Eğitim Bilgileri
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü Anabilim Dalı, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Performansa dayalı tekniklerle yürütülen biçimlendirmeye yönelik değerlendirme sürecinin öğretmen ve öğrenci üzerindeki etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr)
2009
2009Yüksek Lisans
Fen bilgisi öğretmen adaylarının alternatif ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik okuryazarlık ve öz yeterlik düzeylerinin geliştirilmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Eğitim
Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Doç. Dr.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2007 - 2014
2007 - 2014Araştırma Görevlisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, REKTÖRLÜK
2019 - 2024
2019 - 2024Enstitü Müdür Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2018 - 2024
2018 - 2024Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2019 - 2023
2019 - 2023Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2017 - 2019
2017 - 2019Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, REKTÖRLÜK
2014 - 2016
2014 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme
Fen Eğitimi Araştırmalarında Akademik Yazma ve Bilimsel İletişim
Fen Eğitimi Araştırmalarında Akademik Yazma ve Bilimsel İletişim
Seminer Dersi
FEN EĞİTİMİNDE PERFORMANSA DAYALI DEĞERLENDİRME
FEN EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Uzmanlık Alan Dersi
Fen Eğitiminde Performansa Dayalı Değerlendirme
FEN EĞİTİMİNDE PERFORMANSA DAYALI DEĞERLENDİRME
Fen Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri
Lisans
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Okul Deneyimi
Özel Öğretim Yöntemleri - I
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması
Fen ve Teknolojide Alternatif Değerl. Yaklaşımları
Özel Öğretim Yöntemleri
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
OKUL DENEYİMİ
Fen ve Teknolojide Alternatif Değerl. Yaklaşımları
Topluma Hizmet Uygulaması
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Özel Öğretim Yöntemleri - I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
OKUL DENEYİMİ
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Okul Deneyimi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Özel Öğretim Yöntemleri - II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretmenlik Uygulaması - II
Fen Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması - II
Fen Eğitimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması - I
Öğretmenlik Uygulaması - I
Öğretmenlik Uygulaması
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. I
Okul Deneyimi
Fen ve Teknoloji Lab. Uyg. I
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları ile değerlendirme uygulamalarına yönelik algıları arasındaki ilişkilerin kanonik korelasyon analizi ile incelenmesi
Buldur S. (Danışman)
G.HASBEK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Fen eğitiminde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişsel bilgi ve becerilerine etkisi
BULDUR S. (Danışman)
H.GEDİKLİ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ile ÖĞRENCİLERİN SINIF-İÇİ DEĞERLENDİRME ORTAMINA İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
BULDUR S. (Danışman)
A.BAYGÜL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
DİJİTAL ÖYKÜLEME YÖNTEMİYLE HAZIRLANAN ETKİLEŞİMLİ KISA TARİHSEL HİKÂYELERİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARINA ETKİSİ
BULDUR S. (Danışman)
F.ÖMRAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Fen bilimleri öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme uygulamaları ve uygulamalarını etkileyen faktörler
BULDUR S. (Danışman)
M.ACAR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarıyla zenginleştirilmiş etkileşimli kısa tarihsel hikayelerin öğrencilerin bilimin doğası anlayışlarına etkisi
BULDUR S. (Danışman)
Ü.BAKAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Kullanılan Farklı Değerlendirme Türlerinin Öğrencilerin Üst Bilişsel Becerilerine Etkisi
BULDUR S. (Danışman)
H.GEDİKLİ(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmede Etik İlkelere Yönelik Algıları: Bir Lojistik Regresyon Analizi Çalışması
Yıldız B. E., BULDUR S.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.54, sa.2, ss.739-768, 2025 (ESCI, TRDizin)
2023
20232. Fen Sınıflarında Ölçme Değerlendirme Uygulamalarına ve Üst Bilişe Yönelik Algıların İncelenmesi: Bir Kanonik Korelasyon Analizi İncelemesi
BULDUR S., BAYGÜL A.
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.40, sa.2, ss.173-194, 2023 (TRDizin)
2022
20223. The Effects of Formative Assessment Practices in Science Education on Students Metacognitive Knowledge and Regulation Skills
GEDİKLİ H., BULDUR S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.4, ss.1393-1415, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20224. Fen bilimleri öğretmenlerinin önerilen ölçme ve değerlendirme uygulamalarini gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri
BAYGÜL A., BULDUR S.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.30-38, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarıyla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimsel Bilginin Doğasına Yönelik Anlayışlarına Etkisi
BAKAN Ü., BULDUR S.
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.10, sa.4, ss.1421-1448, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Ortaokul Öğretmenlerinin Önerilen Sınıf-içi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarını Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
BAYGÜL A., BULDUR S.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.1, ss.115-151, 2021 (TRDizin)
2021
20217. High Stakes Tests through the Eyes of Science Teachers: Positive and Negative Impacts
ACAR M., BULDUR S.
Anadolu Journal Of Educational Sciences International
, cilt.11, sa.1, ss.390-414, 2021 (TRDizin)
2020
20208. The impact of an outdoor education project on middle school students' perceptions and awareness of the renewable energy
BULDUR S., BURSAL M., YALÇIN ERİK N., YÜCEL E.
RENEWABLE & SUSTAINABLE ENERGY REVIEWS
, cilt.134, 2020 (SCI-Expanded, Scopus)
2020
20209. Öğretmen Adaylarının Biçimlendirici Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Metaforik Bir İnceleme
BULDUR S., HASBEK G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.595-615, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Fen bilimleri dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin üst bilişe yönelimli sınıf çevresine yönelik algılarına etkisi
GEDİKLİ H., BULDUR S.
Cumhuriyet International Journal of Education , cilt.9, sa.2, ss.536-556, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201911. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
BULDUR S., ACAR M.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.319-330, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Özelliklerine ve Çevre Bilinçlerine Etkisi
BULDUR S., BURSAL M., YÜCEL E., YALÇIN ERİK N.
İnsan ve ToplumBilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.5, ss.284-303, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201713. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeye Yönelik İnançları
BULDUR S., ACAR M., TOPRAK F. Ö.
Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.46-63, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. The Effect of Formative Assessment Process via Performance-Based Techniques on Students' Goal Orientations
Buldur S., Dogan A.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.143-167, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201715. A longitudinal investigation of the preservice science teachers' beliefs about science teaching during a science teacher training programme
BULDUR S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, cilt.39, sa.1, ss.1-19, 2017 (SSCI, Scopus)
2016
201616. Bridging the Gap between Teachers and Curriculum Reform Teachers Opinions on the Effects of In Service Training Course
YILDIZ FEYZİOĞLU E., TATAR N., BULDUR S., AYDOĞDU B.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.4, ss.1965-1982, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. İlköğretim öğretmen adaylarının meslek tercih nedenleri ve geleceklerine yönelik beklentileri Karşılaştırmalı bir analiz
BURSAL M., BULDUR S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.2, ss.351-376, 2016 (TRDizin)
2015
201518. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Meslek Tercih Nedenlerinin Etki Düzeyleri ve Mesleki Geleceklerine Yönelik Beklentileri
BULDUR S., BURSAL M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.1, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Science and Mathematics Course Success of Elementary Students in Low Socio-Economic Status among 4th-8th Grades: Gender Perspective
BURSAL M., BULDUR S., DEDE Y.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.179, ss.133-145, 2015 (SSCI)
2014
201420. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., AYDOĞDU B.
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.2, ss.577-592, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201421. Adaptation of the Students' Perceptions of the Science and Technology Course Classroom Assessment Environment Scale into Turkish
BULDUR S., Dogan A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.176, ss.199-211, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201422. The Investigation of the Relationship between the Students' Perceptions about the Classroom Assessment Environment and Their Achievement-Goal Orientations: Gender Perspective
Buldur S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.176, ss.213-225, 2014 (SSCI)
2013
201323. Fen bilgisi öğretmen adaylarının profillerinin değişimi 2008 2012 yılları arasında Cumhuriyet Üniversitesi örneği
BURSAL M., BULDUR S.
Cumhuriyet International Journal of Education. , cilt.2, sa.4, ss.14-26, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201324. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları için Öğretmenlik Tercih Nedenlerini Derecelendirme ve Geleceğe Yönelik Beklentiler Ölçekleri Geliştirme Çalışması
BURSAL M., BULDUR S.
Turkish Journal of Teacher Education , cilt.2, sa.1, ss.47-64, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201325. The philosophy of Turkish national and higher education
TOPRAKCI E., BULDUR S., BOZPOLAT E., GÖKKUŞ İ., OFLAZ G., TÜRE E.
Policy Futures in Education
, cilt.11, sa.1, ss.89-99, 2013 (Scopus)
2013
201326. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Profillerinin Değişimi 2008 2012 Yılları Arasında Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
BURSAL M., BULDUR S.
Cumhuriyet International Journal of Education , cilt.2, sa.4, ss.14-26, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
AYDOĞDU B., BULDUR S.
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.520-534, 2013 (TRDizin)
2013
201328. The Effects of Open Ended Science Experiments Based On Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers
AYDOĞDU B., BULDUR S., KARTAL S.
Procedia -Social and Behavioral Sciences , cilt.93, sa.2013, ss.1162-1168, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201329. IMPROVING PRESERVICE SCIENCE TEACHERS' SELF-EFFICACY ABOUT THE USE OF ALTERNATIVE ASSESSMENT: IMPLICATION FOR THEORY AND PRACTICE
TATAR N., BULDUR S.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.452-464, 2013 (SSCI)
2012
201230. Pre-Service Science Teachers' Mental Models about Science Teaching
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., Buldur S., AKPINAR E.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.4, ss.2934-2940, 2012 (SSCI)
2012
201231. İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi
AYDOĞDU B., TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S.
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.292-311, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201132. Development of self-efficacy towards using alternative assessment scale
BULDUR S., TATAR N.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.12, sa.3, ss.485-495, 2011 (SSCI)
2010
201033. ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU
TOPRAKCI E., BOZPOLAT E., BULDUR S.
E-İnternational Journal of Educational Research , cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201034. Öğretmen Davranışlarının Kamu Meslek Etiği İlkelerine Uygunluğu ve Nedenleri
TOPRAKCI E., BOZPOLAT E., BULDUR S.
E- International Journal of Educational Research , cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200935. İlköğretim Bölümü Mezunlarının KPSS Başarılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
BULDUR S.
Sakarya Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.225-234, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200936. Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions
BULDUR S., TATAR N.
Contemporary science education research: learning and assessment , ss.395-405, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesi Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Anlayışlarındaki Değişimin İncelenmesi
BULDUR S., BURSAL M., YALÇIN ERİK N., YÜCEL E.
3rd Internatıonal Symposıum Of Educatıon And Values (ISOEVA), 10-13 Ekim 2019, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2017
20172. The effect of formative assessment practices in science education on learners’ attitudes on metacognitive-oriented classroom learning environments
BULDUR S., GEDİKLİ H.
3th International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. Elementary students’ perceptions about the classroom assessment environment.
BULDUR S., BAYGÜL A.
3th International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Farklı sosyo–ekonomik düzeydeki öğrencilerin bilimsel bilginin doğasına yönelik anlayışlarının incelenmesi
BULDUR S., TOPRAK F. Ö., BAKAN Ü.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye yönelik inançlarının bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi
BULDUR S., ACAR M., TOPRAK F. Ö.
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
2017
20176. Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Değişimler
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., AYDOĞDU B.
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim Ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Hizmet İçi Eğitime Katılan Fen Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Görüşlerindeki Değişimler.
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., AYDOĞDU B.
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)., 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
20168. Sayısal ve Sözel Alanlardaki Ortaokul Öğretmen Adaylarının Karşılaştırmalı Profilleri ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşleri
BULDUR S., BURSAL M.
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Merkezi Sınavlara İlişkin Görüşleri
BULDUR S., ACAR M.
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. Adaptation of the Teacher Belief on Assessment in Science Scale into Turkish
BULDUR S., ACAR M.
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeye Yönelik Algıları
BULDUR S.
8th World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201512. Sınıf öğretmenleri ve öğretmen adaylarinin fen laboratuvarinin amaçlarina yönelik tutumlari
BULDUR S., ACAR M.
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201413. Fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının mesleki geleceklerine yönelik beklentileri ve meslek tercih nedenlerinin etki düzeyleri
BULDUR S., BURSAL M.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201414. İlköğretim matematik ile fen ve teknoloji öğretmenlerinin kıdemlerine göre insani değerlerinin belirlenmesi Türkiye perspektifi
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201415. Fen ve Teknoloj Dersi Öğretmenlerinin Katıldıkları Hizmet içi Eğitimin Sınıf İçi Uygulamalarına Yansıması
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., BULDUR S.
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201416. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Cinsiyetlerine göre İnsani Değerlerinin Belirlenmesi Türkiye Perspektifi
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
I. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.104, (Özet Bildiri)
2012
201217. The Effects of Open Ended Science Experiments Based On Scenarios on the Science Process Skills of the Pre Service Teachers
AYDOĞDU B., BULDUR S., KARTAL S.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership., 25 - 28 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2013
201318. Öğrencilerin farklı alternatif değerlendirme tekniklerine ilişkin başarı düzeyleri ve görüşleri
BULDUR S., ÇETİN A.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
201319. İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201320. Kıdemlerine Göre İlköğretim Matematik İle Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeyleri
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201321. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi Cinsiyet Perspektifi
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201322. İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kıdemlerine Göre Öz Yeterliklerinin Belirlenmesi
DEDE Y., AYDOĞDU B., BULDUR S.
12. Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. An Investigation of the Relationship between Primary School Student s Perceptions of Classroom Assessment Environment and Achievement Goal Orientations
BULDUR S., ÇETİN A.
5th World Conference on Educational Sciences, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
201224. The effect of open-ended science experiments based on scenarios on the science process skills of the pre-service teachers
AYDOĞDU B., BULDUR S., KARTAL S.
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.1162-1168, (Tam Metin Bildiri)
2012
201225. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Meslek Seçim Nedenleri
BURSAL M., BULDUR S.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201126. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., EYCEYURT TÜRK G., BULDUR S.
World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.142, (Özet Bildiri)
2011
201127. The Effect of In Service Training on Classroom Implementations of Science Teachers Reflections from Students Perspective
TATAR N., AYDOĞDU B., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., YASAK E.
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201128. Science Teachers Perspectives on In service Training A National Study from Turkey
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., AYDOĞDU B., EYCEYURT TÜRK G., BULDUR S.
World Conference On New Trends In Science Education, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201129. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
AYDOĞDU B., BULDUR S.
X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2011
201130. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları
BULDUR S.
X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201031. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Etkili Kullanımına Yönelik Görüşleri
BULDUR S., TATAR N.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201032. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları
TATAR N., YILDIZ FEYZİOĞLU E., BULDUR S., AKPINAR E.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2010
201033. Araştırmaya Dayalı Fen Laboratuarlarının Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlikleri Üzerine Etkisi
TATAR N., BULDUR S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2009
200934. Öğretmen adaylarının Alternatif değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilgi düzeylerinin geliştirilmesi
BULDUR S., TATAR N.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200935. Science Teachers Level of Using Alternative Assessment and Their Perceptions
BULDUR S., TATAR N.
European Science Education Research Association( ESERA) 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200936. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Fen Kaygılarında Cinsiyet ve Lise Mezuniyet Alanının Etkisi
BURSAL M., BULDUR S.
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
2008
200837. İlköğretim Fen ve Teknoloji Kitaplarında Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarının Kullanılma Sıklığı
TATAR N., BULDUR S., TÜRE E.
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi., Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200838. Fen ve Teknoloji Laboratuarında 5 E Öğrenme Modelinin ve Doğrulama Deney Tekniğinin Uygulanması
TATAR N., BULDUR S.
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200739. Fen Öğretiminde Alternatif Değerlendirme Tekniklerinin Kullanılması Durumunda Öğrencilerin Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
KARTAL S., BULDUR S.
XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. DOĞA EĞİTİMİ YOLUYLA ÇEVRE EĞİTİMİ
BULDUR S.
Etkinlik Temelli ÇEVRE EĞİTİMİ, Çifçi, Taner Buldur, Aycan, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, ss.195-218, 2020
2017
20172. Fen Öğretiminde Kavram Öğretimi
BULDUR S.
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H. Gamze HASTÜRK, Editör, Pegem A Yayıncılık, ss.246-273, 2017
Desteklenen Projeler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDijital Öyküleme Yöntemiyle Hazırlanan Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
TÜBİTAK Projesi
BULDUR S. (Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Üçü bir yerde: Sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi III
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Buldur A., Buldur S. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Üçü bir yerde: sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi II.
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Zengin H., Buldur S. (Yürütücü)
2017 - 2019
2017 - 2019Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarıyla Zenginleştirilmiş Etkileşimli Kısa Tarihsel Hikâyelerin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Buldur S. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 20184004 Doğa Bilim Okulları, Üçü bir yerde: Sağlık, Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi II
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Kavak K. Ş., Buldur S. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür Ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi Ii (Proje numarası: 118B516)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Buldur S. (Yürütücü), Bursal M., İşcen Karasu F.
2017 - 2018
2017 - 2018Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür Ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi (Proje numarası: 117B057)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Buldur S. (Yürütücü), İşcen Karasu F.
2017 - 2018
2017 - 2018Üçü bir yerde: sağlık kültür ve ekoloji temelli doğa eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Zengin H., Buldur S. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018Fen Egitiminde Kullanılan Farklı Degerlendirme Türlerinin Ögrencilerin Üst Bilissel Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Buldur S. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Üçü Bir Yerde: Sağlık, Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Buldur S. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Değerlendirmeye Yönelik İnançları ve Değerlendirme Uygulamalarını Etkileyen Faktörler
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BULDUR S. (Yürütücü)
2012 - 2014
2012 - 2014Performansa Dayalı Teknilerle Yürütülen Biçimlendirmeye Yönelik Değerlendirme Sürecinin Öğretmen ve Öğrenci Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Buldur S., Çetin A.(Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013İlköğretim Matematik ile Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Bazı Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi Türkiye Perspektifi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Buldur S., Dede Y.(Yürütücü)
2011 - 2013
2011 - 2013Senaryoya Dayalı Deneylerin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Bilişsel ve Duyuşsal Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BULDUR S.
2010 - 2012
2010 - 2012İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Bilgi ve Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BULDUR S., GÜNGÖR SEYHAN H.
2008 - 2009
2008 - 2009Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Okuryazarlık ve Öz Yeterlik Düzeylerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
Buldur S., Tatar N.(Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam Ediyor