Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (20)
11. ÇALIŞAN KADINLARIN EĞİTİM DÜZEYLERİ VE İLLERİN YAŞAMENDEKSLERİ İLİŞKİSİ
Economics Business and Organization Research
, cilt.1, sa.1, ss.6-19, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.7, sa.3, ss.1-13, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Amaca Yönelik Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Tüketici İlgilenimi: Tüketici-Marka-Amaç Uyumu Üzerine Bir Araştırma
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.3, ss.216-227, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Gençlerin Fast Food Tüketimlerinin Sembolik Tüketim Kapsamında Değerlendirilmesi: Sivas İlinde Bir Araştırma
Akademik Bakış
, sa.67, ss.1-9, 2018 (Hakemli Dergi)
19. ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİNTÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.56, ss.864-868, 2018 (Hakemli Dergi)
20. İyi Bir Yönetim Mi? İyi Bir Yönetici Mi? İşte Bütün Mesele Bu: Deneyimsel Bir Çalışma
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics
, cilt.4, sa.12, ss.711-720, 2017 (Hakemli Dergi)
21. İşletmelerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Karşı Tüketicilerin Tutumu: Cumhuriyet Üniversitesi’nde Bir Araştırma
Eurasian Journal of Researches in Social and Economics
, cilt.4, sa.11, ss.234-242, 2017 (Hakemli Dergi)
22. TÜKETİM İLETİŞİMİNİN ÇOCUKLARINYİYECEK TERCİHLERİNDEKİ ROLÜ:EBEVEYNLERİN BAKIŞ AÇILARIÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.417-442, 2017 (Hakemli Dergi)
24. WEB SİTESİ NİTELİKLERİNİN TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞİLGİLENİM DÜZEYİNE ETKİLERİ BİR ARAŞTIRMA
Kesit Akademi
, sa.6, ss.242-256, 2016 (Hakemli Dergi)
25. İNTERNET KULLANICILARININ ONLİNE ALIŞVERİŞ İLGİLENİMDÜZEYLERİ SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
Akademik Bakış
, sa.58, ss.392-403, 2016 (Hakemli Dergi)
26. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL AĞLARI KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ VİRALPAZARLAMA KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ NDE BİRARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.44, ss.1241-1249, 2016 (Hakemli Dergi)
28. YÖNETİCİLERİN KİŞİSEL İMAJ VE KURUMSAL İMAJ ALGILAMALARI BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.41, ss.1286-1295, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Yöneticilerin Kişisel İmaj ve Kurumsal İmaj Algılamaları Bir Araştırma
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.41, ss.1286-1295, 2015 (Hakemli Dergi)
30. YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSELFARKLILIKLARIN ROLÜ
ORGANİZASYON VE YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.122-136, 2014 (Hakemli Dergi)
31. Yöneticilik ve Liderlik Ayrımında Kişisel Farklılıkların Rolü
Organizasyon ve Yönetim Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.122-136, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Yeni İletişim Teknolojilerinden İnternetin Halkla İlişkiler Alanında Kullanımı Bir Uygulama
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.502-511, 2013 (Hakemli Dergi)
33. YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN HALKLAİLİŞKİLER ALANINDA KULLANIMI BİR UYGULAMA
SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.502-511, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
36
9. FİRMALARİN GİRİŞİMCİ PAZARLAMA BOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ
4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
17. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Algıları: Şüphecilik ve Marka Bağlılığı Üzerine Bir Profil Araştırması
4. International Congress on Politic, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, ss.180-181, (Özet Bildiri)
20. Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Şüphecilik Eğilimleri
3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-535, (Özet Bildiri)
35. Suşehri Meslek Yüksekokulu’nun İlçeye Sağladığı Ekonomik Katkılar Bir Araştırma
2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
2. COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI
GÜNCEL GELİŞMELER IŞIĞINDA İŞLETME ALANINDA YENİ KAVRAMLAR, Uğur Uğur, Derya Fatma Biçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.114-125, 2023
7. Tüketici Şüpheciliği Perspektifinden KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARI
Eğitim Yayınevi, Konya, 2019
9. DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMAYA YÖN VEREN YENİ AKIMLAR
İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN YANSIMALARI, Erhan AYDIN, Uğur UĞUR, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-165, 2019
10. Marka: Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, Bağlılığı
Eğitim Yayınevi, Konya, 2018