SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.14, sa.4, ss.1141-1168, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokullarda Uygulanan Serbest Etkinlikler Dersine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Zeitschrift für die Welt der Türken/ Journal of World of Turks
, cilt.8, sa.2, ss.217-239, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğrenci ve öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin görüşleri Nitel bir araştırma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.15, sa.59, ss.1157-1173, 2016 (Hakemli Dergi)
An assessment of education faculty students’ views on their self-regulated learning skills.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, sa.2014, ss.1620-1625, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
Karadeniz Dergisi
, cilt.5, sa.18, ss.71-87, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.23-40, 2012 (Hakemli Dergi)
lköğretimde Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
Zeitschrift für die Welt der Türken/ Journal of World of Turks,
, cilt.4, sa.3, ss.95-114, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Derslerini Yürütmelerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.3, ss.872-893, 2011 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ KAMU MESLEK ETİĞİ İLKELERİNE UYGUNLUĞU
E-İnternational Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Davranışlarının Kamu Meslek Etiği İlkelerine Uygunluğu ve Nedenleri
E- International Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.2, ss.35-50, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Zeitschrift für die Welt der Türken/ Journal of World of Turks
, cilt.2, sa.1, ss.411-428, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİKRİSK ALMA DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 Nisan - 28 Ekim 2019
Okul Psikolojik Danışmanlarının “Psikolojik Danışman” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 24 - 27 Ekim 2019
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Asos Congress 6th International Symposium on Educational Sciences, 18 - 20 Nisan 2019
Birleştirilmiş Sınıflarda Eğitim Programlarının Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlara ve Sorunların Çözümüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Asos Congress 6th International Symposium on Educational Sciences, 18 - 20 Nisan 2019
Yüksek Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Yüksek Lisans Eğitimine İlişkin Görüşleri
II. International World of Turks Symposium of Social Sciences, 20 - 22 Mayıs 2018
Yüksek Lisans Eğitimi Alan Öğrencilerin Tez Aşamasında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
II. International World of Turks Symposium of Social Sciences, 20 - 22 Mayıs 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK), 9 - 13 Mayıs 2018
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.925-942
Türkçe Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.903-923
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlik Becerilerini Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Second International Symposium on Language Education and Teaching ISLET, 26 - 28 Mayıs 2016
Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Metaforik Algıları
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2015
Matematik Öğretiminin Öğretim Yöntemleri ile Ölçme Değerlendirme Boyutunda Değerlendirilmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015
Türk Öğrencilerin Macaristan Üniversitelerinde Öğrenim Görmelerine İlişkin Görüşleri
Türkiye Macaristan Antlaşmasının 90. Yılında Uluslararası Türkiye-Macaristan İlişkileri Sempozyumu, 20 - 24 Haziran 2013, ss.64-71
Eğitim Programları ve Öğretim Alanındaki Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Kullandıkları Yöntem ve Tekniklere İlişkin Görüşleri Nitel Bir Çalışma
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2012
Küreselleşme ve Avrupa Birliği Sürecinde Türkiye de Yükseköğretim
Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.188-195
Türkiye ve Avusturya daki Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
Avrupa’ya Türk Göçü’nün 50. Yılında Türkiye-Avusturya İlişkileri Sempozyumu, 24 - 28 Ekim 2011, ss.166-175
İlköğretimde Yabancı Dil Öğreniminde Öğrenen Özerkliği
I. International Congress on Circuculum and Instruction (INCCUI 2011)., 5 - 08 Ekim 2011
İlköğretim 4-5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programında Yer Alan Görsel Okuma ve Görsel Sunu Öğrenme Alanına İlişkin Öğretmen Görüşleri
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.483-489
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programında Yer Alan Derslere İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.666-673
Köylerde Öğretmenlik Yaparken Karşılaşabilecek Sorunlar
International Conferance on Educational Science ICES’xx08, 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.533-539
Eski ve Yeni Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Değerlendirilmesi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.990-996