Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 72

1. Ders İmecesi Modelinin Uygulanması Sürecinde Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2. Ders İmecesi Modelinin Uygulanmasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. Ders İmecesi Modelinin Uygulamasından Yansımalar: Güçlükler ve Kazanımlar

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Ortaokul Matematik Ogretmenlerinin Oran ile ilgili Grafiklere Yonelik Bilgilerinin incelenmesi

International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. Matematik Ogretmeni Adaylarının Matematik Bilgilerinin Temellerinin incelenmesi: Denklem çozme Ornegi

International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Ogretmenlik Uygulamas Dersinde Ders imecesi Modelinin Kullan lmas : Matematik Ogretmeni Adaylarının Kazanımlar

International Congres on Science and Education (ICSE), 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi: Negatif Sayıların Rasyonel Kuvvetleri Örneği

3. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ISCE/UBEK 2019), 21-24 Mart 2019, 21 - 24 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Oran Konusuna Yönelik Öğretim ve Alan Bilgilerinin İncelenmesi

II. International Congress on Science and Education 2018, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutum ve Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi

International Congress on Science and Education, (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Ortaokul Öğrencilerinin (FeTeMM) Alanlarına Yönelik İlgilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Congress on Science and Education, (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlerin Fetemm Öğretimi Yönelimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.

III. INES Education and Social Science Congress, Alanya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

21. Geometrik Düşünme Alışkanlıkları Bağlamında DokuzuncuSınıf Bir Matematik Ders Kitabının İncelenmesi

2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

22. Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyonların Tanım ve Görüntü Kümelerine Yönelik Anlamaları

2 nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Prizmalara Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

26. Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin İspat Yapmaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

27. Investigation of the relationship between preservice elementary mathematics teachers’geometric habits of mind and geometric proving abilities

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.407-413, (Tam Metin Bildiri)

28. MATEMATİK VE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİNİSPAT YAPMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

1 st International education Research and Teacher Education Congress, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

29. AN EXAMINATION OF PROOF EVALUATION SKILLS OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS

8h International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.305, (Özet Bildiri)

31. Examining Pre-Service Teachers’ Concept Images About Solids

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumlarındaki DeğişimÜzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2596-2598, (Özet Bildiri)

34. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SİLİNDİRE YÖNELİK KAVRAM İMAJLARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

35. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SIFIRA BÖLME KONUSUNA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. Preservice Elementary Mathematics Teachers Concept Images for Sequences

International Conference on Education in Mathematics, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.824-828, (Tam Metin Bildiri)

37. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Bir İspatı Kabul Etme Kriterlerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

39. İlkokul Öğrencilerine Yönelik Temel Beceri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.159, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarındaki Değişim Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.157, (Özet Bildiri)

41. Sınıf Öğretmen Adaylarının Dörtgen Algılarının Değerlendirilmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

42. Öğretmen Adaylarının Bazı Dörtgenlere Yönelik Tanımlama ve Sınıflamalarının Belirlenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik İnançları Cinsiyet Perspektifi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

48. Cabri3D’nin Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerileri Üzerindeki Etkisi

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

51. Lakatos un Matematiksel Bilginin Gelişimine Yönelik Metodunun Sınıf Ortamındaki Yansımaları

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

55. Exploring fractal dimension by experiment Pre service teachers gains

World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2010, cilt.2, ss.1032-1036, (Tam Metin Bildiri)

56. Using dynamic geometry software Cabri 3D for teaching analytic geometry

World Conference on Educational Sciences, 4 - 06 Şubat 2010, cilt.2, ss.1385-1389, (Tam Metin Bildiri)

57. İlköğretim Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanma Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.167-171, (Tam Metin Bildiri)

58. Matematik Öğretmenlerinin Alan Eğitimi Bilgi Yapılarının İncelenmesinde Senaryo Tipi Mülakat Sorularının Kullanımı

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.791-795, (Tam Metin Bildiri)

59. Bilgisayar donanımlı ortamlarda Mandelbrot ve Julia kümelerinin öğretimi

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1293-1298

60. Uzay geometri öğretiminde DGY Cabri 3D kullanımı Öğretmen adayları görüşleri

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.830-833, (Tam Metin Bildiri)

61. Bilgisayar Destekli ve Somut Materyaller Tasarlayan Öğretmen Adaylarının Tasarım Sürecindeki Yaşantıları ve Sürece İlişkin Kazanımları

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.985-990, (Tam Metin Bildiri)

62. Katı cisimlerin yüzey alanları ve hacimlerini Cabri 3D ile keşfetme Prizma ve piramitler

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Ekim 2009, ss.796-800, (Tam Metin Bildiri)

63. Matematik Öğretmeni Adaylarının Fraktal Geometriye Yönelik Görüşleri

7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)

64. Pascal üçgeni ve Sierpinski üçgeni arasındaki ilişkinin ilköğretim öğrencileri tarafından keşfedilmesi

Proceedings of International Conference on Educational Science, 23 - 25 Haziran 2008, ss.1118-1124, (Tam Metin Bildiri)

65. İngilizce dersinde web destekli öğretim ortamının öğrenci başarısı üzerine etkisi

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.409-412, (Tam Metin Bildiri)

69. Öğretim Amaçlı Geliştirilen Bir Web Sitesi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.350-354, (Tam Metin Bildiri)

70. Dinamik geometri yazılımı kullanarak fraktal geometri konusunda çalışma yapraklarının geliştirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, ss.418-427, (Tam Metin Bildiri)

71. Öğretmen adaylarının matematik öğretiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutumları

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 16 - 18 Nisan 2008, ss.818-825, (Tam Metin Bildiri)

72. İlköğretim Öğrencileri İle Matematik Öğretmen Adaylarının Fraktal Nesneleri Tanımlama Şekilleri

6. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Geometri Soruları

Matematik Derslerinde Sıkça Sorulan 100 Soru, Prof. Dr. Tuba Gökçek, Editör, Pegem Akademi, ss.153-200, 2021

2. Matematik Öğretiminde Yazma

MATEMATIK ÖĞRETIMI VE ÇOCUK EDEBIYATIMATEMATIK DERSINDE EDEBIYAT TEMELLI UYGULAMALAR, Dr. Öğr. Üyesi Burcu DURMAZ - Dr. Derya CAN, Editör, VİZE BASIN YAYIN, Ankara, ss.235-255, 2020

3. Örüntü, Süsleme, Fraktallar ve Öğretimi

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ: TANIMLAR, KAVRAMLAR VE ETKİNLİKLER, Prof. Dr. Erhan ERTEKİN, Doç. Dr. Melihan ÜNLÜ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.345-382, 2020

4. Zoltan Dienes'in Matematik Öğrenme Teorisi

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali, Selahattin Arslan, İsmail Özgür Zembat , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.355-376, 2016

5. Betimsel İstatistik

Eğitim Araştırmaları Nicel Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Demir Selçuk Beşir, Editör, Eğiten Kitap, ss.450-478, 2014

6. Matematiksel Anlamda Boyut Kavramı

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, ZEMBAT İsmail Özgür, ÖZMANTAR, Mehmet Fatih, BİNGÖLBALİ Erhan, ŞANDIR Erhan, DELİCE Ali, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.186-197, 2013
Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

170

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları