SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen bilimleri öğretmenlerinin önerilen ölçme ve değerlendirme uygulamalarini gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.30-38, 2022 (Hakemli Dergi)
High Stakes Tests through the Eyes of Science Teachers: Positive and Negative Impacts
Anadolu Journal Of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.1, ss.390-414, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Biçimlendirici Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Metaforik Bir İnceleme
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.595-615, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.9, sa.2, ss.536-556, 2020 (Hakemli Dergi)
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Özelliklerine ve Çevre Bilinçlerine Etkisi
İnsan ve ToplumBilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.5, ss.284-303, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Yönelik İnançları
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.46-63, 2017 (Hakemli Dergi)
Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1965-1982, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının meslek tercih nedenleri ve geleceklerine yönelik beklentileri Karşılaştırmalı bir analiz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.351-376, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.577-592, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının profillerinin değişimi 2008 2012 yılları arasında Cumhuriyet Üniversitesi örneği
Cumhuriyet International Journal of Education.
, cilt.2, sa.4, ss.14-26, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adayları için Öğretmenlik Tercih Nedenlerini Derecelendirme ve Geleceğe Yönelik Beklentiler Ölçekleri Geliştirme Çalışması
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.2, sa.1, ss.47-64, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Profillerinin Değişimi 2008 2012 Yılları Arasında Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.4, ss.14-26, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.520-534, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effects of Open Ended Science Experiments Based On Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers
Procedia -Social and Behavioral Sciences
, cilt.93, sa.2013, ss.1162-1168, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.292-311, 2012 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU
E-İnternational Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Davranışlarının Kamu Meslek Etiği İlkelerine Uygunluğu ve Nedenleri
E- International Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Bölümü Mezunlarının KPSS Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Sakarya Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.225-234, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Anlayışlarındaki Değişimin İncelenmesi
3rd Internatıonal Symposıum Of Educatıon And Values (ISOEVA), 10-13 Ekim 2019, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019
The effect of formative assessment practices in science education on learners’ attitudes on metacognitive-oriented classroom learning environments
3th International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, 6 - 09 Temmuz 2017
Farklı sosyo–ekonomik düzeydeki öğrencilerin bilimsel bilginin doğasına yönelik anlayışlarının incelenmesi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye yönelik inançlarının bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeye Yönelik Algıları
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016
İlköğretim matematik ile fen ve teknoloji öğretmenlerinin kıdemlerine göre insani değerlerinin belirlenmesi Türkiye perspektifi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Fen ve Teknoloj Dersi Öğretmenlerinin Katıldıkları Hizmet içi Eğitimin Sınıf İçi Uygulamalarına Yansıması
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014
İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Cinsiyetlerine göre İnsani Değerlerinin Belirlenmesi Türkiye Perspektifi
I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.104
The Effects of Open Ended Science Experiments Based On Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership., 25 - 28 Ekim 2012
İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Kıdemlerine Göre İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeyleri
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi
12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kıdemlerine Göre Öz Yeterliklerinin Belirlenmesi
12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142
The Effect of In Service Training on Classroom Implementations of Science Teachers Reflections from Students Perspective
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011
Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları
X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
DOĞA EĞİTİMİ YOLUYLA ÇEVRE EĞİTİMİ
Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi, Taner Buldur, Aycan, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, ss.195-218, 2020
Fen Öğretiminde Kavram Öğretimi
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H. Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.246-273, 2017