Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.23, ss.29-40, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Web Tabanlı Öğretimin Fen Dersi Başarısına ve Fen Dersine Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.16, ss.245-284, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul Deneyimi Dersi Öğretim Programının Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi ve Alternatif Program Önerisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), ss.461-490, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Fotosentez Konusunun Öğretiminin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, cilt.17, ss.905-917, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Fen ve teknoloji dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.12, ss.63-78, 2008 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Ozon Tabakası Hakkındaki Algılama Düzeylerinin İncelenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, ss.106-116, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Şenliğine Karşı Tutumları
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018, ss.423-430
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına ve Kaygılarına Etkisi
X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.574-585
Öğretmen Adaylarının Çevre Konularına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS), 22 - 25 Kasım 2018
Fen Eğitiminde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Öğrenci Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
X. İnternational Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Analizi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018
İlköğretim I. Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Karşı Tutumları
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.624-627
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersi Çerçevesinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine Bakış Açıları
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.628-631
İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurları Hakkında Sahip Oldukları Yanlış Kavramların Tespiti
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
A Comparison Of The Chemistry Units In Science Curriculums For Some Countries Turkey U S A U K Japan Australia And Canada Determining Common Chemistry Units For Science Curriculum Of The World
18th International Conference On Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen Eğitimi
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ (FARKLI ÜLKELERLE KARŞILAŞTIRMALI), Arseven Ayla, Arseven İlhami, Editör, Anı Yayıncılık, ss.131-146, 2020
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
eğiten kitap, Ankara, 2018
Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Sıklıkla Kullanılan Materyaller
Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Ahmet Turan Orhan, Editör, Eğiten Kitap, ss.487-508, 2018
Standardize edilmiş ölçme ve değerlendirme
Eğitim araştırmaları Nicel, nitel ve karma yaklaşımlar, Selçuk Beşir Demir, Editör, Eğiten Kitap, ss.130-160, 2014
Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamaları I-II
Maya Akademi, 2008