SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Üçgenler Konusunun Öğretiminde Kullanılan Örneklerin İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.88-110, 2024 (Hakemli Dergi)
From Chaotic to Order: Using Chaos Game in Mathematics Teaching
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.12, sa.1, ss.1-21, 2021 (Hakemli Dergi)
Investigation of Pre-service Elementary Mathematics Teachers' Understanding on Solids
REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS
, cilt.10, sa.2, ss.174-213, 2021 (ESCI)
ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS’ SPECIALIZED CONTENT KNOWLEDGE RELATED TO DIVISION BY ZERO
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.7, sa.2, ss.25-40, 2019 (Hakemli Dergi)
Investigation of Pre-Service Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Related to Division by Zero
INTERNATIONAL JOURNAL FOR MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.19, sa.1, ss.90-111, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerininİspat Yapma Düzeylerinin İncelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.245-266, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının ÖğretimselAçıklamalara İlişkin Tercihleri: Sıfıra Bölme Konusu
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.8, sa.3, ss.352-377, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effects of Computer AlgebraSystem on Undergraduate Students’Spatial Visualization Skills in a CalculusCourse
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.1, sa.3, ss.54-69, 2017 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğrencilerinin Temel Becerileri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.49-72, 2017 (Hakemli Dergi)
Pre Service Teachers Concept Images on Fractal Dimension
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.17, sa.2, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Dörtgenlere Yönelik Tanımlama ve Sınıflamalarının İncelenmesi
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.38-49, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effects of Dynamic Geometry Software and Physical Manipulatives on Pre Service Primary Teachers Van Hiele Levels and Spatial Abilities
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.6, sa.3, ss.338-365, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.105-131, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.373-394, 2014 (Hakemli Dergi)
Integration of WebQuest in Social Studies Course and Motivation of Pre service Teachers
The Georgia Social Studies Journal
, cilt.4, sa.1, ss.20-31, 2014 (Hakemli Dergi)
Gender and WebQuests Design in The Pre service Social Studies Teacher Education
Dicle Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.248-260, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dörtgenlere Yönelik Kavram İmajlarının Değerlendirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.4, sa.2, ss.124-146, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 8 Sınıf Matematik Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Fraktal Geometri Konusu Kapsamında Değerlendirilmesi
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.3, ss.1081-1092, 2011 (Hakemli Dergi)
The Investigation of Secondary School Science and Mathematics Pre service Teachers Attitudes Towards Teaching Profession
Educational Research and Reviews
, cilt.6, sa.6, ss.489-496, 2011 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.457-488, 2010 (Hakemli Dergi)
Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişim Modelinin Okul Matematiğine Uyarlanması
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.285-308, 2010 (Hakemli Dergi)
Matematik Tarihinin Matematik Öğretiminde Kullanılması Karekök Hesaplamada Babil Metodu
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)
, cilt.3, sa.1, ss.195-206, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmenlerinin yeni ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşleri
Milli Eğitim
, sa.181, ss.184-197, 2009 (Scopus)
On N p q C1 Summability of The Sequence nBn x
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.4, ss.117-123, 2009 (Hakemli Dergi)
The Almost C 1 E 1 Summability of A Fourier Series and Its Conjugate Series
Bull. Cal. Math. Soc.
, cilt.98, sa.4, ss.285-294, 2006 (Hakemli Dergi)
On The Degree of Approximation to a Function Belonging to The Weighted Lp Class By N p q E1 Means
East Asian Math. J.
, cilt.20, sa.1, ss.11-19, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulanmasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulamasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019
Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni AdaylarınınMesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019
Matematik Ogretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerininincelenmesi: Devirli Ondalık Gosterimler Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Ortaokul Matematik Ogretmenlerinin Orantısal DurumlarıBelirleyebilmelerinin incelenmesi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Ortaokul Matematik Ogretmenlerinin Oran ile ilgili Grafiklere Yonelik Bilgilerinin incelenmesi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Matematik Ogretmeni Adaylar n n Pedagojik Alan Bilgilerininincelenmesi: Negatif Say lar n Rasyonel Kuvvetleri Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Matematik Ogretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin incelenmesi: Denklem çozme Ornegi
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Ogretmenlik Uygulamas Dersinde Ders imecesi Modelinin Kullan lmas : Matematik Ogretmeni Adaylarının Kazanımlar
International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Devirli Ondalık Gösterimler Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21 - 24 Mart 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin İncelenmesi: Denklem Çözme ve Çözüm Kümesini Koordinat Düzleminde Gösterme Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21 - 24 Mart 2019
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Negatif Sayıların Rasyonel Kuvvetleri Örneği
3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21-24 Mart 2019, 21 - 24 Mart 2019
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Oran Konusuna Yönelik Özel Alan Bilgilerinin İncelenmesi
II. International Congress on Science and Education, 28 - 30 Eylül 2018
Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Öz-Yeterlikleri ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi.
International Congress on Science and Education, (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Oran Konusuna Yönelik Öğretim ve Alan Bilgilerinin İncelenmesi
II. International Congress on Science and Education 2018, 28 - 30 Eylül 2018
Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutum ve Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
International Congress on Science and Education, (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018
Ortaokul Öğrencilerinin (FeTeMM) Alanlarına Yönelik İlgilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Congress on Science and Education, (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Öğretmenlerin Fetemm Öğretimi Yönelimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.
III. INES Education and Social Science Congress, Alanya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Geometrik Düşünme Alışkanlıkları Bağlamında DokuzuncuSınıf Bir Matematik Ders Kitabının İncelenmesi
2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyonların Tanım ve Görüntü Kümelerine Yönelik Anlamaları
2 nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Matematik Öğretmeni Adaylarının İntegral Yardımıyla Hacim Hesaplamalarına İlişkin Anlamalarının İncelenmesi
International Congress on Science and Education, (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik İnançlarının İncelenmesi
International Congress on Science and Education, (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Prizmalara Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017
Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin İspat Yapmaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017
Investigation of the relationship between preservice elementary mathematics teachers’geometric habits of mind and geometric proving abilities
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.407-413
MATEMATİK VE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİNİSPAT YAPMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
1 st International education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017
AN EXAMINATION OF PROOF EVALUATION SKILLS OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS
8h International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.305
AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS’xx TECHNOLOGICALPEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE AND BELIEF TOWARDS USING COMPUTER TECHNOLOGY IN MATHEMATICS INSTRUCTION
8th International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.332
Examining Pre-Service Teachers’ Concept Images About Solids
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumlarındaki DeğişimÜzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2596-2598
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Öz-yeterliklerindeki Değişim ÜzerineKarşılaştırmalı Bir Çalışma
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SİLİNDİRE YÖNELİK KAVRAM İMAJLARININ İNCELENMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SIFIRA BÖLME KONUSUNA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Bir İspatı Kabul Etme Kriterlerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik İnançları Üzerinde Öğretmen Eğitimi Programlarının Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.159
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.157
Sınıf Öğretmen Adaylarının Dörtgen Algılarının Değerlendirilmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Öğretmen Adaylarının Bazı Dörtgenlere Yönelik Tanımlama ve Sınıflamalarının Belirlenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin 6 Ve 7 Sınıf Seviye Belirleme Sınavı SBS Sonucunda Aldıkları Puanların Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik İnançları Cinsiyet Perspektifi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin 6 Ve 7 Sınıf Seviye Belirleme Sınavı SBS Sonucunda Aldıkları Puanların Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik İnançları Üzerinde Öğretmen Eğitimi Programlarının Etkisi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına Öğretimine ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Cabri3D’nin Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerileri Üzerindeki Etkisi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Fraktal geometri konuları kapsamında ilk ve ortaöğretim matematik programları ve ders kitaplarının değerlendirilmesi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Fraktal Geometri Konuları Kapsamında İlk ve Ortaöğretim Matematik Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişimine Yönelik Metodunun Sınıf Ortamındaki Yansımaları
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiğin doğası hakkındaki inançlarının gelişimi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Dinamik matematik yazılımlarının araştırma türünden geometri problemlerinin çözümündeki rolü
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Dinamik geometri yazılımı Cabri3D nin öğrencilerinin uzamsal görselleştirme becerileri üzerindeki etkisi
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
İlköğretim Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanma Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.167-171
Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgi Yapılarının İncelenmesinde Senaryo Tipi Mülakat Sorularının Kullanımı
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.791-795
Bilgisayar donanımlı ortamlarda Mandelbrot ve Julia kümelerinin öğretimi
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1293-1298
Uzay geometri öğretiminde DGY Cabri 3D kullanımı Öğretmen adayları görüşleri
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.830-833
Bilgisayar Destekli ve Somut Materyaller Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Tasarım Sürecindeki Yaşantıları ve Sürece İlişkin Kazanımları
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.985-990
Katı cisimlerin yüzey alanları ve hacimlerini Cabri 3D ile keşfetme Prizma ve piramitler
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.796-800
Matematik Öğretmeni Adaylarının Fraktal Geometriye Yönelik Görüşleri
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Pascal üçgeni ve Sierpinski üçgeni arasındaki ilişkinin ilköğretim öğrencileri tarafından keşfedilmesi
Proceedings of International Conference on Educational Science, 23 - 25 Haziran 2008, ss.1118-1124
İngilizce dersinde web destekli öğretim ortamının öğrenci başarısı üzerine etkisi
8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.409-412
Web destekli öğretim yardımıyla fraktal geometri kavramlarının öğrenilmesine yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri
8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.109-114
Uzay geometri öğretimi için üç boyutlu dinamik geometri yazılımı kullanarak çalışma yapraklarının geliştirilmesi
8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.1171-1175
Uzay geometri öğretiminde 3D dinamik geometri yazılımı kullanımı Öğretmen görüşleri
8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.104-108
Öğretim Amaçlı Geliştirilen Bir Web Sitesi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.350-354
Dinamik geometri yazılımı kullanarak fraktal geometri konusunda çalışma yapraklarının geliştirilmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, ss.418-427
Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutumları
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, ss.818-825
İlköğretim Öğrencileri İle Matematik Öğretmen Adaylarının Fraktal Nesneleri Tanımlama Şekilleri
6. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, ss.27-34
Kitap & Kitap Bölümleri
Geometri Soruları
Matematik Derslerinde Sıkça Sorulan 100 Soru, Prof. Dr. Tuba Gökçek, Editör, Pegem Akademi, ss.153-200, 2021
Matematik Öğretiminde Yazma
MATEMATIK ÖĞRETIMI VE ÇOCUK EDEBIYATIMATEMATIK DERSINDE EDEBIYAT TEMELLI UYGULAMALAR, Dr. Öğr. Üyesi Burcu DURMAZ - Dr. Derya CAN, Editör, VİZE BASIN YAYIN, Ankara, ss.235-255, 2020
Örüntü, Süsleme, Fraktallar ve Öğretimi
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ: TANIMLAR, KAVRAMLAR VE ETKİNLİKLER, Prof. Dr. Erhan ERTEKİN, Doç. Dr. Melihan ÜNLÜ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.345-382, 2020
Zoltan Dienes'in Matematik Öğrenme Teorisi
Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.355-376, 2016
Betimsel İstatistik
Eğitim Araştırmaları Nicel Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Demir Selçuk Beşir, Editör, Eğiten Kitap, ss.450-478, 2014
Matematiksel Anlamda Boyut Kavramı
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, ZEMBAT İsmail Özgür, ÖZMANTAR, Mehmet Fatih, BİNGÖLBALİ Erhan, ŞANDIR Erhan, DELİCE Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.186-197, 2013