Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
7. Are seminar periods supportive of the professional development of social studies teachers
Journal of Education and Learning
, cilt.5, sa.1, ss.218-230, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Developing Valid and Reliable Map Literacy Scale
Review of International Geographical Education Online
, cilt.4, sa.2, ss.120-137, 2014 (Scopus, TRDizin)
9. Yönetici görüşlerine göre meb 2013 yılı yönetici atama ve yer değiştirme yönetmeliği
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.224-245, 2014 (Hakemli Dergi)
10. 4 4 4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Ilköğretim onlıne
, cilt.13, sa.2, ss.503-517, 2014 (TRDizin)
11. Coğrafya Dersi Tutum Ölçeği Geliştirilmesi Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.98, ss.1765-1777, 2013 (TRDizin)
12. Ücretli Öğretmenlik Uygulamasının Değerlendirilmesi Nitel Bir Araştırma
Turkısh Study
, cilt.8, sa.12, ss.371-390, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
1
1. Sosyal bilgiler öğretmenlerinin seminer dönemleri hakkında görüşlerinin değerlendirilmesİ
International Symposium on Social Studies Education III. Gazi Üniversitesi, 28 - 30 Nisan 2014, ss.232-233, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. Nitel Araştırma Yöntemleri Beş Yaklaşıma Göre Nitel Araştırma ve Araştırma Deseni
Siyasal Kitabevi, 2016
2. Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri
Pegem Yayınevi, 2014