Desteklenen Projeler
-
2018 - Devam Ediyor Dijital Öyküleme Yöntemiyle Hazırlanan Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
-
2019 - 2019 Üçü bir yerde: Sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi III
-
2018 - 2019 Üçü bir yerde: sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi II.
-
2017 - 2019 Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarıyla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
-
2018 - 2018 4004 Doğa Bilim Okulları, Üçü bir yerde: Sağlık, Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II
-
2017 - 2018 Üçü bir yerde: sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi
-
2016 - 2018 Fen Egitiminde Kullanılan Farklı Degerlendirme Türlerinin Ögrencilerin Üst Bilissel Becerilerine Etkisi
-
2017 - 2017 Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi
-
2015 - 2016 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Değerlendirmeye Yönelik İnançları ve Değerlendirme Uygulamalarını Etkileyen Faktörler
-
2012 - 2014 Performansa Dayalı Teknilerle Yürütülen Biçimlendirmeye Yönelik Değerlendirme Sürecinin Öğretmen ve Öğrenci Üzerindeki Etkisi
-
2012 - 2013 İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bazı Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi Türkiye Perspektifi
-
2011 - 2013 Senaryoya Dayalı Deneylerin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Becerilerine Etkisi
-
2010 - 2012 İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Bilgi ve Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
-
2008 - 2009 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık ve Öz Yeterlik Düzeylerinin Geliştirilmesi