Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Classroom Teachers' Self-Efficacy Towards Environmental Education
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.58-68, 2024 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okullarındaki Fen Merkezine ve Fen Eğitimine Yönelik Bakış Açıları
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.91-101, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.29-40, 2019 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Öğretimin Fen Dersi Başarısına ve Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.245-284, 2018 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Fotosentez Konusunun Öğretiminin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.905-917, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.63-78, 2008 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Ozon Tabakası Hakkındaki Algılama Düzeylerinin İncelenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.106-116, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
4. Sınıf Aydınlatma ve Ses Teknolojileri Ünitesi Başarı Testi Geliştirme Çalışması
3. ULUSLARARASI EĞİTİMDE MÜKEMMELLİK KONGRESİ, Türkiye, 15 Aralık 2023
İlkokul Fen Bilimleri Dersine Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi / 26 - 29 Ekim 2023 - Sivas, Sivas, Türkiye, 26 Ekim 2023
Beceri Temelli Fen Sorularına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
23/09/2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Şenliğine Karşı Tutumları
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018, ss.423-430
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına ve Kaygılarına Etkisi
X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.574-585
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018
Fen Eğitiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Öğrenci Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Bakış Açıları
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.628-631
İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Karşı Tutumları
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.624-627
İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurları Hakkında Sahip Oldukları Yanlış Kavramların Tespiti
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
A Comparison Of The Chemistry Units In Science Curriculums For Some Countries Turkey U S A U K Japan Australia And Canada Determining Common Chemistry Units For Science Curriculum Of The World
18th International Conference On Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Yeri ve Önemi
EĞİTİM - BİLİM 2023-IV, Kuloğlu Ayşenur, Editör, Efe Akademi Yayıncılık, İstanbul, ss.223-230, 2023
FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI
EĞİTİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR 2, GİRGİN, SİNAN, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.313-326, 2022
İlkokul Programında Yer Alan Dünya ve Evren Konularına İlişkin Genel Bilgiler, Özellikleri, Günlük Hayattaki Karşılıkları ve Kullanım Alanları
İlkokuda Temel Fen Bilimleri, Bozkurt, Orçun, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.173-191, 2022
Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Okur Murat, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.65-74, 2021
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Türleri
Eğitimin Kavramsal Temelleri 4 Strateji ve Yöntemler-II, Kızılkaya Namlı Aysel, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.245-256, 2021
İlkokulda Fen Öğretimi
İlkokulda Fen Öğretimi, Okur Murat, Orhan Ahmet Turan, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-384, 2021
Çevre Bilimi ile İlgili Temel Kavramlar
Çevre Eğitimi, Tokcan Halil, Topkaya Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-13, 2021
Temel Kavramlar
Etkinlik Temelli Çevre Eğitimi, Taner Çifçi, Aycan Buldur, Editör, Vize Yayıncılık, ss.1-18, 2020
Öğretmen Eğitimi
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ (FARKLI ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRMALI), Arseven Ayla, Arseven İlhami, Editör, Anı Yayıncılık, ss.131-146, 2020
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
eğiten kitap, Ankara, 2018
Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Sıklıkla Kullanılan Materyaller
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap, ss.487-508, 2018
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Orhan Ahmet Turan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-508, 2018
Standardize edilmiş ölçme ve değerlendirme
Eğitim araştırmaları Nicel, nitel ve karma yaklaşımlar, Selçuk Beşir Demir, Editör, Eğiten Kitap, ss.130-160, 2014
Fen ve teknoloji Laboratuarı Uygulamaları I-II
Eğiten Kitap, Ankara, 2012
Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamaları I-II
Maya Akademi, 2008
İlköğretim Fen ve Teknoloji Eğitiminde Yapılandırmacılık
İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, Prof. Dr. Mustafa Aydoğdu, Prof. Dr. Teoman Kesercioğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.121-142, 2005