Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Öğretmen Adaylarının Akademisyen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 10 Nisan 2021, ss.366-383, (Tam Metin Bildiri)

2. 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİKRİSK ALMA DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 Nisan - 28 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. Okul Psikolojik Danışmanlarının “Psikolojik Danışman” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 24 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

Asos Congress 6th International Symposium on Educational Sciences, 18 - 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

6. Yüksek Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Yüksek Lisans Eğitimine İlişkin Görüşleri

II. International World of Turks Symposium of Social Sciences, 20 - 22 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Yüksek Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Tez Aşamasında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri

II. International World of Turks Symposium of Social Sciences, 20 - 22 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.925-942, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkçe Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.903-923, (Tam Metin Bildiri)

12. İlkokuldaki Öğrenci Velilerinin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

13. Students Perceptions Concerning the Assessment and Evaluation and Teaching Methods Used by Instructors

The WEI International Academic Conference on Education and Humanities in Prague, 30 - 31 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Metaforik Algıları

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. Matematik Öğretiminin Öğretim Yöntemleri ile Ölçme Değerlendirme Boyutunda Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

18. An assessment of education faculty students' views on their self-regulated learning skills

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1620-1625 identifier

19. Türk Öğrencilerin Macaristan Üniversitelerinde Öğrenim Görmelerine İlişkin Görüşleri

Türkiye Macaristan Antlaşmasının 90. Yılında Uluslararası Türkiye-Macaristan İlişkileri Sempozyumu, 20 - 24 Haziran 2013, ss.64-71

20. Eğitim Programları ve Öğretim Alanındaki Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

21. Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

23. Küreselleşme ve Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye de Yükseköğretim

Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.188-195, (Tam Metin Bildiri)

24. Türkiye ve Avusturya daki Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması

Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.166-175, (Tam Metin Bildiri)

25. İlköğretimde Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği

I. International Congress on Circuculum and Instruction (INCCUI 2011)., 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

28. Köylerde Öğretmenlik Yaparken Karşılaşabilecek Sorunlar

International Conferance on Educational Science ICES’xx08, 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.533-539, (Tam Metin Bildiri)

29. Eski ve Yeni Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.990-996
Metrikler

Yayın

59

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

52

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları