Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Montessori Eğitim Programına Devam Eden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerindeki Değişimin İncelenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1172-1186, 2019 (Hakemli Dergi)
An examination of therelationship between preschool children’s and their teachers’ attitudes and awareness towards the environment
Journal of Educationand Learning
, cilt.7, sa.2, ss.221-229, 2018 (Hakemli Dergi)
Analysis of the life satisfaction of preschool prospective teachers according to some variables
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.2014, ss.4175-4181, 2014 (Hakemli Dergi)
An investigation of pre-service preschool teachers resilience skills.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.2014, ss.4040-4046, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmenlerinin karakter eğitimi yetkinlik inançlarının öğretmenlerin çocuk sevme düzeyleri ve bazı değişkenler ile ilişkisinin incelenmesi.
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.27, ss.323-344, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi ve sınıf örğetmen adaylarının ses bilgisel farkındalık kavramına ilişkin görüşleri
8th World Conference on Educational Sciences., 04 Şubat 2016
Okul öncesi öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
incelenmesiEuropean Conference of SocialScienceResearch, 23 Aralık 2013
Okul öncesi öğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımlarını tercih etme düzeylerinin snıf düzeyi, cinsiyet ve akademik başarıya göre incelenmesi.
. European Conference of SocialScienceResearch, 21 Şubat 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
ÇEVRE EĞİTİMİ
ÇEVRE EĞİTİMİ, H GAMZE YALVAÇ HASTÜRK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.345-369, 2019
SUSTAİNABLE ENVİROMENTAL EDUCATİON İN PRESCHOOL EDUCATİON AND ACTİVİTY EXAMPLES
NEW HORİZONS İN EARLY CHİLDHOOD EDUCATİON, FATMA ALİSİNANOĞLU VEDAT BAYRAKTAR ALİ İBRAHİM CAN GÖZÜN, Editör, Professional Resource Press , Ohio, ss.15-31, 2019