletişim Kuramları - I

Temel Bilgi Teknolojileri - II

Medya Pazarlama

Sosyal Kampanyalar

Temel Bilgi Teknolojileri - I

İnternet Haberciliği

Temel Bilgi Teknolojileri - I

Sponsorluk

Sosyal Kampanyalar

Makaleler

Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. INFLUENCER PAZARLAMANIN YENİ NESİL ARACI: SANAL INFLUENCER

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

I. Uluslararası Liderlik ve Girişimcilik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2024

2024

2024

2. “Kız Çocuk! Kız Ki Değiştir, Kız Ki Dünyaları Güzelleştir”: Gündemden Yararlanan/Gündem Yaratan Reklamların Gücü

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

20. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.75-89, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. KADINA YÖNELİK AYRIMCILIK TEMALI KAMU SPOTU: KÜLTÜRLERARASI BİR YAKLAŞIM

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

Uluslararası Küresel Dünyada Kadın Kongresi IV: Eşitlik için Mücadele, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2024, ss.629-646, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. REKLAMLARIN GEÇMİŞİ HATIRLATMA PRATİKLERİ : 6 ŞUBAT DEPREMLERİNİ KONU EDİNEN REKLAM ÖRNEKLERİ

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.74-85

2024

2024

5. GİZLİ İFŞA: VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ BAĞLAMINDA APPLE IPHONE REKLAMININ BETİMSEL ANALİZİ

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ DİJİTAL EŞİTSİZLİK & VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

6. SEX SELLS: INVESTIGATION OF VIEWER REACTIONS TO AUTOMOBILE ADVERTISEMENTS THROUGH RECEPTION ANALYSIS

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

9. ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Aralık 2023, ss.2147-2148, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. DUYGUDAN EYLEME, NEFRETTEN BOYKOTA: MARKA NEFRETİNİN BİR SONUCU OLARAK MARKA BOYKOTU ÜZERİNE NİTEL ARAŞTIRMA

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

EGE 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.3185-3192, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

8. THE PRACTICE OF CREATING AN IDEOLOGICAL ICON: SEMIOTIC ANALYSIS OF ZARA ATELIER'S SOCIAL MEDIA CAMPAIGN POSTERS

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.72-84, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

9. SOSYAL SORUMLULUK PERSPEKTİFİNDEN SOSYOLOJİK FİLM ANALİZİ: SİBEL FİLMİ ÖRNEĞİ

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC AND ACADEMIC RESEARCH, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, ss.178-188, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

10. KÂĞIT KAPLANLAR: SLACKTIVISM AKIMININ INFLUENCER ÜZERİNDEN OKUNMASI

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

SELÇUK 9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.1575-1586, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

11. DAVİES'İN REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ TİPOLOJİSİ BAĞLAMINDA SİYASİ REKLAMLARDA ÇEKİCİLİK KULLANIMI

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

11. ULUSLARARASI "YENİ DÜNYADA İLETİŞİM" KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.177-189, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

12. Türk Korku Sinemasında Kadın İmgesinin Sunumu

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

3. ULUSLARARASI KÜRESEL DÜNYADA KADIN KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, cilt.1, ss.130, (Özet Bildiri)

2022

2022

13. THE PRESENTATION OF IMAGE OF WOMAN IN TURKISH HORROR CINEMA

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF WOMEN IN A GLOBAL WORLD (WGW2022), İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.130, (Özet Bildiri)

2022

2022

14. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

AYDINLIOĞLU Ö., ÇELİK F.

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.488-496, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

15. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, cilt.1, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

16. DİSTOPYADAN İHTİYAÇ YARATMA: REKLAMLARDA DİSTOPİK ÖĞE KULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.490-496, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

17. BİYOPOLİTİK PAZARLAMA ÜZERİNE LİTERATÜR TARAMA

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

5. MEDYA OKURYAZARLIK FORUMU DİJİTAL DÖNÜŞÜM ÇAĞINDA ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 11 Kasım 2022, ss.497-503, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

18. Televizyon Reklamlarındaki Kadın Stereotiplerine Bir Başkaldırı Olarak Feminist Reklamcılık: Bir Alımlama Analizi

AYDINLIOĞLU Ö.

3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.260-278, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

19. The Use of Glittering Generality in Advertising Discourses As a Persuasive Strategy

AYDINLIOĞLU Ö.

VIII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, cilt.1, ss.372-382, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

20. CHILD AND ANIMATED MOVIES IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.

8. ICOPEC 2017: International Conference of Political Economy, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.77, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. ANİMASYON FİLMLERİN KENT MARKALAŞMASINA YÖNELİK KULLANIMI: AYAS VE KÖTÜ KEDİ ŞERAFETTİN ÖRNEĞİ

AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS), ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1063, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. PROPAGANDA ARACI OLARAK ANIMASYON FILMLER:PERSEPOLIS ÖRNEGI

ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.257, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. TÜRK SİNEMASI’NDA SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİNİN ETKİNLİĞİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA:HALAM GELDİ VE 91.1 ÖRNEĞİ

AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.

ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017, ANTALYA-ALANYA, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, ss.250, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

3. Dijital Dünyada Haber Tüketimi

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Dijital Trendler, KİÇİR İBRAHİM, ÜNAL CELİL, Editör, Literatürk, Konya, ss.57-74, 2023

2023

2023

4. DİJİTAL DÜNYADA HABER TÜKETİMİ

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA DİJİTAL TRENDLER, İBRAHİM KİÇİR, CELİL ÜNAL, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.57-75, 2023

2022

2022

5. The Rising Disorder of the Twenty-First Century: News Obesity

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

The Future of Communication in the Digital Age, ZENGİN DEMİRBİLEK EZGİ, ŞAHİN Derya, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

2022

2022

6. THE RISING DISORDER OF THE TWENTY-FIRST CENTURY: NEWS OBESITY

ÇELİK F., AYDINLIOĞLU Ö.

THE FUTURE OF COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE, Derya ŞAHİN, Ezgi ZENGİN DEMİRBİLEK, Editör, SRA, Klaipeda, ss.121-135, 2022

2020

2020

7. KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK

AYDINLIOĞLU Ö.

KURUMSAL İLETİŞİMİN EL KİTABI, ZEKİYE TAMER GENCER, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.219-237, 2020

2020

2020

8. THE IDEOLOGY OF CONSUMPTION AND BRAND USE IN CINEMA

AYDINLIOĞLU Ö., ALICI B.

IDEOLOGY IN COMMUNICATION STUDIES, ÖMER AYDINLIOĞLU, Editör, STRATEGIC RESEARCHES ACADEMY (SRA), Klaipeda, ss.209-234, 2020

2019

2019

11. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

Aydınlıoğlu Ö. (Editör)

Differing Outlook of Contemporary Advertising, Ömer AYDINLIOĞLU,Gökhan GÜLTEKİN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.11-296, 2019

2019

2019

12. The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements

AYDINLIOĞLU Ö., GÜLTEKİN G.

Differing Outlookof Contemporary Advertising, Ömer Aydınlıoğlu, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.89-113, 2019

2017

2017

13. ANIMATED MOVIES AND CHILD IN THE CONTEXT OF CONSUMERIST SOCIETY

ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.

CONTEMPORARY STUDIES IN SOCIAL, ECONOMIC AND FINANCIAL ANALYSIS, Sadullah ÇELİK, Osman Küçükahmetoğlu, Julia Dobreva, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.87-113, 2017

2017

2017

14. DİJİTAL DÖNEM TÜRK KORKU SİNEMASI’NDA MARKA YERLESTİRME

ALICI B., AYDINLIOĞLU Ö.

MEDYA ÇAĞINDA İLETİŞİM ”SOKAKTAN EKRANA, SANALDAN GERÇEĞE”,, ALİ MURAT KIRIK, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.289-317, 2017


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1