Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YEŞİL ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUM VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNDE MARKA İMAJI VE ALGILANAN DEĞERİN ROLÜ

II-International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Batumi, Gürcistan, 26 Temmuz 2022, cilt.1, ss.592-605

THE RELATIONSHIP BETWEEN THE ANXIETY LEVELS AND BUSINESS PERFORMANCES OF PUBLIC MANAGERS IN THE “NEW NORMAL” PROCESS

V. INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 Eylül 2021, ss.328-336

Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey

4th Economics, Business And Organizatıon Research Conference, Polonya, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.133-147

Using the Analytic Hierarchy Process Method in Thermal Destination Preference: The Case of Turkey

4th ECONOMICS, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, Polonya, 21 Mayıs 2021, ss.133-147

FİRMALARİN GİRİŞİMCİ PAZARLAMA BOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: KAYSERİ ÖRNEĞİ

4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi

18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.2683-2690 identifier

Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı

2. Uluslararası EMI Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018

Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Algıları: Şüphecilik ve Marka Bağlılığı Üzerine Bir Profil Araştırması

4. International Congress on Politic, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, ss.180-181 Sürdürülebilir Kalkınma

Kurumsal Vatandaşlık ile Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018

Kişilik Özelliklerinin Marka Değiştirme Davranışı Üzerine Etkisi: Bir Araştırma

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018

Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Şüphecilik Eğilimleri

3. Lisansüstü İşletme Öğrencileri Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.528-535

İyi Bir Yönetim Mi? İyi Bir Yönetici Mi? İşte Bütün Mesele Bu: Deneyimsel Bir Çalışma

ASEAD 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017

Tüketicilerin Özsaygı Algılamaları ve Otomobil Tercihleri Arasındaki İlişki: Bir Araştırma

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017

ÇALIŞAN KADINLARIN EĞİTİM DÜZEYLERİ VE İLLERİN YAŞAM ENDEKSLERİ İLİŞKİSİ

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

LİDERLİK TARZLARI İLE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.2475-2482 Sürdürülebilir Kalkınma

GENÇLERİN FAST FOOD TÜKETİMLERİNİN SEMBOLİK TÜKETİM KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ BİR ARAŞTIRMA

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1136-1142

Yöneticilik ve Liderlik Ayrımında Kişisel Farklılıkların Rolü

Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2013

YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSELFARKLILIKLARIN ROLÜ

YÖNETİM VE EKONOMİ BİLİMLERİ KONFERANSI, Türkiye, 05 Ekim 2013

Yeni İletişim Teknolojilerinden İnternetin Halkla İlişkiler Alanında Kullanımı Bir Uygulama

3.Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2013, cilt.5

SUSEHRİ MESLEK YÜKSEKOKULU NUN İLÇEYE SAĞLADIĞI EKONOMİKKATKILAR BİR ARASTIRMA

2. ULUSLARARASI 6. ULUSAL MESLEK YÜKSEKOKULLARI SEMPOZYUMU, 25 - 27 Mayıs 2011

Suşehri Meslek Yüksekokulu’nun İlçeye Sağladığı Ekonomik Katkılar Bir Araştırma

2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1-10

Kitap & Kitap Bölümleri

COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI

GÜNCEL GELİŞMELER IŞIĞINDA İŞLETME ALANINDA YENİ KAVRAMLAR, Uğur Uğur, Derya Fatma Biçer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.114-125, 2023

DİJİTAL ÇAĞDA ETİK PAZARLAMA

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IX, Kaya Ağın, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.59-73, 2022

DİJİTAL PAZARLAMANIN VAZGEÇİLMEZİ: İÇERİK PAZARLAMASI

SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Davut Karaman, Editör, Eğitim Yaynıevi, Konya, ss.29-44, 2022

“YENİ NORMAL” SÜREÇTE KAMU YÖNETİCİLERİNİN KAYGI DÜZEYLERİ VE İŞ PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

SOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Bülent Darıcı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.251-262, 2022

ÖDÜL MÜ, CEZA MI?TÜKETİCİLERİN ETİK ALGILARININ VE TEPKİLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

ÇALIŞMA HAYATININ BİLİMSEL PENCERESİ, K. HAKAN DERİN, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.149-174, 2020

Doğrudan Pazarlama Reklamlarına Yönelik Tüketici Şüpheciliğinin İkna Bilgisi Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Zafer Gölen, Sevilay Özer, Editör, İVPE, ss.355-368, 2019

DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMAYA YÖN VEREN YENİ AKIMLAR

İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN YANSIMALARI, Erhan AYDIN, Uğur UĞUR, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.151-165, 2019

Tüketici Şüpheciliğinin Giderilmesinde Retorik Unsurların Kullanımı

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar, Bayram POLAT, Mehmet GÜLER, K. Hakan DERİN, Editör, İKSAD, Gaziantep, ss.31-49, 2018

Metrikler

Yayın

75

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları