Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Primary school students' metaphorical perceptions of environmental issues

International Multidisciplinary Scientific Research Congress, Sivas, Türkiye, 04 Temmuz 2025, ss.142-143, (Özet Bildiri)

2. Eğitim bilimleri alanında bilimsel süreç becerileri araştırmalarının bibliyometrik analizi

3. Bilsel Internatıonal Sur Scıentıfıc Researches Congress, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının öğretmen kavramına yönelik metaforik algıları

3. Bilsel Internatıonal Sur Scıentıfıc Researches Congress, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. Fen Bilimleri Dersi "Enerji Dönüşümleri ve Çevre Bilimi" Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi

19. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi - Sosyal ve Eğitim Bilimleri – (UBAK), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mart 2024, (Özet Bildiri)

5. PRIMARY SCHOOL THIRD GRADE SCIENCE COURSE STRENGTH AND MOVEMENT UNIT ACADEMIC ACHIEVEMENT TEST DEVELOPMENT STUDY

5. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Mersin, Türkiye, 13 - 14 Ocak 2024, (Özet Bildiri)

6. 4. Sınıf Aydınlatma ve Ses Teknolojileri Ünitesi Başarı Testi Geliştirme Çalışması

3. ULUSLARARASI EĞİTİMDE MÜKEMMELLİK KONGRESİ, Türkiye, 15 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Fen Bilimleri Dersine Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 26 - 29 Ekim 2023 - Sivas, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

9. Sınıf Öğretmenlerinin Disleksili Öğrenci Farkındalıklarının İncelenmesi

ERPA 2022 International Congresses on Education, Kıbrıs (Kktc), 22 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Ait Çizimlerinin Değerlendirilmesi

The 14th International Scientific Research Congress - Social and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 20 Ağustos 2022, (Özet Bildiri)

12. 2018 Yılı Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programının Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

13. Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Şenliğine Karşı Tutumları

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018, ss.423-430, (Tam Metin Bildiri)

14. Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına ve Kaygılarına Etkisi

X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.574-585, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

17. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Bakış Açıları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.628-631, (Tam Metin Bildiri)

19. İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Karşı Tutumları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.624-627, (Tam Metin Bildiri)

20. İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurları Hakkında Sahip Oldukları Yanlış Kavramların Tespiti

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. Yapay Zekâ ile Yaratıcılık ve Yenilikçilik Becerisini Kazandırmanın Fen Eğitimi Üzerindeki Etkileri

Fen Eğitiminde Yenilikçi Yaklaşımlar ve Dijital Dönüşüm, ORHAN AHMET TURAN, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.1-20, 2025

2. Fen Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Yeri ve Önemi

EĞİTİM - BİLİM 2023-IV, Kuloğlu Ayşenur, Editör, Efe Akademi Yayıncılık, İstanbul, ss.223-230, 2023

3. FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI

EĞİTİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 2, GİRGİN, SİNAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.313-326, 2022

5. Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Türleri

Eğitimin Kavramsal Temelleri 4 Strateji ve Yöntemler-II, Kızılkaya Namlı Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.245-256, 2021

6. Fen Bilimleri Programları ve Fen Öğretimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2021

7. Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Okur Murat, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.65-74, 2021

8. İlkokulda Fen Öğretimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-384, 2021

9. Çevre Bilimi ile İlgili Temel Kavramlar

Çevre Eğitimi, Tokcan Halil, Topkaya Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-13, 2021

10. Fen Öğretiminde Yapılandırmacı Yaklaşım

İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.23-39, 2021

11. Öğretmen Eğitimi

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ (FARKLI ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRMALI), Arseven Ayla, Arseven İlhami, Editör, Anı Yayıncılık, ss.131-146, 2020

12. Temel Kavramlar

Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner Çifçi, Aycan Buldur, Editör, Vize Yayıncılık, ss.1-18, 2020

14. Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Sıklıkla Kullanılan Materyaller

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap, ss.487-508, 2018

15. Erken Çocuklukta Fen Eğitimi

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Orhan Ahmet Turan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-508, 2018

16. Standardize edilmiş ölçme ve değerlendirme

Eğitim araştırmaları Nicel, nitel ve karma yaklaşımlar, Selçuk Beşir Demir, Editör, Eğiten Kitap, ss.130-160, 2014

19. İlköğretim Fen ve Teknoloji Eğitiminde Yapılandırmacılık

İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, Prof. Dr. Mustafa Aydoğdu, Prof. Dr. Teoman Kesercioğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.121-142, 2005
Metrikler

Yayın

64

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

995

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

44

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları