Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Akademisyen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 10 Nisan 2021, ss.366-383

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

Asos Congress 6th International Symposium on Educational Sciences, 18 - 20 Nisan 2019

Yüksek Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Yüksek Lisans Eğitimine İlişkin Görüşleri

II. International World of Turks Symposium of Social Sciences, 20 - 22 Mayıs 2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.925-942

Türkçe Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.903-923

İlkokuldaki Öğrenci Velilerinin Görev ve Sorumluluklarına İlişkin Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016

Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Metaforik Algıları

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015

Matematik Öğretiminin Öğretim Yöntemleri ile Ölçme Değerlendirme Boyutunda Değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015

An assessment of education faculty students' views on their self-regulated learning skills

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1620-1625 identifier

Türk Öğrencilerin Macaristan Üniversitelerinde Öğrenim Görmelerine İlişkin Görüşleri

Türkiye Macaristan Antlaşmasının 90. Yılında Uluslararası Türkiye-Macaristan İlişkileri Sempozyumu, 20 - 24 Haziran 2013, ss.64-71

Eğitim Programları ve Öğretim Alanındaki Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012

Küreselleşme ve Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye de Yükseköğretim

Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.188-195

Türkiye ve Avusturya daki Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması

Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.166-175

İlköğretimde Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği

I. International Congress on Circuculum and Instruction (INCCUI 2011)., 5 - 08 Ekim 2011

Köylerde Öğretmenlik Yaparken Karşılaşabilecek Sorunlar

International Conferance on Educational Science ICES’xx08, 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.533-539

Eski ve Yeni Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.990-996

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları